1 Mayıs 2007

"Nikah Resimlerim"

İşte, benim nikâh resimlerim…
İçinde iki tane annem, babam, ablam ve eniştemde var :)
Daha çok fotoğraf var ama ben maalesef bu kadar yayınlayabiliyorum…Çok heyecanlıydım ama artık o değişik heyecan kalmadı,Eşim (eşim oldu artık, nişanlım değil ) çok rahattı, ben onun kadar malesef rahat değildim, durduğum yerde duramıyordum, merdivenlerden inerken kalbim duracak sandım, masamıza geçtik..Sıra evet demeye geldi, ben evet dedim ama eşim öyle evet dedi ki alkış sesleri birden yükseldi, çokta hoşdu yani…Tabi ben o heyecanla ayağa basmayı geçtim, ama bazılarının aklına gelmiş ,ayağıma basan çıktı , sonra bende bastım…Çok güzel geçti, gece eğlenmeye gittik, oynadık oynadık oynadık…Ertesi günü çok yorgundum ama bugün yine çok süperim, uykumuda aldım, zindeyim :)
Bakın bakalım resimlerimizi beğenecek misiniz?

Bu arada resimlerin üzerlerindeki tarihler yanlış ayarlanış :)



Sevgilerimle
İzmir'li Kugu

91 yorum:

Gulos dedi ki...

Gamzecim çok güzelsiniz ikinizde.Maşallah allah esirgesin :).
kıyafetine bayıldım.Bir yastıkta kocayın .
Sevgilerimle.

Kübra dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın Gamze..
resimlerin güzel görünüyor.. çok küçük olmuşlar.. tıklayıp açmak istedim, ama olmuyor..
yakından bakmak isterdimm :))
kıyafetin de hoşmuş hakikaten..
Allah mesut etsin sizi..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

çok çok güzel olmuşsun.:) sanki 60'lı yıllardan gelmiş gibisin.. zarif ve güzel. kıyafetine ben de bayıldım.:)
bu güzellikler, mutluluğun ve aşkın bir ömür boyu sürsün.. çoluğunuzla, çocuğunuzla, torunlarınızla birlikte ihtiyar mutlu bir çift olun inşallah.:)))

Gamze dedi ki...

tebrik ederim. kıyafetine bayıldım. sana da çok yakışmış. Allah bir yastıkta kocatsın. dilerim ömür boyu mutlu olursunuz.

aslı dedi ki...

Allah bi yastıkta kocatsın harika olmuşsunuz ikinizde allah nazardan saklasın ......Her ikinizide tekrar tebrik ediyorum canım....öpüyorum sevgiler...

Mihriye Sultan dedi ki...

Allah nazardan saklasın ,artık evlisin,size ömürboyu mutluluklar dilerim ,artık bu blogda bebişinizin resmini de ğörürüz inşallah ........amin:))))

Adsız dedi ki...

Tebrikler gamzecim.Allah bir yastıkta kocatsın.Ömür boyu mutluluklar ;).
Çok güzel kıyafetin,sen, herşey... =).
Nazar değmesin maşallah...

Adsız dedi ki...

sayfanizi arada ziyaret ediyordum ama bu ilk yorumum:) Allah esinizle mutlulugunuzu daim etsin,omur boyu gulsun o guzel yuzunuz...
kiyafetiniz cok seker,dugun provasi gibi birsey olmus,ne guzel:)
keske resimler buyuk acilsaydi ama ;)
hollanda dan sevgiler

renkler dedi ki...

Canım o kadar güzel olmuşsun ki. Maşallah. Alla nazardan korusun. Mutlu olun her zaman...

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Tebrikler ,Mutluluklar .
Her ikinizede sevgiler.Çok güzel görünüyorsunuz her ikinizde.

zeyno dedi ki...

Gamzelicim, canım benim:)) Allah bir yastıkta kocatsın, mutlu mutlu hep mutlu olun inşallah.Sayfana yeni uğrayabildim bu yüzden geç oldu ama düğününe mutlaka gelmek istiyorum ..Ben resimleri büyütemedim ama muhteşem görünüyorsun.(Dilimi ısırdım merak etme nazar değmesin diye:))

Adsız dedi ki...

Taze gelin seni :)
Şimdi bebek için yukarı bir tarih koyda onuda bekleyelim bari aylardır evlenceğin günü bekledik heyecanı geçti bebek takvimide isteriz

gazel vakti dedi ki...

Allah nazarlardan korusun. Resmin üstüne tıklayınca büyümedi net göremedim resimleri ama yinede muhteşem gözüküyor. Mutluluklar dilerim.

nilly dedi ki...

Tebrikler Gamzelim. Mutlu, huzurlu bir birliktelginiz olur insallah. Birkac kisinin dedigi gibi resim buyumuyor. Sen onlari ya tek tek koy ya da Slide.com'a yukleyip ekle.

uykucu dedi ki...

mutluluklar dilerim .elbise demiştin bence bu gelinlik, eski dönem gelinliklerinden hemde çok yakışmış.keşke daha yakından görebilseydik ama yinede anlaşılıyor .heyecan olmazmı .aman nazar deymesin!

Calimero Mutfakta dedi ki...

Masallah.. Allah bir omur boyu mutluluk nasip etsin..Cok guzel bir duygu dimi.. aradan vakit gecsin bu fotograflara bakarken yine heyecanlanacaksin.. Gelinligin cok guzel olmus

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Teşekkür ederim canım...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Amin canım...Evet çok küçük resimler ama başka türlü yapamadım, çok kastı makineyi
Teşekkür ederim canım, darısı başına...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Canım, çok sağol...Hatırla Sevgiliden özendim :)İnşallah sürecek, Allah'ın izni ile
Amin canım...

Gamzeli dedi ki...

Püstüklü Mama,

Hoşgeldin sayfama, çok teşekkür ederim, amin :)

Gamzeli dedi ki...

Aslı,

Teşekkür ederim canım...Amin...Bende seni ve meleklerini öpüyorum kocaman...

Gamzeli dedi ki...

Mihriye Sultan,

Sağol canım amin...evet artık evli biriyim...İnşallah allah o günleride gösterir bize :)

Gamzeli dedi ki...

Mehtap,

Hoşgeldiniz...Teşekkür ederim..amin.
Evet öyle oldu, düğün için artık hazırız...Makineyi çok kastı, büyük ebatta yayınlayamadım resimleri..

Benim eşimin abiside Hollanda 'da temmuzda burda olucaklar düğün için...

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Çok teşekkür ederim...Amin..İnşallah canım hepimiz mutlu olalım...

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Teşekkür ederim canım, Allah'ım sana da göstersin, inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Zeyno,

Amin canım...İnşallah...Tabikide beklerim mutlaka düğünüme :)Sağol canım, resimler makineyi çok kastığı için , böyle küçük koymak zorunda kaldım...Ay çok sağol, bende ısırayım :))

Gamzeli dedi ki...

Umar,

:)) Dur daha düğün var sorada, herşey sırayla düğünde bir geçsin, düşünürüz :)))

Gamzeli dedi ki...

Gazel vakti,

Çok teşekkür ederim ablacım, dediğim gibi resimler makineyi çok kastı, ondan küçük yayınladım...Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Nilly,

teşekkür ederim canım...İnşallah, makineyi kastı o yüzden yayınlayamadım tek tek...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Sağol canım...Evet nikah elbisesi, eskilere özendim...hem de ne heyecan vardı. Dilimi ısırdım değmez artık :)

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Amin,
Hoşgeldiniz sayfama...Hem de çok güzel, allah tüm sevenlere göstersin...Biraz zaman geçsin aklıma hep o günler gelicek :)

loungetime dedi ki...

Gamzeli, çok güzel olmuşsun, özellikle saçına bayıldım,
kıyafetin de çok şık olmuş

kurunane dedi ki...

canım çok güzel olmuşsunuz, hep mutlu ol inşallah.

Gamzeli dedi ki...

lounge,

teşekkür ederim canım :) beğenmene sevindim...

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Çok sağol Canım Kurunanem :)
ÖPtüm..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

canım tebrik ederim ,camdan kalp şarkısı,güzel fotoğrafların,çok duygulandım ağlattın beni ,
ne güzel yeni bir yuva ,yeni bir başlangıç,yeni hayatlar...
umarım çok ama çok güzel bir yaşam olur önünüzde ,ALLAH MESUT ETSİN....

Adsız dedi ki...

Maşallah sana Allah'ım nazarlardan saklasın, mutluluğunuz daim olsun.

Çok çok çok güzel olmuşsn, kocaman öperim seni :)

Age35 dedi ki...

Gamzecim,

Tahmin ettiğim gibi çoook güzel ,sempatik ve hayat dolu bir gelin olmuşsun..

Bir ömür böyle mutlu olup birbirinize olan öncelikle saygınızı asla kaybetmemeniz dileğiyle..

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim
Geçirmiş olduğu operasyon öncesi ve sonrasında göstermiş olduğun yakın ilgiye ve desteğe minnetarım çok ama çok teşekkür ederim.Anneni de benim için öp yanımda hissettim
Sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Hoşgeldin sayfama canım...
teşekkür ederim , ahh kıyamam sana canım benim...İnşallah yeni yuvamız eskisede hep yeni olarak kalır :)
Amin...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Amin cnım...teşekkür ederim...bende seni kocaman öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

Age,

Teşekkür ederim :)
Amin inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Ne demek arkadaşımsın sen benim...Rica ederim...Tabiki de öperim canım benim...
Öptüm...

Adsız dedi ki...

Ben senin sayfana bağlanamıyorum ne zamandır:( Kapanıyor, bilgisayar kitleniyor:(
O yüzden biraz geçde olsa tebrik ediyorum:))) Allah mutluluğunuzu daim etsin. Resimlerin çok güzel. Çok güzel bir gelin olmuşsun:)) ÇİÇEKLİBAHÇE

Gamzeli dedi ki...

Çiçeklibahçe,

Ayy nedenki :((
Ama olsun yinede bana bağlanıp yazdığın için teşekkür ederim canım..
Öpüyorum seni...

Zehra dedi ki...

canımm gamzecim Allah nazardan korusun sizleri..çok güzel olmuşsunuz..Maşallah size..Allah bir ömür boyu mutlu etsin inşallah birtanem benim..sen herşeyin en güzelini hakediyorsun canımm benimmm..kocamannnn öperimm senii kocamannn:)

Ayçiçeği dedi ki...

Gamze'cğm, çok zarif, çok güzel bir gelin olmuşsun. Birbirinize çok yakışmışsınız :)
Allah mutluluğunuzu bozmasın :))

Adsız dedi ki...

Sevgili Gamze,

Cok guzel gelin olmussun, masallah.. Umarim mutlulugunuz daim olur..

sevgilerr

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

geç kaldım kusura bakma :( muhteşem görünüyorsunuz, keşke resimler büyük olsaydı umarım büyük resimleride eklersin, rabbim size ömür boyu mutluluklar başarılar, huzur, sağlık, versin ayrıca böyle şirin şirin çocuklar nasip etsin. sen bütün bunları sonuna kadar hakediyorsun canım arkadaşım... kal sağlıcakla....

Serra dedi ki...

ya ben tebrik etmekte gec mi kaldim yokSa? :(
Allah mesut etSin canim.. cok ho$ gorunuoSun iLk resimde. Diger resim buyumedigi icin anna$iLmio maLesef.. Mutlulugunuz hic bozuLmasin in$.

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Amin canım...Teşekkür ederiz, darısı senin başına ...Bende senikocaman kocaman öpüyorum canımcım...

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Teşekkür ederim canım...Amin, inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Tülay,

Hoşgeldin, teşekkür ederim...Amin..

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Olsun yaa neden bakayım kusura...Bir ara eklerim, büyük resimlerimden ...Darısı senin başına Gökhan..Amin...İnşallah..

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Olsun şekerim, yine unutmamışsın gelip tebrik etmişsin, teşekkür ederim...Yayınlayabilirsem iki üç foto yayınlayacağım...Amin..

CRESCENT dedi ki...

Tebrik ederim çok hoş bir gelin olmuşsun :))

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Teşekkür ederim canım :)

loungetime dedi ki...

Gamzeli,
Nikah fotoğraflarından 1 tanesini en azından daha büyük koysaydın keşke.
Gamzeli bloğa müziği nerden koyuyorsun ?
Hayırlı cumalar.

Gamzeli dedi ki...

Lounge time,

Deneyeceğim canım...
Template den koyuyorum...Arkadaş yapıyor bana da , dene bakalım sende

Sana da hayırlı cumalar canım...

ev perisi;) dedi ki...

Çok tatlısınız maşallah size...
Bir yastıkta nice yıllar inşallah sağlıkla...

Erkin dedi ki...

Çok güzel çıkmışınız, herşey yolunda, Allah nazardan korusun, mutlu mesut etsin.

BALDAN TATLI dedi ki...

Bloğunuzu ilk defa ziyaret ediyorum. Evlilik görünce tebrik etmeden olmaz. Karşılıklı anlayışlı, sevgili, saygılı uzun seneler sürecek bir beraberliğiniz olur inşallah. Allah mesut etsin her ikinizide.

DRNEFES dedi ki...

tebrik ederim canım.Allah bi yastıkta kocatsın..darısı bekarların başına..valla anlattıgından bile güzel olmuşsın çok beğendim..izmirin kızları boşuna güzel dememişler yanii...

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

teşekkür ederim canım...Amin inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Teşekkür ederim...Şükür herşey istediğimiz gibi, şu düğünüde bir atlatabilsek...AMin...

Gamzeli dedi ki...

Baldan Tatlı,

Hoşgeldiniz, beni çok memnun ettiniz...Teşekkür ederim tebriğiniz için...İnşallah... :)

Gamzeli dedi ki...

Menapoz,

Teşekkür ederim canım benim...Amin...Darısı tüm bekarların başına...İltifatların için çok teşekkürler menapozcum :)

sevilay dedi ki...

Mutluluklar dilerim canim benim, cok ama cok güzel olmussun, nazar degmessin. Seni unutmadim canim, zamanim kisitli. öpüldün

Erkin dedi ki...

Düğün zor iş, benimki Temmuzdan sonra ama zor olduğunu arkadaşlarımdan biliyorum, sabırlar ama en çokda gerçekten gönülden mutluluklar diliyorum. Herkinizide kutlarım.

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
resimlerin yak1ndan görünüsüde çok güzel olmus.
1y1 haftasonlar1 can1m.
sevgilerimle.

Selcen Şenocak dedi ki...

Allah mesut etsin.Maşallah çok şık ve güzelsin. İkinizede sevgiler...

angel-a dedi ki...

fotoraflar1n çok güzel.masallah sizler de çok güzelsinz...k1yafetini cok begendim..cok s1k ve sade ;) yeni ziyaret ediyorum blogunu.henüz eski postlar1n1 göremedim ama san1r1m sayfa biraz kalabalik..bakmakta zorlaniyorum o nedenle :(
bence dosyalarini arsivlemelisin :))
sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

tesadüfen gördüm blogunuzu tebrik ederim,Allah bir ömür boyu mesut etsin insallah.

---OPTiO--- dedi ki...

fotolar cok güzel..masallah..nazar degmesin hicbizaman insallah...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay,

Canım, çok teşekkür ederim...Anladım, bende beni unuttun sanmıştım...bende çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Kesin, nikahtan zordur ama yine ilerleyen saatlerde insan alışıyor...teşekkür ediyorum...bende sana gönülden mutluluklar diliyorum...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

teşekkür ederim canım, sana da iyi haftalar
Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Almula,

Hoşgeldin sayfama
Amin....teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Gül,

Hoşgeldiniz sayfama
Çok teşekkür ederim
Severim şık ve sade olan herşeyi...Evet, sayfama bir bakmam gerek zor açılıyor
Her zaman beklerim

Gamzeli dedi ki...

Nevarland,

Teşekkür ederim, hoşgeldiniz...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Sağolasın canım...Amin...

LaMa dedi ki...

Dun yorum biraktim saniyordum.. Neyse tekrardan hayirli olsun dileyeyim,
Mutluluklar....

Erkin dedi ki...

Çok mersi:)), umuyorum benimkide seninki gibi güzel geçer.

emircan dedi ki...

Hayat boyu sağlık ve mutluluklar diliyorum.

Asortik Krep dedi ki...

Birbirinize çok yakışıyorsunuz.Nice yıllar geçirmenizi diliyorum..

Gamzeli dedi ki...

Lama,

teşekkür ederim :)
Hoşgeldin...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Geçer, geçer dualarımız seninle...Bizi merak da bırakma olur mu?

Gamzeli dedi ki...

Emircan,

teşekkür ediyorum :)
Hoşgeldiniz sayfama...

Gamzeli dedi ki...

Asortik,

teşekkür ederim canım :) Amin...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba, hayırlı olsun. Allah ömür boyu mutlu etsin.

Kayhanoviç dedi ki...

tebriklerrrrrr:=)) hayırlı uğurlu olsun