18 Mayıs 2007

Yandaki resimlerdeki kişiler ablam ile eniştem… Onlar benim her şeyim… Ablam, benim der ortağım, sırdaşım ve benim eksiklerimi tamamlayan kişi…1,5 yaş var aramızda…2,5 yıllık evliler… Bir konuda ikisine de çok kızıyorum… Yeğenim yok daha piyasada… Bende teyze olmak istiyorum ama han fendi ve beyefendi daha istemiyorlar… Yani ben evleneceğim benim bebeğim olacak onlar hala düşünmüyorlar… Artık nasip kısmet bakalım hayallerimize kavuşabilecek miyiz?

İkisi de beni hiç ayırmazlar…Eniştem, ablama ne oluyor ise aynısını bana da alır , beni kardeşi gibi sever sağ olsun…Bende ikisini çok seviyorum..Allah bana onun gibi bir enişte nasip etti..Allah başımızdan eksik etmesin…Çok saygılıdır anneme, babama onu bırakalım 14 yaşındaki erkek kardeşime bile saygı gösterir…Eğer kardeşim yanlış bir şey yaparsa ki bizleri kızdıracak önce çeker karşısına konuşur, güzelce anlatır…Bu da tabiî ki kardeşimin görüşünde kendisine puan kazandırır…

Çok güzel bir şey bu anlaşmak… Tavsiye ederim… Öptüm sizleri eniştem ve ablam :)

Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

37 yorum:

uykucu dedi ki...

allah hepinizi mutlu etsin. çocuk meselesine gelinci tamam nefis bir şey ama evlilikte de zorlanmalara neden oluyor ablan bence en iyisini yapıyor evliliğin tadını çıkarsın önce bol bol sonrasında çocuk olur.ben 9 ay sonra hamile kalmıştım o zamandan sonra eşimle bir çok şeyi yaşayamadık .şimdi düşünüyorum 1-2 sene daha bekleseydik diye malum bizim yaş sorunumuz var sizler daha gençsiniz(hıck çok yaşlı gibi yazdım)gezin tozun hayatın tadını çıkarın .çocuklada gezilmiyor mu elbette ama baş başa, el ele olamıyorsun hep arada kıskanç bir yaratık oluyor:)(bizimki şimdi yanyana oturtmuyor bizi, hep ortada o olacak aynı evde hasretiz eşimle:)

Gulos dedi ki...

Ne güzell gamze,
ben senden daha şanslıyım tam 3 tane ablam var :).
Yegen sevgisi bambaşkadır.Tadınca anlarsın :).Ablanlar haklılar aslında hemen çocuk istememekte.Çünkü çocuk olunca hayatının göbeğine yerleşiyor.Eşler bir nebzede olsa geri planda kalıyor.Bütün hesaplar çocuğa göre yapılıyor.Ama hayatın anlamı diyebilirim.Şu an biizm yaşama sevincimiz :).
Sevgilerimle.

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Ne tatlılar.:Benim ablam yoook.bir erkek kardeşim var sadece.:(
Allah'ım ayırmasın.

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Amin canım...Haklısın, ablam da aynı senin gibi diyor zaten...Çünkü çalışıyor, çalışınca tabikide çocuğunun yanında olamayacak...İnsan kendi çocuğuna kendi bakmak ister, kendi terbiyesi ile büyütmek ister ayrı kalmak istemez...Tabiki kaç kişi var gündüz çocuğunun yanında olmayan çalışan anneler...Allah nasip ederse ben bile öyle olucam ..
Annemle kayınvalidesi yapın biz bakarız diyorlr ama kolay değil zor...kendileri zamanı var daha deyip geçiyorlar...Allah ne zaman nasip ederse o zaman olsun...Allah ağızımızın tadını bozmasın hiçbir zaman...

Öptüm canım seni ver Berkay'ı...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Senin daha güzelmiş ama benim ablam e erkek kardeşim bir tane :)) Şaka bir yana ister bir olsun ister beş öenmli olan iyi anlaşılması ...bence çok güzel birşey, insanın dert ortaklarının olması...

bebeğe gelince, daha zamanımız var diyorlar..İyi baklaım bizde bekliyoruz...Onlarda olduktan sonra mutlaka iyi ki olmuş diyecekler...
Öptüm seni ve Güloş'u...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

Öylelerdir maşallah ikisine...olsun, hiç kardeşi olmayanlarda var...mesela benimde abim yok ...Amin canım, hiç birimizi ayırmasın...

Öptüm...

renkler dedi ki...

Canım bir ablaya sahip olduğun için, hem de öyle bir enişteye sahip olduğun için çok şanslısın.

Kübra dedi ki...

Allah mutluluklarını daim eylesin inşallah..

Adsız dedi ki...

Her daim mutlu olun :) sevgiler canımcım

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzelim ne güzel ne şanslısın ,aranızdaki diyalog çok güzel...
ablan sana benzemiyor,yada sen ablana benzemiyorsun yani burdan öyle gözüküyor:)))
nazar değmesin....

nilly dedi ki...

Bizimkiler 98'deevlendi ve 06'da teyze oldum. Dusun ne kadar beklemisim. Ama malesef ben burda onlar orda. Ekrandaki resim ve videolara bakip sevmekten baska birsey gelmiyor elimden. Seninkilere soyle o kadar beklemisinler.

Erkin dedi ki...

Ne güzel yazmışın...

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Bende öyle düşünüyorum canım :) Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Amin canım :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Amin canım, öptüm seni kocaman...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Evet canım mutlu oluyoruz birbirimizin konuşmalarından...Diyologumuzda çok iyi şükür...Kıyamayız hiç birbirimize...

Ablam anne tarafına ben baba tarafına , erkek kardeşim ise hem baba hem anne tarafına benzer. :)

Aman değmesin nazar ...Öptüm..

Gamzeli dedi ki...

Nilly,

Vallahi biizmkilere ne söylesem kar etmiyor, beklemedeyiz şuanda...Ayy kıyamam allah analı babalı büyütsün inşallah yeğenini...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

teşekkür ederim :)

Murat Artan dedi ki...

umarım ağzınızın tadı hiç bir zaman bozulmaz,hep bir arada olursunuz.büyük bir aile olmak çok güzel bir şey,hem de çok.

kurunane dedi ki...

allah mutluluklarını daim etsin darısı başınıza olsun. inşallah sizde hep öyle mutlu olursunuz.

Zehra dedi ki...

canım Allah sizi hiç ama hiç ayırmasın..seni çok seviyorum ve çook öpüyorum canım benim :) güzel bir hafta sonu geçir olur mu :)

Adsız dedi ki...

bende böyle bir enişte istiyorum :)

Adsız dedi ki...

Daha da mutlu olun inşallah =)
iyi pazarlar...

Huzunbazz dedi ki...

allah mutlu mesut etsın :))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

Allah muhabbetinizi artırsın, mutluluğunuzu daim eylesin, en kısa sürede de şirin şirin yavrular nasip etsin..

---OPTiO--- dedi ki...

ne kadar güzel :))
hep böyle kalin insallah...gerci böyle kalicaksin gibi duruyo ama..allah nazarlardan saklasin :)) heü mutlu olun canim...öptüm seni..simdiden güzel bi hafta dilerim...

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Keşke sırlarımı paylaşabilecğim, dertleşebileceğim bir ablam olsaydı, çok isterdim dogrusu,

Olsun önemli değil yakışıklı bir kardeşim var :))Onunla fazla anlaşamayız fakat araya gurbet ve özlem girince herşey unutuluyor, Ufak kavgalarımızı bile arar oldum, Onun canı sağolsun,Onun için tek dileğim hayırlısı ile okulunu biitirip biran önce mesleğini almış olması...

Asıl önemli olan kardeşlerin birbirine tutkun olması... Her konuda birbirini kollayıp koruması,
bunu son günlerde dahada iyi anlıyorum...

Sevgiyle kal canım senin adına çok sevindim,Umarım hep böyle devam eder :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Amin Murat :)Hakikaten çok güzel birşey....

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Amin canım, İnşallah oluruz. Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Canım benim çok teşekkür ederim...bende seni çok seviyorum ve çok çok öpüyorum...iyi bak kendine .Bende sana iyi bir hafta geçirmeni diliyorum...

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Ablan var mı?

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

İnşallah canım, sana da iyi haftalar...

Gamzeli dedi ki...

Fatih,

Amin...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Amin...amin...amin...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

İnşallah allah ömür verirse, sonuna kadarda böyle kalmayı düşünüyorum...Amin...İyi haftalar...Çok öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Nes,

Olsun seninde erkek kardeşin varmış, İnsan uzakta veya ayrı oldumu daha iyi anlıyor bibirinin kıymetini...Ablam evlendikten sonra ben daha iyi anladım kıyetini...

Allah kardeşine uzun ömürler versin...Umarım kardeşin için tüm dileklerin kabul olur...Amin...

Benimde erkek kardeşim var biz onunlada ablam gibiyiz.Derdimi anlatabilir paylaşabilirim..Allah hiçbirini başımızdan eksik etmesin...Amin

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Ne kadar güzel ,daha mutlu güzel günler olsun hepinize ömür boyu.