2 Haziran 2007

"19 yıl aradan sonra"

19 yıl sonra komadan çıktı
Polonya'da kaza sonucu komaya giren demiryolu işçisi, 19 yıl sonra uyandı.

Jan Grzebski adlı işçiye 1988 yılında tren çarptı. Darbe yüzünden beyninde tümör gelişen işçi, konuşamaz ve kıpırdayamaz hale geldi.

Aradan bunca yıl geçtikten sonra hayata dönen Grzebski, "Her şeyi duydum, her şeyi gördüm. Doktorlar bana bir-ki ay ömür biçmişti" diye konuştu.

Hayatını karısına borçlu olduğunu belirten demiryolu işçisi, "Benimle hep ilgilendi. Hayatımı o kurtardı" dedi.

Kaza olduğu sırada 4 çocuğu bulunan Grzebski'nin bugün 11 torunu var.Grzebski komaya girdiğinde Polonya'da komünistler iktidardaydı ve ülkede kıtlık hüküm sürüyordu.Bugünse Polonya AB ve NATO üyesi.

Grzebski, kendisini en çok şaşırtan şeyin, herkesin cep telefonuyla dolaşması olduğunu söyledi, ama şunu söylemekten de geri kalmadı: "Ama biliyorum ki, sızlanmaya hakkım yok..."


http://haber.mynet.com/detail_news/?type=Life&id=N79371&date=01Haziran2007

Ben çok şaşırdım, yazık adamda çok şaşkın...O hastanede yatarken neler olmuş neler geçmiş...

Sevgilerimle
izmir'li Kuğu

16 yorum:

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

19 yıl bitkisel hayatta mı kalmış?

---OPTiO--- dedi ki...

gercekten cok enteresan...almanyadan kacirilan kizin ki gibi bi hayat..gerci o kiz herseyi biliyodu..tv vs :) neysee..simdi kacim ben...iyi bi hafta gecir gamzelim..öptüm seni :)

Erkin dedi ki...

Ben bu adamın yerinde olsam, en çok eşimin hala yanımda olup olmadığını bilmek beni mereklandırıdı. Eğer eşim okadar sene ben yatarken yanımda kalmışsa beni terketmediyse en çok ona mutlu olurdum. Gerisi boş Bana ne internetten, bana ne AB deden, bana ne cep telefonundan...

Önemli olan insanın hayat arkadaşı yanındamı?

Adsız dedi ki...

O zaman şöyle düşünmemiz gerekiyor.
...
Özgürlük:Sağlıktır...
Özgürlük:Ümidini yitirmemektir...
Özgürlük:İçtiğimiz su,yediğimiz ekmek,aldığımız havadır.
...
Sağlıklı olduğumuz her dakika kıymetini bilmektir özgürlük.

High Power Rocketry dedi ki...

: )

Gulos dedi ki...

gamzecim,
titanic 2 filmini anımsattı bu olay bana :)).
Traji komik bir olay.Admacağıza yazık ama karısına da aferin doğrusu.Allahım herşeyin en iyisini bilir.Vardır bunda da bir hayır.
Öpüyorum canım seni.İyi haftalar diliyorum.

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Evet, çok şaşırtıcı öyle değil mi?

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Adam cep telefonu nedir diyor görmemiş demek hiç...Sağol canım bende sana iyi bir hafta dilerim...Öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Yanındaymış, adam hep sesini duymuş karısının..Aamın çocukları varmış evlenmiş ve torunları bile olmuş...

Doğru, hayat arkadaşının yanında olması önemli..

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Çok haklısın Umar....Eğer bu saydıklarının hepsi var ise sen özgürsün demektir.Allah önce sağlık versin gerisi zaten gelir.

Gamzeli dedi ki...

R2k ,

:)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Bnece de öyle herşeyde vardır bir hayır...Demek daha göreceği çok günü varmış...

Bende seni ve Güloş'u öpüyorum canım...
İyi haftalar

Erkin dedi ki...

Bence herşeyden herşeyden çok ÖNEMLİ Sana güvenmesi, sana bağlı kalması deseler bir gün YALAN, olsun Ömür, evet Ömür, O zaman Cennette gülümser kalpler.

Neyleyim birkaç saniyeyi, neyleyim birkaç günü, çünkü ne SANA nede BANA yeter gerçek anlar, fotoğraf dır şahidim, alın yazımız ömür boyudur... diyorum nedersin? Gerçekten Gamzeli eğer Erkin yanlız kalır Deniz giderse neylesin Erkin geri kalanı...

Allah hiçkimseyi ayırmasın...

Meltem http://kimbuben2.blogspot.com
geri dönmüş diyorlar doğrumu? Görüyorsunuz bunlar Tıp zedeler, bazen bir iki saniye görünürler sonra aylarca ortadan kaybolurlar:)

loungetime dedi ki...

çok ilginç gerçekten. En güzeli bu kadar süre boyunca ona bakıp ilgilenen birisi olması.
İyi haftalar canım

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Çok haklısın allah kimseyi ayırmasın, bir ömür boyu sürsün hatta ahirette bile allah ayırmasın...

Bilmem ki meltemi tanımıyorum ben...

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Doğru en güzelide o , adam hasta yatarken kadının konuşmalarını hep duymuş, kadın destekçi yani :)

Sana da canım iyi haftalar...