11 Mayıs 2007

"Tüm ANNELERİN ANNELER Günü Kutlu Olsun"

Bir zamanlar dünyaya gelmeye hazırlanan bir çocuk varmış. Bir gün Tanrı'ya sormuş; "Tanrım, beni yarın dünyaya göndereceğini söylediler. Fakat ben o kadar küçük ve güçsüzüm ki, orada nasıl yaşayacağım?"

"Tüm meleklerin arasında senin için bir tanesini seçtim, O seni bekliyor olacak ve seni koruyacak. Meleğin sana her gün şarkı söyleyecek ve gülümseyecek. Böylece sen onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın." "Peki, insanlar bana bir şey söylediklerinde, dillerini bilmeden, söylediklerini nasıl anlayacağım?

"Meleğin sana dünyada duyabileceğin en tatlı ve en güzel sözcükleri söyleyecek.Sana konuşmayı, dikkatle ve sevgi ile öğretecek."

"Peki, ben seninle konuşmak istersem ne yapacağım?" "Meleğin sana ellerini açarak bana dua etmeyi de öğretecek." "Dünyada kötüler olduğunu da duydum. Beni onlardan kim koruyacak?" "Meleğin seni kendi hayatı pahasına da olsa koruyacak." "Fakat, ben seni bir daha göremeyeceğim için çok üzgünüm."

"Meleğin sana sürekli benden söz edecek ve ulaşmanın yolunu öğretecek." O sırada cennette bir sessizlik olur ve dünyanın sesleri cennete kadar ulaşır. Çocuk gitmek üzere olduğunu anlar ve son bir soru sorar; "Şimdi gitmek üzere isem, benim Meleğimin adı ne?" "Meleğinin adının önemi yok yavrum.

Sen onu, ANNE diye çağıracaksın.

Başta kendi annelerim olmak üzere tüm annelerin "Anneler Günü" kutlu olsun…

"ANNE" sevgisi bütün sevgilerin kaynağıdır...Bunu unutmayalım...

Sevgilerimle

İzmir'li Kuğu

35 yorum:

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Tüm annelerin bu güzel günü kutlu olsun. Canım uzun zamandır yazamadım, Nikah fotolarına bayıldım size bir ömür boyu mutluluklar dilerim, Umarım bu mutluluğunuz bir ömür boyu sürer kendine çok çok iyi bak

Sevgiler
Nesrin

Gamzeli dedi ki...

Nes,

Hoşgeldin canım...
Teşekkür ediyorum, senin anneninde anneler günü kutlu olsun...
Amin canım, darısı senin başına...
Sende iyi bak kendine...

CRESCENT dedi ki...

İnşallah seninde en kısa zamanda anneler gününü kutlayanlar olur :)
Şöyle minik birileri :))

tılsım dedi ki...

Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun ;).
hoşçakal gamzecim ;)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

aaah canım kızım benim. Allahım nazarlardan saklasın.maşallah..:)

neyse,şimdi aktiv diye bağırsada kitlenmedi. rahat hareket etti. sayfa. yazabildim,resimleri görbildim. Yine diyorum maşallah. Allah'ım tamamına erdirsin.:) öpüyorum seni

Adsız dedi ki...

Anneler başımızın tacı, tüm annelerin anneler günü kutlu olsun :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

çok teşekkürler Allah sana da o günleri göstersin inşallah,
bende de sayfa kapanıyo ya...

---OPTiO--- dedi ki...

tüm annelerin anneler gunu kutlu olsun :)
canim bu arada süper cikmissiniz fotoda..masallah cok yakisiyosunuz..Rabbim nazarlardan saklasin sizi...cok cok öptüm seni :) guzel bi haftasonu gecir insallah

loungetime dedi ki...

Annenin ve tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.
Bu hikaye çok güzelmiş.
İyi haftasonları

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Ayy inşallah, allah nasip eder o günleri...İyi hafta sonları canım...

Gamzeli dedi ki...

Tılsım ,

Hoşçakal canım :)

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Amin ablam...
Çok sevindim buna, artık rahat rahat sayfama girebiliyorusnuz...Sağol canım yağmur ablam...Bende seni çok öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Anneler, bizim dert ortağımız, sevgi kaynağımız :)

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Amin canım...Aaaa neden kapanıyor :(( tam iyi derken yinemi bişey oldu yaa...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Kutlu Olsun canım :)
teşekkür ederim, aminn...Bende seni çok öptüm...İnşallah seninde haftasonun istediğin gibi geçer...

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Canım benim teşekkür ederim...Bende senin ve senin ailenin anneler gününü kutlarım...bende çok sevdim hikayeyi...Sana da iyi hafta sonları ...Öptüm...

zeyno dedi ki...

Dilerim allah annelik duygusunu sana da tattırsın, teşekkür edrim ve ben de tüm anneleri kutlarım..

Yarın mitinge gelecek misin? ben orada olacağım....

sevilay dedi ki...

sayfanin degismis ve cok güzel olmus, resim harika. Senin de annenin günü kutlu olsun canim.

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
o yazıyı hamileylen katıldığım bir grupta okumuştum.Çok duygulanmıştım.Gerçekten kutsal bir görev annelik :).Çok teşekkür ederim canım.
Senin de çok iyi bir anne olacağını düşünüyorum bir gün :)).
Sevgilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Zeyno,

İnşallah canım, ozamanda o duyguyu sizlerle paylaşmak isterim...

Gelmek çok isterdim ama Manisa'dayım...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay,

Beğendiğine sevindim canım...Teşekkür ederim..
Annemin adına da teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Bende ilk okuduğumda çok duygulandım...Umarım dediğin gibi olur bende sizlerle paylaşırım...Öptüm canım...

gazel vakti dedi ki...

Sayfan çok güzel olmuş. Tüm annelerin anneler gününü kutlarım.

gazel vakti dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

SENİNDE ANNENİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN SENDE ANNE OL SENİNKİNİDE KUTALAYALIM BEN KENDİM ÇOK CENTİLEMNİM ENİŞTEYE BEYE SELAM EDERİM BİDE HOŞÇAKAL DERİM BEN ASKERİM BU ARADA ANKARADA :D

Mihriye Sultan dedi ki...

ANNE ADAYI ,BÜTÜN ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN (blog değişikligi çok güzel olmuş)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

annenin ellerinden öper, anneler gününü kutlarım...

Zehra dedi ki...

canımm gamzecim yeni sayfan çok güzel olmuş..en beyendiğim fotonuzu eklemişsin..bu resmi hiç kaldırma olur mu :)

canım benim annenin ve tüm annelerin anneler gününü bende kutlarım..

seni çok öpüyorum..çookta seviyorum..iyi geceler...

güzel bir hafta dilerim sana..

Gamzeli dedi ki...

Gazel vakti,

Teşekkür ederim canım, bende senin ve annenin anneler gününü kutlarım...

Gamzeli dedi ki...

Muttaba,

Teşekkür ederim, bende senin annenin anneler gününü kutlarım...Ne zaman bitiyor askerlik...Selamını iletirim...hayırlı teskereler...

Gamzeli dedi ki...

Mihriye Sultan,

Canım, seninde anneler günün kutlu olsun...Beğendiğine sevindim...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Bende senin annenin ellerinden öper anneler gününü kutlarım....

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

beğenmene çok sevindim canım, tamam resmi kaldırmıcam...Çünkü bende çok beğeniyorum :)

Sağol canım, bende senin annenin ve tüm annelerin anneler gününü kutlarım...
Çok öptüm seni
Bende sana güzel güzel haftalar dilerim...

kurunane dedi ki...

geleceğin annesi, senin de anneler günün kutlu olsun.

Erkin dedi ki...

Herkesin anneler gününü kutlarım. Onları çok ama çok seviyoruz :) Sadece anneler günü değil yılın her günü onlar için kutlanmalı...