14 Mayıs 2007

"Hafta Sonu İzmir"



Hafta sonu olan, İzmir Miting'in de yer almak, bulunmak ve güzelim İzmir'imi kırmızı-beyaz görüntüsü ile izlemek gönülden isterdim, o kalabalığın içinde bende sesimi Cumhuriyet'im için Türkiye'm için duyurmak isterdim... Orada bulunmasam da yine kalbim İzmirdeydi...

Bu hafta sonu Manisa' daydım...Annem taşındı(Kayınvalidem)...Yorgun geçti, yorulduk ama güleryüzlülük bizim yorgunluğumuzu anında alıp götürdü...Neşeli ve bir o kadarda mutlu geçti...

Manisa'dan akşam 8 gibi yola çıktık...Teyzemin (eşimin) anneler gününü kutlamak için evlerine gittik, bir saat kadar orada kaldık. Eve gelirken stadyumun önünden geçtik, çünkü yolumuz oradan geçiyor....Aman Allah'ım ne kalabalık, o ne rezalet , yerler pis sanki savaş çıkmış, yiyen içen atmış yerlere,iğrenç ve kötü bir görüntüydü... Bu arada fenerliler kupayı almayı garantilediler...Nasıl olsa 100. yılları ve hakları diye düşünüyorum...İlk defa Fener'e bu kadar ılımlıyım...Çünkü Beşiktaş'da 100. yılında şampiyon olduğunda mutluluktan havalarda uçuyorduk...Çünkü 100 yıldır, insanları mutlu etmeye çalışan bir sürü futbolcumuz vardı, bu 100. yıllarda emeklerinin karşılığı diyorum...


Biraz da Eurovision'dan bahsetmek istiyorum, yarışma güzel geçti...Kenan Doğulu Türkiye'yi dördüncülüğe götürdü.Türkiye, mitingi ile, Fenerbahçesi ile, Eurovision'u ile büyük bir mutluluk yaşadı bu hafta sonu. Ne kadar Yunanistan'a bizden puan gitse, onlardan ise puan gelmese de biz çok mutlu olduk....Türkiye'm benim, Canım Türkiye'm...


Ne Mutlu Türk'üm Diyene!!!


Hepinize İyi haftalar diliyorum...


Sevgilerimle

İzmir'li Kuğu

31 yorum:

Gulos dedi ki...

Merhaba gamze,
Yine dolu dolu bir haftasonu geçirmişsin.
Eurovision da hakkımızın yendiğini düşünüyorum.Sırbistan ın şarkısı tamam güzeldi belki ama kenan kadar sahnede parlamıyordu.

Ayçiçeği dedi ki...

Gamze'cğm, bilmem farkında mısın, ama parantez içinde "nişanlımın" yazmışsın :))

İyi haftalar dilerim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

evet canım yine dolu dolu geçirdim haftamı...Tam baştan izleyemedim ama Yunanistan'ın bize yaptığını gördüm...

iyi haftalar diliyorum canım sana...

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Canım, çok sağol hatırlattığın için...Daha alışamadığımız nerden belli oluyor değil mi?

Sana da İyi haftalar :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzelim,ben 1.olmamız gerektiğini,politikanın yine önceliği ,1.liği kaptığını düşünüyorum....

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

En güzeli bizim şarkımızdı.. neyse.:( Şampiyonluk Beşiktaşımızın olsaydı çok güzel olacaktı.. neyse.:( Haftasonunun güzel geçmesine sevindim.. inşallah seni de anneler gününde ziyarete gelen çocuklarınla.. mutlu mesut yaşlanırsın.:)Öpüyorum seni.:)

Kayhanoviç dedi ki...

çok güzeldi izmirin görüntüsü bayrakları izlemek hoştu..
bu arada üst resim cok güzel aman maşallah diyim bari

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Haklısın, sana katılıyorum...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

neydi şarkınız?
Keşke olsaydı ama olmadı işte...Yine Fortis Kupasını aldık alnımızın teri ile...
Amin canım...İnşallah...Bende seni öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

İzeyemedim ben ama resimlerine baktım, çok güzeldi...
Teşekkür ederiz Kayhan :)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

üç konuyada oldukça yabancı kalmak istiyorum, diğer postta görüşmek üzere gamze :)

Murat Artan dedi ki...

pazar günü İzmir de olmak vardı ya,ne yapalım artık...o gün izmir deydi hayat,türkiye nin kalbi orada attı,şampiyon da olduk akşam,ohh ne güzel:))

blogun çok güzel olmuş,her şeyiyle ne kadar mutlu olduğunu gösteriyor,allah bozmasın,mutluluklar dilerim bir ömür.

bir de şu derslerim bitse ben de mutlu olacağım,dua et bana:)

Gamzeli dedi ki...

Gökhan ,

peki :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

evet bende çok isterdim ama olmadı...nyse kalbim İzmir'de ydi benim...

Blogu beğendiğine sevindim. Çok teşekkür ederim...

Dualarım seninle Murat :)

Erkin dedi ki...

Tandoğandan İzmire kalbimizle ordaydık...

aslı dedi ki...

Gamze'lim ,ben iki çocuğu bırakıp gidemedim ama kalbim sizinleydi canım sana çok sevgilerimi gönderiyorum.....

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Benimde kalbim İzmir'deydi :)

Gamzeli dedi ki...

Aslı,

Olsun canım biizm için oda yeter...Yeterki kalplerimiz bir olsun...bende seni çok öptüm, iki miniğide çok öptüm...

renkler dedi ki...

Orada olmak ne kadar gurur vericidir kimbilir. Ben de ülkemi seviyorum. Bu kadar potansiyeli olan bir ülke inşallah bir gün kara günler görmez.

eho dedi ki...

bende kusadasındaydım katılamadım yaa:(

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

canım.. shake it up şekerim.. diyorum.. bu yılki şarkılar kötüydü gerçekten.. bizimki en iyisiydi yine de.. öpüyorum seni.:)

Gulos dedi ki...

gamzecim,
merhaba canım.Nsılsın?chat boz ını kaldırdın mı?

angel-a dedi ki...

ben sırbistan'dan sa Ukranya nın 1. olmasını tercih ederdim.en azından daha eğlenceli bi şarkıydı..
hadi 1. yi geçtim, hatta 4. lüğü sindirdim de; ermenistan'a verdiğimiz o 12 tam puanı hangi akla hizmet verdik..veya kim verdi çok merak ediyorum..adamlar bize bi puan bile vermezken, bizim de yarışmayı bu denli politikaya alet etmemiz ne derece doğru...
herneyse bitireyim, mevzu bu olunca coşuyorum da...
hoşçakal gamze.

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
Merhabalar,
Öncelikle annenin anneler gününü kutluyorum.
İzmir deki görüntü muhteşemdi bayrakların dalgalanışı nasıl duygulandırdı beni anlatamam.
Eurovision da pek güzel şöyle akılda kalan bir parça yoktu bizimki dışında yine de dördüncü olduk kader utansın
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Tabikide öyledir. İnşallah canım, inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Eho ,

Olsun kalbimiz bir olsun :)

Gamzeli dedi ki...

İnce Gül ,

Buyur shake it up şekerim...tabikide geçen yıla nazaran süperdi. bende seni öpüyorum çok çok ..

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Merhaba canım...iyiyim sen nasılsın? Geldi mi eşin...Evet yaaa kaldırdım o kadar resmin içinde güzel durmadı.

Gamzeli dedi ki...

Gül ,

Hoşgeldiniz

Haklısın, Ermenistan'dan bahsetmeyi unutmuşum hatta en önemli konu oydu...Niçin böyle birşey yaptılar anlamadım bende...

Gamzeli dedi ki...

Candan,

merhaba canım...Teşekkür ederim hemen ileticem...İzleyemedim ama resimleri gördüm...
Olsun geçen yıllara nazaran yinede bizim şarkımız harikaydı...Öptüm canım...

Serra dedi ki...

dugune az kaLdi dimi, hehe ;)

~Serra