15 Haziran 2007

"Çocuklar Artık Tatildesiniz :)"

Benim şu S.... isimli bir arkadaş vardı ya anlatmıştım sizlere sinir olduğumu falan yazmıştım, o kişiyi işten çıkardık...Çünkü artık sadece beni değil herkesi sinir etmeye başlamıştı...İyi de oldu, şimdi şirket sessiz sedası ve gırgır şamata gidiyor....O varken herkesin sinir kat sayısı yükseliyordu :)

Havalar güzel gidiyor, çok sıcak ama nedense benim hoşuma gidiyor belkide deniz havası diyedir :))) Geçenlerde alışveriş yaptım, kendime çok güzel yüksek tabanlı terlik aldım...Çok hoş bir terlik ama tabiki fotoğrafını çekip yayınlamak aklıma gelmedi doğrusu, en kısa zamanda fotoğrafını çeker yayınlarım...

Bugün karne günü, umarım bütün herkesin karnesi iyidir, Umarım istedikleri herşey yerine gelir....Yalnız şu varki zayıf getirdi diye veya zayıfım var diye ailelerinden korkan öğrencilerimiz, sakın yanlış işler yapmayın, pişman olucak işler yapmayın lütfen...Aileler, bırakın öğrencilerimiz kendi hatalarını kendileri düzeltsinler, kendilerine güven duygusunu öğretin...Bu fırsatı onlara verin...

Şimdilik benden bu kadar
Hepinize iyi hafta sonları diliyorum

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

22 yorum:

Erkin dedi ki...

Bir daha okuma şansı verseler teşekkür yerine taktir almak için çalışırdım :))

loungetime dedi ki...

Gamzeli, bloğunu açınca karşımıza çıkan o güllere bayılıyorum. İlk önce bunu söyliyeyim dedim.

Dün Sude de karne aldı. Tabi onun ki, sembolik yuva karnesi.

Okul konusunda anne babaları ben biraz katı buluyorum. İyi de olabilir kötü de bu çok normal zaten herksin aynı olması imkansız. Karne kötü olduğunda acaba bunda benim ne kadar payım var diye düşünüyorlar mı?
İyi haftasonları

Adsız dedi ki...

Ah ah.. keşke okullu bir çocuk olsam. O karne heyecanını yeniden yaşasam. Gerçi iki çocuğum da karne alacak bu gün. Yine de heyecanlıyım.:)))

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Vallahi verseler, bir ömür boyu okurum :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Ayy canım insnaın içi açılıyor öyle değil mi? güllere baktıkça :)

Olsun yine ilk karnesi, onların karneleride çok güzel oluyor süslü püslü :)

Haklısın canım katılıyorum sana...Keşke önce oturup bir düşünseler...

Gamzeli dedi ki...

İncegül,

Bende çok isterdim, aklıma geldi şimdi karne aldığımız günler...Senin daha güzel insanın kendi çocuğunu başarılı görmesi ne hoş ve gurur verici birşey :)

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

O şekerler okulun keyfini çıkarsınlar bence büyüyünce çok arayacaklar :))

Gamzeli dedi ki...

Nes,

Bencede çok arayacaklar :) bizim gibi

Adsız dedi ki...

Benim hepsi pekiyi ne alıcaksınız bana :)

Age35 dedi ki...

Sanada iyi hafta sonları Gamzecim..

DRNEFES dedi ki...

oo ne güzel mutlu olmana sevindimm...bence de gene gormeyelim tvde karnedeki notları silip güzel notlar yazan ögrencileri

Gulos dedi ki...

Gamzecim merhaba,
biz karnelere veda edeli nekadar uzun zaman oldu değil mi?.Ben liseden 1999 da mezun olmuştum.Tam 8 sene olmuş vayy bee.
Temennilerine katılıyorum.Allah herkesin gönlüne göre versin.

Erkin dedi ki...

Eşinizin babasının ve sizin değerli babanızın ellerinden saygıyla öper, babalar gününü kutlarım.

Sevgiler...

---OPTiO--- dedi ki...

iyi haftalarr simdiden canim :)

isten cikartilmasina cok sevindim..sinir tipler heryerrden uzaklastirilmali :))

ayy ne guzel herkez tatile cikiyo :)) ohh ohhh...:))

öptüm seni

uykucu dedi ki...

o sinir bozuculardan her yerde var bizde işten çıkarılma yok ama eş durumundan falan başka yerlere gidiyorlar bayram ediyoruz.terliği merak ettim.sevgiler

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Ne istersin :)))

Gamzeli dedi ki...

Age,

teşekkür ederim canım, sana da iyi haftalar...

Gamzeli dedi ki...

menapoz,

bence de canım :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Merhaba canım...
baya uzun zaman olmuş, bende 2000 yılında mezun oldum, ne kadar güzel günlerdi, keşke gelse geriye...
Amin canım...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Teşekkür ederim Erkin, bende senin babanın babalar gününü kutlar ellerinden öperim...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Sağol canım :) Sana da iyi haftalar..
bencede öyle yapılmalı, şuan şirketimiz sessiz ve sakin :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Evet canım ya olmayan yer yok, İyi bari uzaklaşması bile yeter iş yerinden...Bu haftaki telaştan hiç fotosunu çekmek gelmedi aklıma ama en kısa zamanda paylaşırım canım :)