25 Haziran 2007

"Çarşı ve Bindallı"

C.tesi günü öğlen, iş çıkışı eşimle buluşup annelerimizin yanına çarşıya gittik...

Annelerimiz ise kendilerine güzel, sade ve şık kıyafetler aldılar...Bana kına gecelik olarak bindallılardan aldık, çok seviyordum ve birinde gördüğüm zaman özeniyordum da zaten...Çarıkları, baş örtüsü, eldivenleri, kınaları ve kına tepsisini de yanında aldık...Hepside çok şirin ve çok güzeller reimlerdende belli olduğu gibi diyeceğim ama malesef kaç gündür fırsat bulup da resimleri çekemedim, artık ya üstümde görürsünüz yada en kısa zamanda yayınlarım :) ama resimdeki kına tepsisi aynı benim tepsimden :)))

Çarşı çok kalabalıktı ve o günde çok sıcaktı..E bizde az sayılır değildik yani...Benim düğünümden bir hafta sonra da dayımın oğlunun sünneti var o yüzden iki tarafta çok yoğunuz...Hangimiz hangimize yardım edeceğimizi bilmiyoruz...

Bizimle birlikte yengemde vardı, benim düğünüm için kendine çok güzel bir elbise aldı...Sünnette giyeceği kıyafeti hiç sormayın zaten, süper ötesi birşey :) eee sünnet annesi olmak kolay değil yani..

Çarşıda işimiz bittikten sonra, soluğu gelinlikçide aldık...Çünkü provam vardı, zaten iki dakika sürdü, haftaya gelinliğimde hazır olacak :)) Öyle yorulmuşuz ki, hemen eltime çıktık..(Eltimin evi site içerisinde ve gelinlikçimizde apartmanın altında) yazık geleceğimizi biliyordu çay yapmış, o çay öyle iyi geldiki yorgunluğumuza anlatamam..İki büyük fincan çay içtim...Çayı çok severim daha içerdim ama sıcakta da çay pek gitmiyor...

P.tesi günü mobilyalarımız ve beyaz eşyalarımız geldi, onlar kuruldu pek bir güzel oldular...İş çıkışı ise davetiyelerimizi hallettik, Cuma günü alacağız...Hepsinin fotolarını çekip sizlerle paylaşacağım, bakalım beğenecek misiniz? :)

Günler yaklaştıkça sanki herşey kendiliğinden oluyormuş gibi...Bir sihirli değnek var dokunduğu gibi herşey yerine yerleşiyor...Bu arada heyecanımda günden güne iki kat daha çoğalıyor...Düğün günü nasıl olurum kimbilir...

Hepinize iyi haftalar diliyorum
İyi bakın kendinize :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

27 yorum:

renkler dedi ki...

Canım, herşey ne güzel ilerliyor maşallah. Sen rahat olmaya bak. Ne kadar kendini kasarsan o kadar sorun olur. Ben evlenmeden önce herşey mükemmel olsun diye stres oluyordum, sonra bir hafta ateşler içerisinde yattım. Herşeyi annem ve teyzemler yaptı... O nedenle çok kasma, zaten herşey güzel olacak. En çok evini merak ediyorum. Eminim çok şirin olacak... Ayy senin gibi ben de heyecanlandım şimdi... Çiçeğini ne yapıyorsun. Ben yakınlarda el çiçeğim ileilgili bir post yazayım. Çiçeği yapan kadın ile diyologlarımız, kadını bayıltmam filan...

loungetime dedi ki...

E artık herşey yavaş yavaş yerini bulmuş, umarım tamamıda böyle olur. Bende halamın genç kızken diktiği bindallıyı giymişdim. Eminim çok güzel olacakdır.

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım benim. en güzel heyecanlar bunlar..) resimleri merakla bekliyorum.

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Evet, gerçekten öyle istediğimiz gibi...Haklısın çok kasıyorum kendimi şu aralar, aman sakın hasta olmayayım kötü olur o zaman, olacaksam düğünden sonra olayım nasıl olsa izinliyim...

Çiçeğime gelince, gelinliği diken kişi gelinliğime uygun çiçek gösterdi. yapma çiçek istersen arasına canlı çiçekte koyarım dedi hem bu çiçeği evinde de kullanırsın dedi ..bekliyorum canım postunu :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge,

İnşallah canım...ben çok seviyorum bindallıyı, bakalım nasıl olacak...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

Çok heyecanlıyım hemde çok...resimleri paylaşacağım sizlerle :)

Serra dedi ki...

ma$allah, her$ey kusursuz haLLoLur sirasiyLa in$. Ya ben kina geceLerinde bindaLLiyi da eh biraz seviorum da, bi de o kina yakma vS. i$lemi bittikten sonna acaba ba$ka kiyafet giycek misin onu sorcaktim.. Eger bigun olur da evLenirsem dekoLte manyagi bi$i du$unuorum uzerimde. hehe :D bi de eLime kina yakmam; kokuSunu sefmiorum. Vucuda ancak.. annadin Sen onu. ;)

~Serra

p.S. ac karnina iLginc bi yorum yazdim, hadi hayirLisi.. :P

uykucu dedi ki...

gamzelim umarım herşey istediğin gibi olur.bencede stres yapma bende düğün sonrası hastalanmıştım gerginlikten,şimdi o günleri kahkahalarla anıyoruz.bindallıyı bende çok severim benim olmamıştı,oğlumun sünnetine kına yapıp o zaman giycem (içimde kaldı ya:)fotoları bekliyoruz eminim çok yakışacak..hadi az kaldı .

Gulos dedi ki...

gamzecim maşallah herşeyi usulüne göre yapıyorsun.Bindallılar çok güzel gerçekten.Senin çeyizlerini de çok merak ediyoruz.Benim merak ettiğim bir şey de düğün şarkın ne olacak?
Az kaldı hadi bakalım sevgilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Serra,

İnşallah canım...Kına yakılmadan önce nişan elbisem var onu giyeceğim, kına yakılırken bindallıyı giyeceğim...Ondan sonra başka birşey giymeyeceğim. Bindallı üzerimde kalacak...

Kınayı ve kokusunu çok seviyorum, ama ben senin ne demek istediğini çok iyi anladım Serra'cım :))

Gamzeli dedi ki...

Figen,

İnşallah canım...Stres yapıyorum elimde değil.Pazar günü çeyizler gidecek şuan onun heyecanındayım...kıyamam sana giy tabi ne güzel ve değişik birşey olur...

Az kaldı, hepsini siz arkadaşlarımla paylaşacağım :)Öptüm

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

doğru olan o diye düşünüyorum...çeyizlerimin gittiği gün fotolarını çekeceğim...P.tesi yayınlarım olmadı, en geç salı yayınlarım..

Öptüm canım...

DRNEFES dedi ki...

tatlım fazla nete giremiorum sitemde sana yoru yazdım..msnim eysanda optioda war onlardan al..ok?haberleşelim..muck

Adsız dedi ki...

merhaba ben bi ara bulmuştum seni gazel aracılığyla sonra kaybettim gene herhalde ..
nikahın olmuş düğünün varmış.. oh oh mutluluklar dilerim..
ve bomba:benim de düğünüm aynı tarihte!!
ben de benzer heyecanlar yaşıyorum ama senin kadar değil..sebebini bloguma gelisen öğrenirsin:))
takipteyim.. olması gereken böylesi ama..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Güzelim benim. Artık yola girmişsin. Herbişeyler tamamlanmış. Kınan kutlu olsun o zaman. Eminim çok yakışacak sana bindallı. Hayırlısı olsun canım. Resimleri bekliyoruz.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

maşallah sana birşeycikler olmasın sakın ,herşey çok güzel....
birde sıcaklar olmasa değil mi?...

Gamzeli dedi ki...

Menapoz ,

canım, seninle telefonlaştık...Sesini duydum çok memnun oldum...öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Selhan,

hoşgeldin sayfama canım...
Sayfanı okudum , hatta yorum da yaazdım...Olsun olur böyle şeyler herşey düzelir...İkimizinde aynı gün ne kadar çok tesadüf olmuş...Çok sevindim inanır mısın?
İyi bak kendine
Sıkma canını, düzelir herşey...

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

evet, artık herşey yavaş yavaşoldu sayılır. Allah yardımcımız olsun...Sağol canım, resimleri gördüğünüzde nasıl olduğuma siz karar vereceksiniz..
Resimsiz olur mu hiç?

Gamzeli dedi ki...

Perili Köşk,

İnşallah canım...
Evet yaa haklısın, birde sıcaklar olmasa ne iyi olacak...bugün dışarıdaydım başıma güneş geçti vallahi :)

Murat Artan dedi ki...

allah tamamına erdirsin en güzel şekilde.merakla bekliyorum gelinliğin nasıl,sen gelinlikle nasıl görüneceksin falan filan işte:) bazen imrenmiyor değilim ama şöyle mantıklı bi şekilde düşününce bana uzak geliyor bunlar.dur bakalım gelecek ne gösterir.

çayı klimalı odada iç,iyi oluyor valla:)

Adsız dedi ki...

Umarım her şey istediğin gibi olur gamze. Birde meraktan soruyorum bu şarkıyı seviyorsun evet ama bu şarkı ayrılık şarkısı değilmi pek yakısmıyor sanki manki konsuup gittim hadi:)

eho dedi ki...

cnm bunlar tatlı yorgunluklar ve heyecanlar..mutlulugun daim olsun........

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

bende çok merak ediyorum Murat...Resimlerimi hemen yükleyeceğim sizinde görüşlerinizi almak için :)

Bilmem artık, bir bakıyormuşuz seneyede sen gidiyormuşsun, nasip işi :))

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

İnşallah :)

Evet çok seviyorum bu şarkıyı ama ayrılık şarkısı olarak hiçde aklıma gelmedi, müziği çok hoş ama değiştirebilirim yakında :)sizimi kıracağım...

Gamzeli dedi ki...

Eho,

Hoşgeldin canım...Amin :)

nilly dedi ki...

Tam bir gelenekci gibi gorunuyorsun. Kina kiyafetlerine varincaya kadar ince ince herseyi dusunmussunuz. Ben hayalini bile kuramiyorum ya, bende bir gariplik var :)