4 Haziran 2007

"Hafta Sonu ve Hazırlıklar"

Hafta sonum nasıl geçti anlamadım bile...Temizlik yaptım, ütü falan yaptım...Annem de rahatsızlanınca hiçbirşey elletmedim herşeyi ben yaptım...Annem, böbreklerini üşütmüş acile götürdük, antibiyotik ağrı kesici iğne yaptılar ve aynı iğneden anneme verdiler hergün yapılacak sabah-akşam...Kıyamam ben anneme :(((

Eşimde yoktu :((...Açıköğretim sınavları için Manisa' da idi...Biz ancak pazar günü akşam görüşebildik kendisi ile...Artık çok özlemeye başladım eskiden 1 hafta göremiyordum şartlanmıştık hafta sonu diye öyle gidiyordu işi Manisa'da idi ama şimdi İzmir'de hergün görüşüyoruz...Birgün görmeyeyim sanki uzun zamandan beri görmemiş gibi oluyorum...:))
Hazırlıklar son hız devam etmekte...Perdelerimizin siparişlerinide verdik, haftaya halılarımızda hazır olacak geriye avizelerimiz kalıyor onlarıda eşimle beraber gidip beğeneceğiz...Haftaya birde davetiyelerimize bakacağız, sanırım davetiyemiz resimli olacak eğer olursa nişan fotoğrafım olsun isterim, şimdi ona güzel sözler gerekir düğün ile ilgili...Arkadaşlarımdan rica etsem bildiklerinizi bana yazar mısınız?

Hepinize şimdiden teşekkür ederim
İyi haftalar

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

34 yorum:

Kübra dedi ki...

Gamzecim, annene çok geçmiş olsun.. inşallah iyileşir biran önce..
hazırlıklarında da ev işlerinde de kolaylıklar diliyorum.. :)

ev perisi;) dedi ki...

Meli/Malı Evlilik

Evlilik İki rengin uyumudur Birbirine karışmadan Birbirini karıştırmadan Varolmak yanyana. Evlilik İki rengin uyumudur Ben kırmızı, sen sarı Sen soldurmadan Ben kızartmadan utançtan. Evlilik İki rengin uyumudur Ben kırmızı, sen sarı Galatasaraylı olmaktır Saraylara layık Asil olmak, asil kalmaktır.
Evlilik İki rengin uyumudur Ben beyaz, sen siyah Beşiktaşlı olmaktır birlikte Asaletle süzülmektir Yıldızlar okyanusunda.
Evlilik İki rengin uyumudur Ben sarı, sen lacivert Fenerbahçeli olmaktır Sarı sarı kalabildiğince Lacivert maviye dönmedikçe.
Evlilik Üç büyüklerden biri olmaktır. İki ayrı bedenin Gönül birliğiyle. Ama ideal bir evlilik Galatasaraylı olmaktır AB standartlarında Bazen üstünde hatta Başarıyla kazımaktır İki bireyi Ortak bir yaşama.
Evlilik Hani ideal olanı Sonbaharda sarılar içinde Kurumadan ve solmadan Kıpkırmızı bir gül kalmaktır Kumrulara öykünmüş Bir çift aslan olarak.

Erdal Alga

tılsım dedi ki...

Anneciğine çok çok geçmiş olsun gamzecim.
Hazırlıklar son hız devam ediyor. Allah tamamını erdirsin =). Mutluluk, huzur eksik olmasın evinden inşallah ;)
hoşçakal...

Serra dedi ki...

gecmi$ olsun annene, acil $ifalar diLiorum.
banner`daki guLLere bittim ben.

~Serra

Adsız dedi ki...

Rabbimden acil sifalar dilerim, Izmirli gamzeli heyecanin benim heyecanim oldu inan..

Yazdiklarini takip etmege basladim sanki Izmirdeyim, Izmirimdeyim.... sevgiler..

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
geçmiş olsun anneciğine.Umarım hemen iyileşir.Fotoğraflı davetiye güzel olur eminim.Benimki plaket gibiydi herkes duvarına asmıştı düğünden sonra :)).Bordo kadife üzerine altın yaldızlı folyo vardı.El yazısıyla isimlerimiz ve davetimiz yazıyordu üzerinde.
Bizimkisi öyleydi işte :))).
Hadi kolay gelsin sana.
Sevgilerimle.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

gamzeciğim annene geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin...

ladybug dedi ki...

Gamzeli, öncelikle annene çok geçmiş olsun. Bu davetiye metni işi çok iyi olmuş. Ben de bir süredir araştırıyorum şöyle bir dörtlük olsa falan diye ama henüz bişey bulamadım. Senin sayende belki bende buradan çıkanlardan kullanabilirim:))tabii iznin olursa. Biz hala gelinlik aşamasındayız, ay ne zormuş ya:)ama halı, perde vs. hallettik Allaha'a şükür. Çok çok kolay gelsin canım. Herşey gönlünce olsun!

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

sağol canım, bugün biraz daha iyi çokşükür, fazla ağrısı yok...teşekkür ederim canım kubişim...
Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Ev perisi,

Ayy ne kadar güzelmiş, hoşuma gitti doğrusu benimle paylaştığın için teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

Sağol canım...Devam ediyor, zamanda az kaldı nasıl geçiyor anlamıyoruz bile...Amin inşallah. öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Teşekkür ederim Serra'cım...Onlar gerçek gül...kemalpaşa'ya gittiğimiz yerdeki güller, istedik ama vermediler :)

Gamzeli dedi ki...

Hale,

Amin...Çok sevindim, yazdıklarımı takip ettiğin için teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Teşekkür ederim canım...Evet bencede çok hoş olacak eminim...Sizin kide çok hoşmuş, kafamda canlandırdım...
Sağol Hacer'ci sana da kolay gelsin...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

teşekkür ederim..Amin Gökhan inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Ladybug,

Sağol canım...
Evet, bu davetiye sözü ile ilgili beraberce takip edelim ne demek izin verirsen tabikide, bizim ikimizin aynı olsun ne olcak ki benim için hiç farketmez canım...

Nişan davetiyemdeki sözde çok güzeldi aşağılarda bakabilirsin..Eğer ben sözler ile site bulursam sana da yollarım beraberce yardımlaşmış oluruz..
Sana da allah kolaylıklar versin canım, öptüm...

ladybug dedi ki...

Gamze'cim, uzun uğraşlar sonucu:) nişan davetiyenizi buldum, çok hoşmuş o da. Bu arada sanırım nişan yüzüklerimizde aynı. Fotoda çok net görünmese de eşinin sana aldığı tek taşın yanına koyduğun bir yüzük var, sanırım aynı:))

Kayhanoviç dedi ki...

geçmiş olsun gamze inşallah düzelmiştir

loungetime dedi ki...

Merhaba canım, annene geçmiş olsun. Ona bir şey yaptımamakla iyi yapmışsın, iyileşmeden suyla özellikle pek uğraştıma ki tam iyileşsin.
Kaçıncı sınıfta eşin bende bu haftsonu işte o sınava girdim yani
işletme -3
Umarım iyi geçmiştir.

Gamzeli dedi ki...

Ladybug,

Beğendiğine sevindim canım...Evet yüzüklerimiz o gördüklerin...Bir sürü davetiye sözleri buldum, istersen mailine atabilirim canım...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Sağolasın...Evet bugün biraz daha iyi, iğneler iyi geliyor...

Gamzeli dedi ki...

lounge Time,

Sağol canım, yok hayır elletmem iyileşsin bir an önce, günden güne ağrısı hafifliyor...

İşletme-1 daha yeni

İyi geçtiğini söyledi, sonuçlarını alınca görücez dedi :)

Senin nasıl geçti?

ladybug dedi ki...

Gamze'cim çok ii olur da mailimi sana nasıl ulaştıracağım?

Gamzeli dedi ki...

ladybug,

izmirlikugu@gmail.com buraya yollayabilirsin?

---OPTiO--- dedi ki...

gamzelim gecmis olsun...insallah cabucak iyilesir..bi dahada hic hasta olmaz...

isleri baya kolaylamissiniz..ne guzel :)) hadi az kaldi..

davetiye uzerine ne yazsan diye dusundum :)) ama saat o kadar gecki suan beyni durmus durumda..ama gelirse söylerim :)))
öptüm canim

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Canım Annene büyük geçmiş Olsun, umarım sağlığına kavuşur,

Sanada Mutluluklar :)

CRESCENT dedi ki...

Annene geçmiş olsun, sana da kolay gelsin,en tatlı telaşlar bunlar.
Ayrıca sayfanın en üstündeki fotoğrafa bayıldım :)

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Sağol canım...İnşallah olmaz bir daha...
Az kaldı , işlerde yarılandı...
Olsun canım bu saatte beni düşünüp bana yorum yazmışsın o bile yeter...Öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Nes,

İnşallah canım ama düzeldi artık, ara ara ağrısı oluyor, o kadar çok değil...

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Sağol canım...Gerçekten çok güzel telaşlar bunlar, çok da zevkli yani...

Beğendiğine sevindim...

Ayçiçeği dedi ki...

Annene acil şifalar dilerim Gamze'cğm. Çok çok geçmiş olsun.

Biz davetiyemizi beyaz ve sade yaptırmıştık. Nikah şekerleriyle uyumlu ve şık olmuştu. İçindeki yazı da bildiğimiz klasik bir davet yazısıydı. Öyle özel yazılar filan düşünmedik. Zaten bu tip şeyleri seçmek çok zor oluyor. O yüzden kolay gelsin canım. Umarım içine sinecek şekilde olur :)

Age35 dedi ki...

Oralarda olup bu düğüne gelesim var..=))

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Çok sağol canım benim....

Haklısın hakikaten çok zor seçmesi, bakalım artık nasıl olacak :)

Öptüm seni canım...

Gamzeli dedi ki...

Age,

Beklerim cnaım, buyur gel :)