18 Haziran 2007

"Bir Hafta Sonu Daha Bitti"

Bir hafta sonu daha bitti...

C.tesi eşimle şöylee bir gezelim dedik iş çıkışı, uzun zaman olmuştu dışarı çıkmayalı işler yüzünden...Önce yemek yedik, Manisa kebap, Manisa'daki kebap ile karşılaştırması için, beğendi hoşuna gitti...

Yemekten sonra Fuara gittik, kalabalıkdı, sanki fuar açılmış gibiydi...O mis gibi çam kokuları, su sesleri, kuş sesleri insanı öyle dinlendiriyordu ki anlatamam, uzun bir sürü oturdurduk çamların altında, muhabbet ettik ordan burdan...Sonra Hayvanat Bahçesine girdik, çok sevimliydi hayvanlar...En sevimlileride Maymunlar :)) O çekirdekleri ne kadarda güzel yiyiyorlardı, uzun bir süre izledim gülümseyerek :)))

Fuardan çıktık, Koçtaş'a gittik...Avizelerimizi beğendik evimiz için,hoş şeyler beğendik aldık...Boyalarımızı aldık, çünkü ertesi günü badana yapılacaktı...Koçtan çıktık eşimin abilerine gittik, bütün gençler oradaydık...Sonra eve döndük... Bir c.tesi gününü böylece bitirmiş olduk...

Pazar Günü, yani dün 8.00 'de kalktık, badana yapılacağı için erken kalkmak gerekiyordu...Neyse ki badanalar yapılır iken bizde halı ve yolluklara baktık...İki annem,ablam ve ben...Çok güzel pembe, çiçekli desenli halı ve yolluğunu aldık takım olarak...Haftaya pazar yerleşsin evim ilk işim fotolarını çekip sizlerle paylaşmak :))

Badanalar bitti, bizde başladık temizlemeye, zaten ev temiz ama tabiki boya badananın yapıldı yerlere basıldı kum oldu az da olsa kirlendi , gerçi iyi badanacılarımız vardı, titiz, düzenli tertemiz hiç boyaları yerlere damlatmadan yapmışlar..hepsine teşekkür ettim :)) Onun üzerine mutfak dolapları, banyo dolapları fayansları ve pencereleri temizledik...Zaten 2 saat içinde bitti...

Şimdi sadece çeyizlerin gidip yerleşmesini bekliyor evimiz...Yorulduk ama o yorgunluk bana hiç koymadı seve seve yaptım...Allah'ım inşallah güle güle oturmak nasip etsin...Şimdilik böyle :))

hepinize iyi güzel, neşeli bir hafta geçirmenizi diliyorum
Bu arada başta kendi babam olmak üzere bütün babaların babalar gününüde kutluyor ellerinden öpüyorum...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

27 yorum:

Adsız dedi ki...

Rabbim iyi günlerde, mutlulukla, sağlıkla, huzurla oturmayı nasip etsin.:)) Blogun gibi, canlı, cıvıl cıvıl ve neşeli bir ev olacağından eminim.:)

ladybug dedi ki...

Gamze'cim, Allah kolaylıklar versin ama arada böyle yaptığınız gibi hazırlıklara ara vermek iyi oluyor sanırım. Ben fena halde stres olmuş durumdayım:))

Adsız dedi ki...

ne renk boyandı eviniz bahsetmemişsinde :))

loungetime dedi ki...

Çoğu bitmiş bir şey kalmamış. Allah hayırlı günlerde kullanmayı nasip etsin
Sevgiler

Serra dedi ki...

oh oh az kaLdi deSene. hayirLi oLsun yeni aLdikLariniz, guLe guLe otururSunuz in$allah

~Serra

Gamzeli dedi ki...

İncegül,

Amin canım, inşallah :)
Sanırım öyle olacak, iyi temennilerin için teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Ladybug,

Sağol canım :) Sizede allah kolaylıklar versin :)...Nasıl ara vermek canım anlamadım orasınıda ???

Stres olma bence, iyi olmaya çalış...
Stres olunca kötü olur hem insan ne yaptığını anlamaz...

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Kum beji :))

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Evet, hiçbirşey kalmadı, amin canım :))

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Az kaldı 26 gün :)) İnşallah canım darısı başına :)

renkler dedi ki...

Canım, babacığının babalar günü kutlu olsun... Şanslı ki senin gibi iyi bir evladı var. Eminim O da senin gibi iyi bir insandır.

Avizeleri aldını ha... Bir ara ev döşenince onların resimlerini görmek isteim. Benim için avizeler çok çok önemlidir. Değişik parçaları severim. Hatta evdekilerden sıkıldım, yeni almak istiyorum ama boşuna masraf da yapmayayım diyorum.

Kübra dedi ki...

ohh.. ohhh pek bişi kalmadı heralde artık..

ladybug dedi ki...

Hani dolaşmışsınız parklar falan:)))

Adsız dedi ki...

Ne güzel telaşlar bunlar.. Güle güle, sağlıkla, mutlulukla oturun..

Gamzeli dedi ki...

renkler,

Teşekkür ederim....Canım ne güzelde yazmışsın, babamda çok iyi bir insandır senden iyi olmasın :)

evet aldık, tabikide paylaşacağım sizlerle, sizler bana fikir vereceksiniz :)

bende güzel, hoş ve sade avizeler seçtim, sen bakarsın bakalım beğenecek misin?

eğer senin avizelerde yeniyse hiç boşuna masraf yapma çok pahalı ama hakkınıda vermişler avizelerin :) Öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

kubiş,

Az kaldı az :)))

Gamzeli dedi ki...

ladybug,

Anladım şimdi canım...Evet evet gerçekten iyi oluyor..

Gamzeli dedi ki...

Bilun Şen,

teşekkür ederim, inşallah :)

---OPTiO--- dedi ki...

az kalmiss..cogu gitmis azi kalmis...hep ama hep cok mutlu olun insalah evinizde :))
öptüm canim..iyi haftalarrr

Gulos dedi ki...

ohh gamze ne güzel az kalmış işlerin.Çeyiz yerleştirme nispeten daha zevkli geçer.Bol bol sevinç gözyaşı dökersiniz :) .Sevgilerimle.

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Güle güle otur evinde:) demek düşer artık bize :)

Gamzeli dedi ki...

Optio,

Teşekkür ederim canım, amin...Darısı senin başına, umarım senin kileride okuruz sayfnda...bende seni öptüm canım :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Evet Hacer'cim bitti sayılı artık...Ablamın çeyizleirnde de sevinç gözyaşları dökmüştük...

Gamzeli dedi ki...

Nes,

Sağol Nes'cim :)

Murat Artan dedi ki...

yeniden merhabalar:)

her şeyin yolunda gitmesine sevindim,umarım sonuna kadar böyle sürer.

uykucu dedi ki...

fotoları bekliyoruz .çok zevklidir yeni ev döşemek, aman dikkatli olunda yıllar geçtikce ev bir sürü gereksiz yığınla dolmasın. inan yeni evlendiğimiz zamanki evimi özledim şimdi öyle kalabalık ki:)5 yılda doldurduk taştı..

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Hoşgeldin, merhabalar :)

İnşallah Murat, İnşallah :)