29 Mayıs 2007

"Hafta Sonu ve Yağmurlu Hava"

Hafta sonumuz yoğun ve güzel geçti....Tabiki gelinliğe bakamadık, program tutmadı...Bizde dün akşam baktık....Çok güzel bir gelinlik modeli seçtim, üzerime giydim ve herkes çok beğendi, Orada hazır vardı ama bana dikilecek, provalar falan olacak temmuz 1 gibide gelinliği alacağız...Bakalım artık :)


Havalardan bahsetmek istiyorum biraz da dün sabah ve öğlen üzeri çok güzeldi, akşam birden bozdu üşüdük, kış geri geldi dedik...Bugün yine sabahtan çok sıcak bakalım akşam üzeri nasıl olacak ? Mevsimler çok değişti yazın kış oldu, kışında yaz oldu...Dünyanın sonu geliyor yavaş yavaş...Olsun ne bilirse Allah'ım güzel bilir, o yaparsa güzel şeyler yapar...

Hepinize iyi haftalar
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

41 yorum:

uykucu dedi ki...

gelinliği seçmene sevindim eminim çok yakışmıştır keşke bizde görebilsek..evet havalar iyice kafayı yedi bu sabah ankarada kapalıydı ama ben çok kapalı giyinmemiştim nasılsa sıcak diye acayip üşüdüm,insanlar ne giyeceğini şaşırmış vaziyette.

Gulos dedi ki...

İstanbulda da havalar çok bozuk gidiyor.Yağmur yağsa keşke hava bulanıyor ama yapmur yok.Su kesintileri başladı.Napacaz bilmiyorum.Su olmayınca hayat duruyor.
gelinliğini bizimle ne zaman paylaşacaksın.Çok merak ettim.Birde çeyizini serince evinin resimlerini bizimle paylaşacak mısın?
Sevgileirmle.

eho dedi ki...

gelinlik provaları ıcın kolay gelsın canım..bizd eoglumla camdan seyrettık yagmuru

Adsız dedi ki...

Kaç katır çeyiz çıkacak evden :))
Dünyanın sonu evlenmeden önce gelirse naparsın değilmi? :)

ladybug dedi ki...

Kolay gelsin Gamzeli, hemen karar vermişsin maşallah:))Ben tüm cumartesi pazar gelinlikçi gezdim ama hala karar veremedim. Model belli ama diktirecek yere karar vermek zor. Umarım en kısa zamanda gelinliği bizimle de paylaşırsın. Yoksa büyüsü bozulmasın diye düğünü mü bekliceksin?:))

ev perisi;) dedi ki...

En özel ve heyecanlı alışveriş hadi bakalım kolay gelsin gamzelim;))

Gamzeli dedi ki...

Figen,

En kısa zamanda göstericem canım....
Sizlerle paylaşmayacağımda kimle paylaşacağım, benim tüm sıkıntımı, derdimi, güldüğümü ağladımı sizlerler bildiniz...
Bende dün fazla kapalı değildim yani üşüdüm doğrusu ama bugün ceket aldım hal hava ölümüne sıcak...bakalım ilerleyen saatlerde neler görücez...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Bizde arada yağıyor yağmur...Haklısın herşey su ile ne yapacağız bilinmiyor vallahi...

Bitsin gelinliğim paylaşacağım tabiki sizlerle...Evimde allah nasip ederse 24 haziranda yerleşecek ilk işim fotolarını çekip ertesi günü sizlerle paylaşmak :)
Yorumlarınızı alacağım bakalım beğenecekmisiniz...

Gamzeli dedi ki...

Eho,

Teşekkür ederim canım....Camdan izlemesi de ne hoş oluyor yağmuru...Öptüm seni ve oğluşunu...

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Bilmiyorum, tek bildiğim benim eşyalar çıkınca annemler sere serpe oturacaklar evde :)))

Allah'ın takdiri derim :)

Gamzeli dedi ki...

Ladybug,

Sağol canım, evet verim benim modelim belli zaten 7-8 aydır gelinliklere baka baka bir hal oldum internetlerde...Kafamda tasarlamıştım oda karşıma çıktı hemen :)
Bneim nişanda da , nikahda da , sözde de hep denk geldi...Gelinliğimde öyle oldu...Hep ilk beğendiklerim alındı...Herkesede çok ilginç gelmiştir , hep beğenmişlerdir e üzerimede yakıştığını söylemişlerdir...

Bneim yok öyle inançlarım tabikide göstereceğim sizlerle paylaşacağım :)

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

teşekkür ederim canım, seninde bebeğin hayırlı olur inşallah :)

Kübra dedi ki...

gelinlik beğenmene sevindim.. inşalah bi aksilik olmadan dikip bitirirler..
istanbulda da havalar öyle..
dün akşam biraz yağdı, serinledi etraf.. ama şimdi yine sıcacık..
öptüm seni cnmm..

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

istanbulda yağmuru hasretle bekliyoruz valla barajların doluluk oranı çok düştü dün akşam bazı semtlerde su kesintisi vardı düşündümde susuz kalsak ne yapardık. inşallah bol bol yağmur yağar...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bir günlük su kesintisinde feleğimiz şaştı dün..:(( Allah yardımcımız olsun.
Canım, kuldan bela gelmez Hak yazmayınca, Hak'tan bela gelmez, kul azmayınca.. demişler. Ne doğru demişler.:)
Gelinliğin eminim çok güzel olacaktır ve sana da çok yakışacaktır. Resimlerini bekliyoruz. Hayırlı olsun tekrar. Öpüyorum seni.:))

Gamzeli dedi ki...

kubiş,

İnşallah canım...Aman yağsın ya, bizim iki günden beri çok sıcak yine hava...
Öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Evet halısın dolsun barajlarımız, susuzluk hakikaten çok kötü birşey yaa...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Amin canım...Çok doğru bir söz gerçekten...İnşallah, bittiği zaman sizinle paylaşacağım bakalım beğenecek misiniz?

kurunane dedi ki...

gerçekten dünyanın sonu geliyor galiba. ama hiç kimsenin hiç birşey umurunda değil gibi, hala önlemler alınmadı... allah sonumuzu iyi etsin. yakın zamanlarda su savaşları başlar artık.

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Çok haklısın canım...eskiden ekmek için savaşırlardı şimdide su için savaşacak millet...

Adsız dedi ki...

Ohh hayırlı olsun :) Allah mesut etsin.
Bu arada yağmur gibisi var mı dimi! çok önemli gerçekten. öptümmm şekerim

Serra dedi ki...

hayirLi oLsuuuuuuuuunnnnn. Nasi bi geLinLik ki acabaa.. :)

~Serra

Erkin dedi ki...

Biz gelinliklere 19 Mayısda bakmıştık, sanırım bizde diktireceğiz...

Havalar Ankarada da bir tuaf, geceleri bazen yağmur yağıyor, gündüzleride hava sıcak bazende tersi oluyor kapanıyor...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

canım eminim çok güzel bir gelinliktir ve sana çok yakışmıştır...
burada da tuhaf bir sıcak ,peşinden kapanan bir hava , yağamayan bir yağmur ,tekrar sıcak falan garip yani....

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Amin canım, darısı senin başına...bence de yok yani :) bende seni öptüm şekerim :)

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Sağol canım, dikilince sizlerle paylaşacağım...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,
Tabi tatil olunca, iyi oluyor her işini yapabiliyorsun.Bencede diktirme daha iyi..Sizinde hayırlısı olur inşallah...

Aynı burasıda öyleydi ama 3 günden beri normal gidiyor, akşamları yine biraz serin ama...

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk ,

canım, teşekkür ederim...İnşallahyakışşacak...Evet yaa aynen burda da öyle oluyor, ne giyeceğimizi şaşırdık vallahi...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

ah ah merak ettim ben o gelinliği şimdi.:) ama güzel kızıma çok yakışmıştır eminim.
Evi de tutulmuş,her şey yolunda gidiyormuş.
Ne güzel,sonuna kadar hep öyle olur inşallah.:)

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

Yakıştı dediler, birde siz görün üzerimde bakalım beğenecek misiniz?

Amin inşallah, beklerim oturmaya :)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ne güzel heyecanlar bunlar. rabbim doya doya yaşamanızı nasip etsin. bu arada düğün gününüz oğlumun doğum günüyle aynı. çook güzel bir gün :D. minik talhanın annesi

Gamzeli dedi ki...

Emine,

Hoşgeldin sayfama...Amin...

Ne güzel yaa, çok sevindiriyor beni böyle duydummu?
Senin oğlunun Yağmur damlası ablamında evlilik yıldönümü ne güzel :)

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
İlgine çok teşekkür ederim.İyiyim.Gönül ablamlar misafirim onun için çok sevindim ve mutluyum.Onun için ziyaretler biraz gecikiyor yoksa hiç unuturmuyum seni .Çokkk öpüyorum.Annene ayrıca selamlar ve sevgiler.

renkler dedi ki...

Canım, kimbilir ne sabırsızlanıyorsundur o güzel gün için. Bence peri kızı gibi olacaksın. Burada olsaydın çok iyi bir makyöz önerirdim ama sen de araştırıyorsundur mutlaka. Benden tavsiye bir hafta önceden makyajı denet. Bir de mutlaka şu porselen makyaj dedikleri kalıcı (12 saat kadar belki de daha çok) makyaj yaptır, crayon marka çok profesyonel makyaj malzemeleri ile çalışanlar var ve çok iyi...

Age35 dedi ki...

Gamzecim buraarda da havanın hiç tad yok.. =(

Erkin dedi ki...

Save Climate! Green peace örgütü Ağrının tepesinde haykırıyor İKLİM değişikliğine dikkat edin diyor, bizimkilerde tık yok!

Ne zaman bu güzel ülkeye tuaf siyah yada Allah korusun asit yağmuru yağıncamı tedbir alınacak?

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Rica ederim...Aaaa canım çok sevindim.. tamam sen ilgilen misafirlerinle, bende merak ettimseni kötü birşey olmasından korktum...Bende seni çok öptüm...tabikide iletirim anneme...

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Ayy hiç sorma canım yaaa hemde nasıl sabırsızlanıyorum, içim kıpır kıpır, krşkr olsaydım ama benim kuaföümde herşeyi çok iyi ve kendisine güveniyorum ki nişanda bile saçımı nişan günü yaptırmıştım...
Zaten porselen makyaj yapıyor, nişanda da nikahta da yapmıştı, hiç akmıyo geçekten, suratım poselen bebek gibi olmuştu...Tavsiyelerin için çok teşekkür ederim canım ...öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Age,

Burada şuan çok iyi hava :)

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Yaaa ne kötü, allahyardımcımız olsun Erkin :((

Kayhanoviç dedi ki...

burası cok sıcak ya:( sıkıldım