11 Nisan 2007

"Yine Sobelendim" :))) 3x3

Aslı’cım ve Güloş'cum yeni oyunlarında beni de sobelemiş, çok teşekkür ediyorum…Hemen görevimi yerine getirmek istiyorum… İlginç bir oyun, 3 gün suresi var.

Kurallar: 3 tane yemek tarifi verip, her birini 3 yemek bloğuna ithaf edip, su 3x3 soruyu soruyorsunuz:

1.1 ) Daha önce yaşadığınız 3 şehir

İzmir
İzmir
İzmir

1.2 ) Tatil için gittiğiniz, gördüğünüz ve önermek istediğiniz 3 yer?

Antalya
Çeşme
Kuşadası

1.3 ) Yaşamak istediğiniz ( görmediğiniz yerde olabilir) 3 şehir?

Antalya- Kemer : Denizi çok güzel, sıcak ve bol güneşli
Geri kalan iki şehir ise İzmir, İzmir

2.1 ) Şu anda ki mesleğiniz nedir?

İnsan Kaynakları Sorumlusu

2.2 ) Dünya ya yeniden gelseydiniz, hangi mesleği yapmak isterdiniz?

İlkokul öğretmenliği

2.3 ) “Kesinlikle ben yapmam” dediğiniz meslek nedir?

Pazarlamacı

3.1 ) Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri?

Aslı gibi düşünüyorum. “ Her şerde bir hayır vardır. Allah her şeyi düşünerek önümüze getirmiştir.”

3.2 ) Bir kitapdan alınma, çok sevdiğiniz bir cümle, paragraf ve ya bölüm?

“Takla atabilen bir güvercin olarak doğduysan, en güzel taklaları atabilmeyi öğreneceksin; dilediğinde, dilediğin şekilde atabilmek ve takla atabilen küçük güvercinlere öğretilmek için…”

3.3 ) Çok sevdiğiniz bir şiirin bir parçası?

Bir gün seni anlatacağım Bir gün aşkını... Belki sonuncu şiirimde bulacağım En sıcak bakışını! ... Sonra kendimden bahsedeceğim Mısralarda titreyeceğim ılık ılık. "Bu şarkı var ya!" diyeceğim Anlayacaksın ve güleceksin ışık ışık... Z' ye gelmeyeceğim hiç Hep A' lar da demirleyeceğim Sen özlemler açacaksın sabırsızlığında Bense fırtınalarda serinleyeceğim! Ve böyle sürüp gidecek aşkımız usanmadan, Usanmadan seveceğiz birbirimizi Sen bana, ben sana doymadan Ancak ölüm yenebilecek ikimizi.

(Nişanlıma itafen)


AHMET SELÇUK İLKAN








Fırında patlıcanlı börek Sevgili arkadaşım Lounge Time için,









Spaghetti Bolognese Sevgili arkadaşım Gazel için,

Köfteli Ali Nazik Sevgili arkadaşım Fikrimin İnce Gülü İçin,

Sevgilerimle

İzmir'li Kuğu

22 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ali Nazik en sevdiğim yemeklerden biridir. cuk oturmuş yani.:)))
seve seve oyununa katılırım. en kısa zamanda cevaplarım seni..
Öpüyorum canım.:)))

aslı dedi ki...

Sevgili Gamzeli,

öncelikle sobemi zamanında yerine getirdiğin için çok tşk.ler...canım nişanlın yaşadı senin kadar marifetli bir kız aldığı için çok şanslı olduğunu düşünüyorum ellerine sağlık hepsi mükemmel olmuş...sevgiler...

loungetime dedi ki...

Gamzeli, öncelikle teşekkürler.
O börek yenmez mi? Tam bana göre olmuş yani.
Yanıtlardan 2.2 benim cevabım.
3 gün içinde yazımı yazıyorum.
Öpüyorum canım

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
bu cevabı ben kendime de sayıyorum :).
Şiiri çok beğendim.
Sevgilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Çok sevindim buna, bu arada seni gözetleyen benim :ppp

Bekliyorum canım, bende seni öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

Aslı,

Rica ederim canım ama üzerinden 1 gün geçti...
Afiyet olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Rica ederim canım, afiyet olsun...
Demekki seninle aynı mesleği yapmayı düşünüyoruz ne güzel...

bekliyorum canım
Öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

senin isminide yazdım, beni sobelediğin için teşekkür ederim...
Şiir benimde çok hoşuma gitti...
Öptüm canım...

kurunane dedi ki...

BİLİYORMUSUN BUGÜN DÜNYA DOSTLAR GÜNÜ BU MESAJI SENDE SEVDİĞİN DOSTLARINA GÖNDER EĞER BENDE O SEVDİĞİN DOSTLARINDAN BİRİYSEM BANADA YOLLA BUNU ON ARKADAŞINA GÖNDER BAK KAÇ CEVAP GELECEĞİNE

acicikolata dedi ki...

yaw ben seni okuyorum da yorum yazamiyorum haberin olsun. "bu sayfada active x denetimini etkinlestirmek icin tiklayin" yazana kadar okuyorum. o yazi cikinca oluyo ne oluyosa, acilmis butun web lerim kapaniyor. sanirim ilk defa bugun becerebildim ve milli oldum sevincliyim, gururluyum. operim cok. hemserim benim.

renkler dedi ki...

BİLİYORMUSUN BUGÜN DÜNYA DOSTLAR GÜNÜ BU MESAJI SENDE SEVDİĞİN DOSTLARINA GÖNDER EĞER BENDE O SEVDİĞİN DOSTLARINDAN BİRİYSEM BANADA YOLLA BUNU ON ARKADAŞINA GÖNDER BAK KAÇ CEVAP GELECEĞİNE

Canım, demek seviliyorsun, bir cevap benden:-) Bu arada ben de bu oyunu oynadım ve sana bir tatlı hediye ettim:-)

Kayhanoviç dedi ki...

Allah korusun biri beni böyle soberler de yemek tarifi ver derse net alemini bırakır tasımı tarağımı toplarım :Pp yalnız orada sucuklu yumurta sabah sabah şey yani yok bişi:=)

loungetime dedi ki...

BİLİYORMUSUN BUGÜN DÜNYA DOSTLAR GÜNÜ BU MESAJI SENDE SEVDİĞİN DOSTLARINA GÖNDER EĞER BENDE O SEVDİĞİN DOSTLARINDAN BİRİYSEM BANADA YOLLA BUNU ON ARKADAŞINA GÖNDER BAK KAÇ CEVAP GELECEĞİNE

Canım çok teşekkür ederim mesaj için. Sevgiler

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

gamzeciğim bloguna hem girmek hemde çıkmak çok zor bazen bilgisayarı yeniden başlatmak durumunda kalıyorum donup kalıyor... bilhassa çıkarken çıkmıyor hep donuyor. nasıl düzelteceğiz? :)

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

teşekkür ederim canım,
Seninde dünya dostlar günün kutlu olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Gayri_İhtiyari,

Neden acaba? bende bir sorun olmuyor ondan bilmiyordum, şimdi bir kaç kişiden duyunca şaşırdım..
Ama yinede yazmışsın tebrik ederim :)
Öptüm bende çok hemşerimi :)

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Çok teşekkür ederim canım, dün bakamadım tatlıma ama bugün mutlaka bakacağım...
Öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Senide sobeleyenler çok olacaktır...:))))

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Bende çok teşekkür ederim canım.Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Neden ki? Belkide resimler falan çok var ya ondan kasıyor olabilir mi ki? :((

Adsız dedi ki...

Her şerde bir hayır vardır. Allah her şeyi düşünerek önümüze getirmiştir.”
çok güzel bir söz gerçekten :)
iyi haftalar, yemeklert de nefissss gözüküyor :)

Eduardo Costa dedi ki...

Embora nao entenda nada do ke dizemos, ate axo engraçado aos comentarios ke tecemos. tenha 1 bom fim de semana e va aparacendo la no blog:www.noivas-arte.blogspot.com 1ab Eduardo