25 Mayıs 2007

"Düğüne az bir zaman kaldı"

Düğüne çok az bir zaman kaldı , hemen hemen 1,5 ay ... Biz bu telaşlar ile nasıl geçtiğini anlamayacağız zaten... Gün geçtikçe artıyor ama inanırmısınız hepsi neşe ,sevinç ile mutluluk ile yapılan telaşlar hakikaten...


Evimiz tutuldu,15 - 20 gün sonra yerleştireceğiz eşyalarımızı, artık benimde bir evim olacak...Evimiz, anneme çok yakın , marketlere , pazara kısaca her yere çok yakın...Evimiz site içi güvenilir bir yer, ben çok beğendim tabiki ben beğenince eşimde çok beğendi, gerçekten de beğenilmeyecek gibi değil yani...Allah güle güle, mutluluk içinde, huzur içinde oturmak nasip etsin...Herşeyin zamanı geldikçe bir bir yapılıyor...

Hafta sonu yani yarın gelinlik siparişi için gideceğiz, iki tane beğendiğim model var çok hoş ikiside bakalım hangisi kısmetim :)Çok heycanlandım şimdi :)

Bu arada papatyalar benim çiçek listemde bir numara olduğu için resim olarak papatyaları koydum hepimizin içi açılsın diye :)

Hepinize iyi hafta sonları
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

38 yorum:

uykucu dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun eviniz umarım orda çok mutlu olursunuz. ev fotolarınıda bekliyoruz.

Murat Artan dedi ki...

umarım en güzel şekilde her şey tamamına erir. belki de en güzel anları bu zamanlardır,bence tadını çıkarmalısın,o heyecanı sonuna kadar yaşamalısın.

keyfini çıkarmaya bak,küçük sorunlar çıksa bile aldırma,bir gün gelir de hatırlarsan gülüp geçersiniz hepsine.

ben de sanki evlenmiş yaşamış gibi konuştum:)))
darısı başıma demeyeceğim ama:)

sana da iyi haftasonları dilerim.

Serra dedi ki...

ay ne gusel cok az bi zaman kaLmi$.. Ay ay gamzeLi de efLenio demek.. ;) gerCi evLisin de dugun teLa$i bi ayri tabi. Kolay gelsin canim, ben olmicam 2-3 gun buralarda, ii bak kendine oLar mii :D

~Serra

ev perisi;) dedi ki...

Canım hayırlı olsun aşk yuvanız;))
İçi şen olsun...
Ömür boyu nevbaharlar saçsın etrafınızdaki dostlarınıza...
Örnek bir aile olarak iftahar tablosu nesiller yetişsin bu güzel yuvada;)))
muhabbetle...

Betül dedi ki...

Merhaba Gamzecim,
Ben sayfanın sessiz takipcilerindenim.Aslında hergün ugruyorum sana ama yorum yazmak bugüneymiş:)Heyecanını ve mutluluğunu anlayabiliyorum.Yeni evin hayırlı olsun demek istiyorum ve içinde huzurla sağlıkla mutlu bir evlilik geçirmeni dilerim.
Sevgiler...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Sağol canım...tabikide dostlarımla mutluluğumu paylaşmadıktan sonra ne anlamı var bu blogun...
Evim yerleşsin ilk işim sizin için evimin fotolarını yayınlayacağım...öptüm seni...

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Sana Mutluluklar dilerim :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

İnşallah Murat....tadını çıkarmaya çalışıyorum zaman çabuk geçiyor anlamıyorum bile....umarım hepsi dediğin gibi olur....

Ne güzel böyle düşünmen , iyi bir eş olacağından eminim senin. seni alacak kız yaşadı , olumlu düşünmen çok hoş...Umarım en kısa zamanda yaşar ve paylaşırısn mutluluğunu bizimle...

Gamzeli dedi ki...

Serra ,

Evliyim ama bana hiç öyle gelmiyor şuan, yine ayrıyız :( Düğünün telaşı ayrı tabiki ve çok değişik bir duygu...darısı başına canımcım :) Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Teşekkür ederim canım...umuyorumki hayırlı olacak...Duaların içinde ayrıca çok ama çok teşekkür ederim...öpüyorum seni...

ladybug dedi ki...

Gamzeli, seni çok ii anlıyorum. Bizim düğüne de 2 ay kaldı, ben de haftasonu gelinlik işiyle uğraşacağım. Çok zor bu işler ama tatlı bir hoşluk. Evinizde güle güle oturun inş. Şimdiden mutluluklar...

Gamzeli dedi ki...

Betül,

demek blogumu sessiz takip edenlerde var ne mutlu bana ... Hoşgeldin sayfama ...teşekkür ederim iyi dileklerin için, her zaman beklerim...

sevgilerimle
Gamze

Gamzeli dedi ki...

Nes,

teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Ladybug,

Aaa ne güzel, sizin içinde herşey çok güzel olur inşallah...Teşekkür ederim...Bu arada hoşgeldin sayfama...Sizin ne zaman düğün?

Kübra dedi ki...

canımm.. eviniz hayırlı uğurlu olsun.. içinde ağız tadıyla, huzurla oturmayı nasip etsin Allah..
tatlı telaşlarında kolaylıklar dilerim.. sana da iyi haftasonları..

ladybug dedi ki...

Hoşbulduk canım. Bende eskiyim aslında burda da yorumda yeniyim:)Bizim düğün 28 Temmuzda inş.Ben de bugünden beri netten gelinlik ve balayı işleriyle uğraşıyorum. Fırsat bu fırsat gelinlik ve balayı konusunda bilgi verebilecek olanlar varsa sorayım:)))İstanbul'da gelinlik için yer arıyorum ve balayı için de Bozcaada'yı düşünüyoruz. Tavsiyesi olan varsa en hızlı tarafından alalım:)))

ladybug dedi ki...

An önce yorum bırakırken aklıma geldi, aslında evlilik hazırlıklarıyla ilgili bir blog olsa ne güzel olurdu. Hazırlıklar, moda evi ve gelinlik model tavsiyeleri, balayı yerleri konusunda insanların karşılıklı tecrübelerini paylaşacakları bir yer.ahhh...çok işime yarardı yani:))kendim için istiyorsam namerdim, maksat insanlar aydınlansın:P

loungetime dedi ki...

Gamzeliciğim bir düğün telaşı bir de doğum telaşı gibisi yoktur. İnşallah o günlerde de seni okumak nasip olur. Mutlu telaşlar diliyorum. İyi haftsonları.

Adsız dedi ki...

resmi olarak evlisin düğüne kadar ayrımı yaşıyorsunuz :)merak ettim sadece

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ay ne güzel telaşlar...şimdi herşey yepyeni olucak ,Allah mutlulukla ve çocukla dolu yıllar nasip etsin sana canım hemşehrim...

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Amin canım...teşekkür ederim sana da iyi hafta sonları...

Gamzeli dedi ki...

Ladybug,

Anladım...Bizimde temmuz 28 olacaktı eşimin abisi holland da o zamana izin alabileceklerdi ama sonradan izinlerini öne çektirince biz de düğün tarihimizi öne çektirdik...14 temmuz istiyordum çünkü nişan tarihim o zamandı, allahtan istediğim oldu :)

Çok iyi olur vallahi :) İnsan kararda veremiyr...Aslında çok iyi olurdu, hiç olmazsa oraya girer bakardık neler yapmamız gerektiğini...

Sana bir site adı vereyim gir bak güzel şeylerde var yani... www.moderngelin.com istediğini bulabilirsin mesela...

Gamzeli dedi ki...

lounge Time,

İnşallah canım...Yine hep beraber oluruz o zamanlarda da...teşekkür ederim sana da iyi hafta sonları...Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Elbette öyle, biz beraber oturacağız diye kıydırmadık ki nikahımı söz tarihimize uygun olsun diye yaptırdık...Zaten ne kaldıki şurda az bir zaman :))

İyi hafta sonları Umar...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

Hekes onu söylüyor zaten canım, en güzeli eline aldığın herşey yeni olacak diyor, en güzel kısmıda orası diyorlar...Amin canım...Teşekkür ederim...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

hadi bakalım hayırlısı, inşallah o yuvada huzur içinde bir ömür geçirirsiniz, inşallah şirin şirin çocuklarınız olur, üzüntü size hiç rastlamaz

Gulos dedi ki...

gamzecim,
hadi hayırlısı olsun.Çok güzel gerçekten insanın kendi evinin olması.Yeni gelin evi de çok güzel our.ÇEyiz sermene yardım etmek isterdim doğrusu :)).
SEvgilerimle.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım benim.. nasıl da güzel.. heyecanla anlatmışsın.:)) O evde, mutlulukla, huzurla, sağlıkla ve aşkla yaşamayı nasip etsin Rabbim size.:)) Gelinlik te eminim çok çok yakışacaktır.. e güzele ne yakışmaz değil mi?:)) Öpüyorum seni güzelim ve sana da iyi hafta sonları olsun.:))

Ayçiçeği dedi ki...

Gamze'cğm, canım. Allah güle güle oturmanızı nasip etsin :)
Hangisini seçersen seç, eminim çok güzel bir gelin olacaksın.

Adsız dedi ki...

Canım her şey çok güzel :) evini döşeyince resimleri paylaşırsın inşallah. Çok güzel telaş bunlar :)

mucxxxx

Kayhanoviç dedi ki...

maşallah maşallah
allah sonunu hayır etsin
bu arada nikah resimlerini kaçırmışım bir ara yoktum ondan olsa gerek:( valla ya
ne güzel cıkmıssınız. maşşalah diyim gene
iyi haftalar

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

İnşallah Gökhan...iyi dileklerin için teşekkür ederim...darısı başına...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Amin canım, beklerim seni haziran 24 de çeyiz sermeye...Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Çok heyecanlıyım, nikahdakilerden daha çok hemde...teşekkür ederim canım...bende seni öptüm, iyi haftalar diliyorum...

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Amin canım...İnşallah, dediğin gibi olur :) Sizlere güveniyorum...:iyi haftalar...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Tabikide paylaşırım dostlarımla...Öptüm canım...İyi haftalar...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Amin....beğendiğine sevindim fotoları...Sana da iyi haftalar...

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim hayırlı uğurlu olsun mutluluk sağlık içinde yaşamak nasip olsun
sevgilerimle