27 Nisan 2007

"Nikah Şekerlerim"

Yandaki resimler benim bu Pazar olacak nikâhımın şekerleri… Kendi ellerimizle yaptık, daha doğrusu ben pek ellemedim… Sağolsun ablam ve arkadaşlarım yaptı… Maşallah çok becerikliler :))
1 hafta uğraştılar, kalan tüllerden ise bana süpürgenin sapına gelin yaptılar onun fotosunu çekmeye unuttum aman kısa zamanda süpürge gelinimi de yayınlarım sayfamda… Her ikisi de çok güzel oldu…

Süslü Püslü sandık içindeler şuan, Nikâh da, sandık içinde dağıtacaklar… Çok heyecanlıyım, o gün nasıl geçecek neler olacak çok merak ediyorum… Artık evliliğe adımımı attım ve çok az bir zaman sonra evli biri olacağım… Gerçi düğünümüzde olacağı için biz yine bir süre nişanlı olarak devam edeceğiz hayatımıza…

Elbisem dikildi ve hazır, Geçtiğimiz P.tesi aldık moda evinden, Çok güzel dikilmiş, çok hoş olmuş… Herkes eski Türk kadınlarının giydiği elbiseler gibi diyor… Başımda kebi var tülden, eldivenleri var… Elbisem boydan uzun ve askısız üzerine dantel kısa ceketi var, aynı dantelden çantam var… Çok cici bir şey yaa… Nikâhtan sonraki resimleri mutlaka yayınlayacağım… Şimdilik benden bu kadar…

Herkese Hayırlı Cumalar
Nikâh Sonrası Görüşmek üzere
İyi bakın kendinize

Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu



62 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Hayırlı uğurlu olsun Allah tamamına erdirsin herşey gönlünce olsun.Sevgilerimle.

loungetime dedi ki...

Aman allahım ne güzel, o heyecanın yazından bize kadar uzanıyor canım. Çok merak ettim gelinliğini. Kutluyorum seni.
Hayırlı cumalar. Öpüyorum

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

En hayırlısı en güzeli olsun canım benim.. :)Rabbim o güzel gönlüne göre versin.. bu heyecanın, bu mutluluğun bir ömür sürsün inşallah.:) ne güzel telaşlardır bunlar. şekerlerin de çok güzel olmuş.:)

uykucu dedi ki...

benim o günlerim aklıma geldi çok heyecanlı.şekerlerin çok güzel olmuş oralarda olup gelebilmeyi isterdim.hayırlı uğurlu olsun ne güzel 2 kez heyecan yaşayacaksın.nikahta yaşanan telaş düğünde tecrübeye dönüşür(kuafördü arabaydı daha tecrübeli olursunuz)
hayırlı cumalar ve de mutluluklar.
sevgilerimle..

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Canım, çok teşekkür ederim ...
Amin...

Gamzeli dedi ki...

Lounge,

O kadar çok mu belli etmişim...hakikaten çok heyecanlıyım...yerimde duramıyorum..İçim hop hop...
Gelinlik giymicem , gelinliği düğünde şimdi elbise giyeceğim yani nikahlık :)
Teşekkür ederim
Öptüm

Gamzeli dedi ki...

İnce Gül,

Çok teşekkür ederim İnce gül ablam...Amin...amin...amin...
Çok güzel ama biraz da yorucu şekerlerimi beğendiğine sevindim...Al bir tanesini benden sana uğur getirsin :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Hakikaten süper bir heyecan oluyormuş...Ablamında benim gibi olmuştu, nikah önce düğün sonra, onda da heyecanlıydım ama insanın kendisinde başka oluyormuş gerçekten...
Evet, 2 kez yaşayacağım, nikah bittikten sonra düğün telaşımız olacak...haklısın...
Sana da hayırlı Cumalar Canım
Öptüm

Adsız dedi ki...

Canım benim Allah'ım ömür boyu mutlu etsin, her şey gönlünce olsun :)

öperim kocaman, heyecanın yansıyor bu arada :)

Kübra dedi ki...

:)) Allah tamamına erdirsin Gamze..
ablanın ve arkadaşlarının ellerine sağlık.. çok sevimlii olmuşlar :)
öptüm

acicikolata dedi ki...

nikah nerde?

kurunane dedi ki...

1 tanede ben istiyorum, benim kız bayılır şimdi buna.

ellerinize sağlık çok güzeller. allah mutlu etsin, tamamına erdirsin.

Kayhanoviç dedi ki...

gün bugündür
yada bumudur bence budur.
hayırlı olsun efendim enişteye selamlar

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

şimdiden tebrik ediyorum canım arkadaşım, bir ömür boyu mutluluklar diliyorum...

Gulos dedi ki...

gamzecim ne mutlu sana .Nikah fotograflarını merakla bekliyorum.Elbisen de eminim çok güzel olmuştur.Mutluluklar canım.
Sevgilerimle.

Murat Artan dedi ki...

bütün iyi dileklerim seninle:)

Erkin dedi ki...

Heycan heycan ne güzel duygu :)) Tatlı heycan...

DRNEFES dedi ki...

ne güzel şekerler bunlar öyle..bence cok zevklidir yapmak bile izmirde olsaydım kesin yardım ederdim,evlenesin geldi şimdi benim de..kıyafetin de anlaşılan çok güzel..merak ettim çok..çok şık birşey eldivenler tüller...tebrik ederim canım şimdiden sana çok ama çoook mutluluklar..nişanlı ve evli çift olucaksınız ya ne güzel artık düğün ve nikah yıldonumlerinizi de ayrı ayrı kutlayın enişteye masraf olsun dimi;)
resimleri görmek için sabırsızlanıyorum:)

eho dedi ki...

resimleri bekliyoruz anım..İlk aşamayı atlatıyorsun Allah mutlu msut etsin

eho dedi ki...

resimleri bekliyoruz anım..İlk aşamayı atlatıyorsun Allah mutlu msut etsin

eho dedi ki...

resimleri bekliyoruz anım..İlk aşamayı atlatıyorsun Allah mutlu msut etsin

eho dedi ki...

resimleri bekliyoruz anım..İlk aşamayı atlatıyorsun Allah mutlu msut etsin

ev perisi;) dedi ki...

DİLERİM HERŞEY GÖNLÜNCE OLUR CANIM NE TATLI HEYECANDIR BUNLAR...
ŞEKERLERİNDE SENİN GİBİ ŞEKER...

Age35 dedi ki...

Hadi bakalım allah tamamına erdirsin Gamzecim..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

evet iki tane gün kutlayacaksınız. Allah kolaylık versin.:)
canikom,ne savaş verdim sayfaya girmek için,ekran kitlendi. dondu. kapan diyorum kapanmıyor. açıl diyorum açılmıyor.hiç bir tarafa gidemedim bir süre. sonunda girdim.
aaay bugün itibari ile nikah oldu tabi. ah resimleride olaydı da bende ancak girmişken görebileydim.:(
Allah'ım bu mutluluğunu ve heyecanını hiç eksik etmesin inşallah.

uykucu dedi ki...

hadi saat kaç oldu nikahın ayrıntılarını bekliyoruz..

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Amin canım, darısı senin başına
Teşekkür ederim...
Çok heyecanlıydım ama şimdi geçti..

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

sağol canım...Çok tatlılardı, sende alabilirsin, hatıra kalsın benden :)

Gamzeli dedi ki...

Gayri,

Canım,sayfama şimdi baktığım için yorumları yeni cevaplıyorum...Selaattin Akçiçek 'de Varyant' daki...

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Tabi tabi Gamze ablasından fıstıiçine hatıra olsun :)
Amin canım, inşallah teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Sağolasın, darısı tüm bekarların başına...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Teşekkür ederim arkadaşım, darısı seninde başına...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Hepsini en kısa zamanda yayınlayacağım canım...Teşekkür ederim, öptüm...

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Teşekkür ederim Murat...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Çok çok heyecan vardı ama şimdi geçti :)

Gamzeli dedi ki...

Menapoz,

Çok güzeldir şekerlerim :) tabiki beklerdim hep beraber yapardık...Fotolarımın hepsini en kısa zamanda yayınlayaağım..Çok teşekkür ederim, darısı senin de başına...ne yapalım olsun artık masraf :)))
Öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Eho,

En kısa zamanda yayınlayacağım resimleri bakalım beğenecek misiniz?

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Amin canım, inşallah...Hem de çok güzel heyecan, teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Age,

Teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Amin canım....Neden ki? ama sonunda yine başarmışsın ne güzel...en kısa zamanda paylaşıcam sizlerle...

Amin...amin..amin...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Canım, en kısa zamanda anlatacağım :)

Ayçiçeği dedi ki...

Biraz geç kaldım galiba, ama dilerim ki herşey gönlünce olmuştur. Allah mutluluğunuzu daim etsin:) Bir yastıkta kocayın inşallah. Mutlaka çok güzel bir gelin olmuşsundur :))

renkler dedi ki...

Canım sen şimdi evli bir bayan mı oldun? Resimleri merakla bekliyorum. Şekerler de senin kadar tatlı. Hayırlı olsun...

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Olsun canım, evet herşey tam istediğim gibi oldu..Amin..
Bilmem ki resimleri yayınladığım zaman belli olucak :)

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Evet canım, hala daha ben inanamıyorum :)En kısa zamanda yayınlıyorum...teşekkür ederim...Amin...

Serra dedi ki...

ay ben teprik etmedim mi haLa? yazdim saniodum.. Allah mesut etSinnnnnn. fotoLar nerdee :)

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Etmedin tabi :)))
Amin canım, darısı başına...En kısa zamanda sayfamda olucak fotolar :)

Kübra dedi ki...

ben de fotoları bekliom merakla.. tebrik ederim cnmmm :)
şu yukarda da just married yazıoo pek hoşşmuş :)

KUGUU dedi ki...

CANIM CANIM CANIM BENIM.
Canim adasim, canim guzelkalplim.... Allah mesut etsin, mutlu ve saglikla cok uzun yasayin birlikte insallah.
Resimlerinizi ve anlatacaklarini sabirsizlikla bekliyorum.

aslı dedi ki...

Sevgili Gamzeli çok mutlu oldum canım ....Sana ömür boyu sevip sevilmeyi,çok mutlu bir yuvanın kadını ve annesi olmayı diliyorum......sevgiler....

Erkin dedi ki...

O heycan hep kalbinde kalsın, çünkü çok tatlı, Allah herkese nasip eylesin. Aminnn :) Benide görsün:) Ağustos da görür belki :)

pembedeniz dedi ki...

Allah huzurlu, sağlıklı biribirinize karşı vefa dolu bir hayat geçirmenizi nasib etsin...

loungetime dedi ki...

Haberleri bekliyoruz.
Sevgiler

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Fotolar hazır canım, çok teşekkür ederim.
Evet, nikah günü bitti..Sıra düğün gününü geldi :)

Gamzeli dedi ki...

Kuğu,

Amin canım, çok teşekkür ederim canım adaşım....İnşallah hepimiz uzun yaşayalım mutlu bir şekilde....Resimler şuan yayında :)

Gamzeli dedi ki...

Aslı,

Çok teşekkür ederim canım, am,n inşallah allah o günleri nasip eder...Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

İnşallah amin, gerçekten çok güzel bir heyecan, darısı senin başına..Temmuz'da bir daha böyle bir heyecan yaşayacağım..Umarım buda nikah gibi çok güzel geçer...
Görürsün inşallah Allah o günleri en kısa zamanda göstersin sana ve tüm birbirini seven insanlara :)
Amin...

Gamzeli dedi ki...

Pembedeniz,

Amin, çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :)

Gamzeli dedi ki...

Loung,

İşte haberler yayında canım :)
Öptüm..

Mihriye Sultan dedi ki...

canım benim, rabbim hayırlı etsin inşallah. bloglar arasında tanıdıgım ve ilk evliligini hep beraber sahit oldugum sensın cok duygulandım:)))

LaMa dedi ki...

Hayirl olsuuuun!
Allah bir yastikta mutlu mutlu yasatsin insallah,
Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

slmm nikakı kaçırmışım ama gelmişken allah 1 yastıkta kocatsın deyip nikaş şekerinden bir tane alıyorum hatıra olarak MUTLULUKLAR