11 Haziran 2007

"OKS bitti :) "

Sınavımızda oldu çok şükür...Üstümüzden büyük bir yük kalktı gibi oldu yani...

Kardeşimin sınavı çok güzel geçmiş, inşallah istediği yere girebilir...

O akşam hiç uyku girmedi gözüne doğru düzgün...Zar zor yattı öfleye oüfleye..."Çok stresliyim", "Acaba yarın nasıl geçecek" diye diye bizi de strese soktu...

Sabah gittiler sınava, koşa koşa geldi öğlende..."Abla çok güzel geçti, çok kolaydı sorular" dedi...Çok sevindim, sarıldım öptüm Aferin dedim sana canım kardeşim..
Sonuçlar 10 Temmuzda açıklanacakmış ama biz internetten öğrenecez erken bir zamanda...

Pazar günü, yani dün hiçbirşey yapmadık gündüzden, ablamlar bize yemeğe geldi, eşyalarım kolilendi, ablamda yardım etti sağolsun...Saat 2,5 idi yattığımda, bugün sersem gibiyim, akşam olsada gitsem eve :)

Hepinize iyi haftalar Olsun

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

36 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim,
bayağı yorulmuşsunuz ama bunlar güzel sevinçli yorgunluklar,kardeşinin sınavının iyi geçtiğine ise çokk sevindim.Emekler karşılığını bulur inşallah.iyi bir hafta olsun .Anneye selam.
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Çok sevindim kardeşinizin sınavının iyi geçmesine.. Bu arada ben sizi okurken nişanlıydınız, artık evlisiniz :) Neyse düğüne yetişmişim :) Çok çok mutlu olun.. Bu arada nikahta giydiğiniz elbiseye bayıldım; çok çok yakışmış.. Allah tamamına erdirsin..

Serra dedi ki...

iStedigi yeri kazanir in$, benim kuzenin de guseL geCmi$. oh be ;)

~Serra

Adsız dedi ki...

umar umarım başarılı olur diyor :)

Erkin dedi ki...

Geçmiş olsun umuyorum iyi sınav neticeleri, iyi bir Anadolu Lisesi...

uykucu dedi ki...

inşallah iyi bir puan alır ve istediğini elde eder kardeşin.şu yaşadığın yorgunluklar tatlı yorgunluklar az kaldı..geçen yazıcaktım unutmuşum sana bir öneri hani nikah davetiyesi için ikinizin nişan fotosunu düşünüyordun ya, yapabilirseniz aynı yaşlardaki çocukluk resimlerinizi kolajlayın daha orjinal olur hele de benziyorsanız süper olur!

loungetime dedi ki...

Merhaba canım, kardeşin umarım istediği bir yeri kazanır. Düğün öncesi bu yorgunluklar en tatlılarıdır. Allah kolaylık verir bir çıpıda bitirsiniz.
İyi haftalar.

Bri; dedi ki...

Umarım istediği yeri kazanır ve inşallahh hayatındaki herşey bu kadar kolay geçer...Aminnnnn

Gulos dedi ki...

Çocuklar çok çalıştı.İnşallah iyi bir yere kaydolur.Bundan sonra senin telaşın daha yoğun olur.Kolay gelsin sana da .Sevgilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Evet canım yorulduk...İnşallah bulacak...selamını söyledim canım anneme onunda selamı var...İyi bak kendine...

Gamzeli dedi ki...

Bilun Şen,

Teşekkür ederim...Okuduğunuzu bilmiyorudm ama öğrenmiş oldum...Bir dahaki okuduğunuzda da düğünüm olmuş olur :) Şaka bir yana hoşgeldiniz sayfama...
İnşallah bir ömür boyu oluruz, elbisemi beğenmenize çok sevindim...Amin..

Gamzeli dedi ki...

Serra,

İnşallah...Senin kuzenlerde umarım istedikleri yerleri kazanırlar...Öptm seni ve kuzenleri :)

Gamzeli dedi ki...

Umar,

İnşallah ...beni çok güldürdün Umar...sağol :)))

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

İnşallah, hayırlısı ne olacak bakalım...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

İnşallah canım...Çok iyi bir fikir, pek benzemiyoruz ama bir bakalım, Tavsiyen için teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

İnşallah canım...Amin, çok zevkli ama bir o kadarda yorucu yani...

Gamzeli dedi ki...

Bridget Jones,

İnşallah...Amin...Hoşgeldiniz sayfama..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Çok şükür evet o da atlattı birinci sınavını. Dilerim herşey gönlünce olur.
Allah'ım sana da kolaylıklar ihsan etsin,tatlı telaşlarında.:)

Ayçiçeği dedi ki...

Ben de kutlarım kardeşini :)
Üzerinden büyük bir yük kalkmıştır şimdi.

Sana da kolay gelsin canım..

Gulos dedi ki...

günaydın gamzecim

renkler dedi ki...

Hadi geçmiş olsun. İnşallah kardeşin iyi bir okulu kazanır canım. Bu arada üstteki resimde çok hoş çıkmışsın, güllere de bayıdım.

CRESCENT dedi ki...

İnşallah istediği yeri kazanır.

ev perisi;) dedi ki...

Geçmiş olsun kardeşine canım inşallah gönlünün muradı olur...
muhabbetle...

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

teşekkürler canım...Vallahi öyle oldu...Öptüm :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Günaydın Hacer'cim...Nasılsın ?

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

İnşallah canım...Teşekkür ederim :) Güller hakikaten çok hoşdu...

Gamzeli dedi ki...

Ev perisi,

amin, olsun inşallah..öptüm...

Kayhanoviç dedi ki...

hayırlısı inşallah umduğu yeri kazanır

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

inşallah kazanır, güzel geçmiş olması sevindirici

Huzunbazz dedi ki...

basarılı olduguna yurekten ınanıyorum sıra tercıhte umarım ıstedıgını alır

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

İnşallah kazanır :)

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

evet güzel geçmiş bakıcaz artık sonuçlarda görücez...

Gamzeli dedi ki...

Fatih,

Bizde öyle düşünüyorum umarım alır bakalım neresi olacak :)

Adsız dedi ki...

Canım benim.. İnşallah emekleriniz boşa gitmez. İnşallah en güzel okullara girer de, hep gururlandırır hem kendini, hem ailesini.:))

Gamzeli dedi ki...

İncegül,

İnşallah canım...İnşallah, hepimizin çocukları öyle olsun, hepimiz gururlanalım :))

DRNEFES dedi ki...

çok sevindim sınavının ii gecmesine..
maltepe askeri lisesi sınavları için başvurdunuz mu?bi oğlum olsa eger isterse tabi oraya girmesini çok isterdim..