21 Mayıs 2007

"Can Dündar"

Çok zaman önceydi. O kadar zaman önceydi ki zaman diye bir şey yoktu.İnsanlar güneş doğup batıncaya kadar yaşıyorlardı hayatı.Bir daha hiç olmayacakmış gibi dolu ve anlamlı.


Derken zaman diye üç parçalı bir şey icat etti insan. Bir parçasına dün dedi, diğer parcasına bugün, öteki parçasına da yarın.Sonra fesat karıştı zamana ve insan bugünü unuttu.

Dünü düsünüp pişman oldu, yarını düşünüp telaşlandı; ama işin ilginç tarafı tüm telaş ve pişmanlıkları güneş doğup batıncaya kadar yaşadı.

Farkında olmadan rezil etti bu gününü. Oysa yarın, bugüne dün diyor, dünde bu gün için yarın diyordu. Bir türlü beceremedi. Bir eliyle yarına, diğer eliyle düne yapıştı.Bu günü eline yüzüne bulaştırdı...

Mutsuz oldu insan.Ve ne gariptir ki yarının telaşı da, dünün pişmanlığını da hep bugün yaşadı; ama bugünü hiç yaşayamadı. Ne yarın ne de dün!

Can Dündar

Hepinize İyi Haftalar Diliyorum

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

33 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ne güzel anlatmış yine Can Dündar.. günü yaşamak, anı yakalamak. Hepimizin bildiği, farkında olduğu gerçek.. paylaşımın için teşekkürler canım.. sana da iyi haftalar olsun.:)

loungetime dedi ki...

GAMZELİ NE KADAR DOĞRU DEĞİL Mİ?
Bugüne hiç zaman kalmıyor ve değerini bilemiyoruz

Zehra dedi ki...

canım gamzecim çok güzeldi bu yazı..dünün pişmanlıklarını düşünmekten yarına ne yapıcağımızı planlarken bugünü hatta şu bulunduğun zamanı yaşayamıyorsun ki :( o yüzden hep mutsusuz hep düşünceli.. canım benim sağol çok beyendim bu yazıyı:) öperim seni kocamannnnn :))

Not : Hayatta birşeylerin değişme zamanı geldi sanırım ;)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

insanlar hırsları olduğu sürece dünleri yarınlara, bugünleri dünlere karıştırıp hep mutsuz olacak...
sanada iyi haftalar canım...

Kübra dedi ki...

demekki neymiş..şu anın kıymetini bilip ona göre değerlendirmek lazımmış :)
öptüm Gamzecimm..

Adsız dedi ki...

Merhaba Gamze,

Bende bir Izmirli olarak gunlugunu cok sevdigimi soylemek istiyorum. Gercekden hem muzik hemde resimler , fuardaki Macun sekerlemeleri bile beni Izmirde hissettirdi.

Tesekkurler cok guzel ruya gibiydi..

Gamzeli dedi ki...

fikrimin İnce Gülü,

Rica ederim canım, bnim de çok hoşuma gitti...Çok güzel anlamlı bir yazı.Sağolasın, sana da iyi haftalar :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Hiç kalmıyor, adeta zaman ile yarışıyoruz.

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Haklısın canım...Beğendiğine sevindim, Bende seni kocaman öperim :))

Not: Haydi bakalım değişim zamanı...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Evet, şimdiden karıştırılıyor bile..Sana da canım :)

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Öyle ama iki gün sonra yine aynı olacak değişmeyecek yani...
Bende seni öptüm Kubiş'cim...

Gamzeli dedi ki...

Hale,

Merhaba
Hoşgeldin Sayfama

Günlüğümü beğenmene sevindim...Biraz da olsa İzmir hasretini içinde dindirebidim ise ne mutlu bana

İyi haftalar...

aslı dedi ki...

Gamzelim ne güzel bir yazı olmuş ne kadar doğru değil mi çok güzel bir hafta yazısı olmuş ellerine sağlık canım...sevgiler....

Kayhanoviç dedi ki...

can dündarın en sevdiğim yazılarından biri valla doğru sölüyor

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
İyi bir hafta diliyorum.Yazı kulaklara küpe olacak kadar güzel ve anlamlı.Sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Aslı,

Beğendiğine sevindim canım...Gerçekten çok hoş bir yazı benimde çok hoşuma gitti..
Öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

ben daha önce okumamıştım, yeni okuyorum ama gerçekten çok hoşuma gitti...

Gamzeli dedi ki...

Candan,

teşekkür ederim, bende sana iyi bir hafta diliyorum...Umarım hepimiz için iyi olur...
Öptüm

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
Çok güzel bir yazı.
Paylaştığın için çok teşekkürler.

Sevgilerimle.

---OPTiO--- dedi ki...

süper yazmis can dündar...
paylastigin icin saol gamzeli...
öpüyorum seni..iyi haftalar...hergünün cok güzel gecsin..

Adsız dedi ki...

Harika bir yazı gerçekten :) teşekkürler canımcım. anını yaşa :) mucxxx

tılsım dedi ki...

Güzel yazı gamzecim =). Her anı doyasıya yaşaman dileğiyle...
hoşçakal...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

beğendiğine sevindim...Rica ederim...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Rica ederim canım, bende seni öpüyorum...sana da iyi haftalar...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Rica ederim şekerim...Yaşamaya çalışıyorum fırsat buldukça, öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

teşekkür ederim canım, yaşıyorum fırsat buldukça :)

zeyno dedi ki...

Çok doğru bir yazı Gamzelicim ama iş uygulamaya gelince sınıfta kalıyoruz galiba....

Serra dedi ki...

yeni yazi yok muuu ;)

~Serra

Erkin dedi ki...

Hayatım boyunca asla bugüne bakmam, genelde 8 ay veya iki sene sonra neler yapmam gerektiğine?, neleri hazırlamam gerektiğini?, ne olabilirim? gibi sorulara yanıt ararım.

Ama şuda gerçek yazarın söylediği dündende %100 dersler çıkartır, küpe yapar bir daha aynı eksikliği veya hatayı yapmamaya çalışırım.

Gamzeli dedi ki...

Serra ,

Şuan için yok gibi görünüyor...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

En doğusunu yapıyorsun bence Erkin...Aynı hataya düşmemek için bende çabalarım ve genelde düşmem...Tabikide çok hatalarımız oluyor ama önemli olan bir daha yapmamaktır...

Erkin dedi ki...

Yani geriye çok baksam ne kazanacam ki! sadece kendime nasiatlar çıkaracam, fazla bakıpta hatırlayıpta kendimi niye üzeyim ki? önemli olan gelecek, ve neyapacağım.

Evet haklısın Gamzeli, önemli olan hataları bir daha yapmamak

Gulos dedi ki...

gamzecim,
nerdesin özledik seni :).
Öpüyorum canım.Sevgilerimle.