3 Nisan 2007

"Markada Vazgeçemediklerim"

Arkadaşım Renkler beni vazgeçemediğim markalar konusunda sobelemiş…Aslında benim marka takıntım yoktur…Yine de cevaplamaya çalışacağım…

1- Kıyafette marka takıntım yoktur, eğer üzerime yakışıyorsa alırım…
2- Nıvea cilt bakım ürünlerini kullanıyorum iki yıldır ama her gün değil …
3- Yıllardır vazgeçemediğim şampuanım Panten…harika yaaa…
4- Parfümlerden Sensation, Emocition çok hoş kokuları var devamlı kullandıklarım , arada başka parfümlerde kullanırım denemek amaçlı …
5- Cep Telefonum Nokia hayatta vazgeçmem :)

Benden bu kadar Marka konusunda sobelenmemiş arkadaşlarım varsa hemen yazsın sayfasına :) Bizde hemen okuyalım...

Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

29 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

gamzeli kız, panten konusu benim de tek marka takıntımdır.:) başka hiç bir şeyde marka aramam. güzel şampuan ama değil mi?:)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canikom ben hafta sonu oğlum yüzünden pek oturamıyorum ya biliyorsun.
Annenin dogümgününü kaçırmışııım.O ne güzel yazıydı öyle. Allah'ım ayırmasın çoooook uzun zaman sizi. senin gibi tatlı kızın annesi de çok tatlıdır eminim.
ben yaşlardadır tahminim,bir anne olduğu için mis kokulu ellerinden öperken benim içinde yanaklarından öp olurmuu?

Kübra dedi ki...

sen beni yıllar önce sobelemiştinn.. aslında hep aklımda, ama ne yazıcam hiç bilmiyorum.. bundan sonra da eğer yazamassam senden çok özür diliyorum, affet beni :(

nokiayı ben de çok seviyorum.. tek geçerim sanırım..
sevgiler :)

uykucu dedi ki...

gamzeli bende senin yaşlarındayken (malum üzerinden yıllar geçti hıck)
nıvea kullanırdım ,fazla yağlandırma yaptı bıraktım ,bu arada kıllanma yapıyor diye de duydum benden uyarması...

loungetime dedi ki...

Bende de marka takıntısı yoktur. Güzelse memnunsam kullanırım. Sadece X miş diye kullanmam.
Sevgiler

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Bende yıllardır panten kullanırım, hem saçlarım yumuşacık oluyor, hem de kokusu çok hoş...
Seviyorum panteni vazgeçmem...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

Evet canım ablam biliyorum...Olsun sorun değil geçde olsa beni ziyaret ettin, teşekkür ederim hem annem adına hem kendi adıma...Tabikide öperim...Öpmem mi hiç?

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Olsun şekerim, boşver artık bir dahaki sefere yine sobelersem o zaman yazarsın...Bende nokia dan vazgeçmem...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Bilmem, bende birşey olmadı...Zaten öyle sık kullanmıyorum...Uyarın için çok teşekkür ederim canım...Dikkate alıcam...

Gamzeli dedi ki...

Lounge,

Bende öyleyim...Yakışırsa giyerim..Güzelde yakıştırırım kıyafetleri kendime...

Eduardo Costa dedi ki...

www.noivas-arte.blogspot.com deseja 1 Pascoa feliz

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

senin en çok bu doğallığını seviyorum arkadaşım. marka konusunda herkes sobelendi okuduğum en doğal cevaplar senindi. hele blogun birisinde adam resmen reklamını yapmış kasıldıkça kasılmış bizde yedik sanki :)

kurunane dedi ki...

nokia ve panten konusunda katılıyorum sana :)

Adsız dedi ki...

:) nokia konusunda uyuyoruz seninle, diğerlerinde benim farklı kullandıklarım ve zaten yazmıştım :)

Şampuan ve cilt ürünlerinde vichy'i tavsiye ederim, benim kullandığım ve memnun kaldığım bir marka :)

sevgiler ve de öpücükleeerrr mucxxxxxx

aslı dedi ki...

GAMZELİ KIZ;
tabiiki tartışmasız nokia...
pantendede uyuşuyoruz,hatta pantenin saç kremi dahada mükemmel kokuyor...
markaya gerek yok zaten,kalbi güzel olsun insanın herşey yakışır.....canım öpüyorum.....

Mihriye Sultan dedi ki...

GAMZEcim selam , nokia tabiki hani kullanımı daha rahat belki,ama sevdıklerımızin sesını her telefondan duyuyoruz degilmi? RİZEden İZMİRe kucak dolusu sevgiler

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
dün sana yorum yazmıştım ama görünmüyor galiba yolliyamadım.
Sevgilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

teşekkür ederim :)Yalan söylememi gerektiren birşey yok...Reklam yapmaya da hiç gerek yok :)

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

teşekkür ederim canım...İkisinden de vazgeçilmez zaten :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

:) Teşekkür ederim canım, hemen ilgileneceğim verdiğin marka için...

bende çok öptüm canım seni...

Gamzeli dedi ki...

Aslı ,

Çok haklısın insanın kalbi güzel olsun... O zaman her kullandığı yakışır...

Bende seni öpüyorum, iki tatlı meleğinide...

Gamzeli dedi ki...

Mihriye Sultan,

Selam Canım,
Evet çok rahat ve çok kolay kullanımı...tabikide çalışsın yeterki, sevdiklerimizin sesini bize duyursun...

İzmir'den de Rize'ye Sevgilerimle...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Olsun canım, ara sıra bende de oluyor bu gibi şeyler...
Öptüm

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Nokia'yı bir türlü sevemedim nedense :?

ev perisi;) dedi ki...

Kuğucuğum;
Hoş bir hafta sonu diliyorum;))

Zehra dedi ki...

günayydınnn güzel bir hafta sonu dilerimm ve senii kocamann öperim bızdıkımm benimm :))

Gamzeli dedi ki...

Gündemdekiler,

Hoşgeldin sayfama :)
Neden ki kullanışı çok rahat bence...

Gamzeli dedi ki...

Ev Perisi,

Canım,

Çok teşekkür ediyorum, bende sana çok güzel bir hafta sonu diliyorum...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Günaydınlar Şekerimmm...
Bende sana güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim...Öpüyorum seni kocamannn kocaman.......