31 Mart 2007

"CANIM ANNEM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN"

Ateşe doğru yürürken arkama bakip gözyaşındaki sıcakliğini hissedebildiğim tek insan...kelimelerinin tanımlayamadıgı tek insan.bu konuyu açarken bile gözyaşlarıma hakim olamadığım insan...Her geçen gün ben bunun yokluğuna nasıl alışcam yaa şeklinde düşüncelere daldığımher gece Allah'ım nolur ölmesin die dua ettiğim kadin ...

Herşeyimi anlatabildiğim arkadaşım,vakit geçirmekten zevk aldığım sarılıp ağladıgım ,güldüğüm hayatımın vazgeçilmez parçası...
Var oldugu sürece aklımıza gelmeyen, gecenin bir vakti seni seviyorum, iyi uykular miniğim mesajıyla insanı gözyaşlarına boğan, sarılmak için can attıgım insan...

..............anlarsın dedi gözyaşlarını tutamayarak. Bir çocuk doğduğunda bir anne doğar demişti bir zamanlar.
dünya üzerinde benim için ölene dek ağlayabilecek tek insan...

Kendisinden önce ölmeyi dilediğim bir kaç varlığın başında gelen insan. sahip olup da canımdan çok değer verdiğim tek şey...
Uykumdan uyandığımda attığım çığlığa kiyamayan, kaninin alyuvarinin akyuvarinin beni ben yapan katığıyla doyuran,hic gormedigim bebekliğimin,ilk kesilen tirnağımın,zaptedilmeyen ağlamalarimin en yakin şahidi..sıcak çorbam... Mukemmel iki gözle birsey beklemeden bakan, tatminini yuzundeki gulumsemeyle gosteren tek kadin. ona verdiginiz en değersiz hediyeyi bile saklamaktan asla vazgeçmeyecek kadinlarin en kutsali. hayatiniz boyunca tereddutsuz ona hep dönebileceginizi, uzulmenin olmek olmadigini size öğreten ilk kadin. ilk öğretmenim...
Hiç bir zaman terketmiyeceğim her daim yanında olacağım benim için kendi hayatını ortaya koymuş ve şu anki durumundan kat kat fazlasını hakeden beni doğuran insan ...
en kızgın olduğumda bile sarılıp, çocukluğumdan beridir ezberlediğim o kokusunu içime çektiğimde sakinlestiğim kişi. en ümitsiz olduğumda bile sesini duyup rahatladığım kişi. en mutlu olduğumda dizinin dibine oturup mutluluğumu paylastığım kişi. seni seviyorum anne...

Bir bakışından birşeylerin ters gittiğini anlayan, en ufak bir sıkıntınızı tek kelimeye gerek duymadan hisseden, sizi dünyada karsılıksız ve en büyük sevgiyle seven tek insan... yeri doldurulamaz dost, sıcacık bir kucak... su an hayat mücadelesi veren, CAN DAMARIM....
Gül kokulu annem, sakın sensiz, sevgisiz ve duasız bırakma bizi…Senin sevgine ve duana çok ama çok ihtiyacımız var…Bu büyük ama hala senin miniklerin sensiz yaşayamaz...
SENİ ÇOK SEVİYORUZ…
Asıl yarın olan(01.04.2007 Pazar)
DOĞUM GÜNÜNÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLARIM ANNEM
İYİ Kİ DOĞDUN, İYİKİ SEN BİZİM ANNEMİZSİN, İYİ Kİ VARSINNN
DAHA NİCE YAŞLARA HEP BERABER...
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

47 yorum:

aslı dedi ki...

SEVGİLİ GAMAZELİ;

ALLAH ANNENE UZUN ÖMÜRLER VERSİN,DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN BEN KELİMELERLE ANLATILAMAYACAK KADAR DEĞERLİ İNSANI CANIMIN DİĞER YARISINI ANNEMİ KISA BİR SÜRE ÖNCE KAYBETTİM...O YÜZDEN YAZINA Bİ YORUM BIRAKMAK İSTEDİM.
SİTENE BİRKAÇ KEZ UĞRADIM YAZILARINDAN ANLADIĞIM KADARIYLA YAKINDA EVLENİYORSUN ALLAH MESUT ETSİN....
ALLAH SEVGİLİ ANNENLE BÖYLE AYRILIKLAR GÖSTERSİN EMİNİM ANNEN SEN MUTLU OLDUĞUN İÇİN ÇOK MUTLUDUR CANIM....
BEN ŞUAN ÇOK YOĞUN DUYGULAR İÇİNDEYİM,UZATTIM SENİ VE ANNENİ ÇOK ÖPÜYORUM...ALLAH MUTLULUĞUNUZU BOZMASIN....İYİ HAFTA SONLARI...

pembedeniz dedi ki...

Allah birlikte daha nice huzurlu, mutlu,sağlıklı yıllar versin size...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sevgili gamzeli kız, duygularını öyle güzel anlatmışsın ki, insanın senin annen olası geliyor.:)) Annene ve Sana Rabbim uzun ömürler versin. Annenin doğumgünü kutlu olsun.:)

kurunane dedi ki...

allah başından eksik etmesin anneni. doğum günü kutlu olsun. inşallah sende birgün anne olursun canım.

Adsız dedi ki...

gerçekten anneler çok özeldir,annenizin doğum günü kutlu olsun...
sevgilerle...
www.denizesintisi.com

Kübra dedi ki...

anneciğinin doğum gününü kutlarım ben de..
inşallahh daha çok uzun seneler hep birlikte yaşarsınız.. bir sürü doğum günü kutlarsınız..

Erkin dedi ki...

Dileğim uzun yıllar senin mutluluklarını ve başarılarını seninle paylaşmasıdır...

uykucu dedi ki...

annenin doğum günü kutlu olsun ben fotoğraflara bayıldım ne güzel toplamışsın..her anne özeldir..

Kayhanoviç dedi ki...

Annene cok güzel bir hediye vermişsin. doğumgünü kutlu olsun. ALLAH mutluluğunuzu bozmazsın.

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
anneni okadar güzel anlatmışsın ki göz yaşlarıma hakim olamadım.
Allah şifa versin.Anneciğini benim için öp.Doğum günü de kutlu olsun.

loungetime dedi ki...

Gamzeli, annenin doğum günü kutlu olsun. Çok güzel bir günde doğmuş.

Kötü şeyleri aklına getirme. Allah gecinden versin.

Bu arada aklıma geldi ben de bazen Sude ye anne yaşalanacak kızım diyorum(çünkü kendi büyüdüğü zaman benin aynı kalacağımı zannediyor) Çok üzülüyor hayır sen yaşlanma diyor.
İyi haftalar

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

doğum günü kutlu olsun annenin gamze, ellerinden öptüğümü ve nice huzurlu ve güzel yaşlar dilediğimi iletirsen sevinirim....

Murat Artan dedi ki...

annenin doğum gününü kutluyorum,Allah ona uzun ömürler versin,sağlıkla inşallah.

Gamzeli dedi ki...

Aslı,

Amin canım...
Hoşgeldin sayfama, allah anneni nur içinde yatırsın...Çok üzüldüm...Anneminkıymetini şimdi birkez daha iyi anladım...

Gamzeli dedi ki...

Pembedeniz,

Amin canım...İnşallah hepimize versin...

Gamzeli dedi ki...

Fikriminincegülü,

Teşekkür ederim :))
Hoşgeldiniz sayfama...Amin inşallah hepimize versin Allah'ım...

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Amin...teşekkür ederim canım...İnşallah bende o duyguyu tadarım...

Gamzeli dedi ki...

Ebru,

Hoşgeldin sayfama:)

Anneler hep özeldir...Hiç kimse insnaın kendi annesi gibi olamaz....Teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Teşekkür ederim Kübra'cım...İnşallah canım...İnşallah...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Amin...İnşallah...İyi dileklerin için teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Teşekkür ederim canım...Fotolar benimde çok hoşuma gitti...Bencede özeldir...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Teşekkür ederim, inşallah hiçbir zaman bozulmasın...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Canım benim,
bende sayfama yazarken gözyaşlarımı tutamadım...Amin canım, tabikide öperim...
Teşekkür ederiz...
Allah hiçbir zaman annelerimizi başımızdan eksik etmesin...
Amin...

Gamzeli dedi ki...

Lounge,

Teşekkür ederim canım,
Evet çok güzel birgünde dünya ya gelmiş...

Kötü şeyler getirmemeye çalışıyorum ama yine de ara ara aklıma geliyor, birde dün aldığım bir ölüm haberi beni baya düşündürdü..Kötü birşey ama elden birşey gelmiyor...

Ay kıyamam ben ona üzülüyor annesi yaşlanacak diye..keşke Sude'nin dediği gibi olsa hiç yaşlanılmasa ama kanun böyle :((

Sana da iyi haftalar canım
Sude'yi benim için öp...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Teşekkür ederim...Tabikide iletirim...Amin...

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Sağol Murat...Amin...İnşallah tüm annelerimize uzun ömürler versin...

---OPTiO--- dedi ki...

annenin dogum günü kutlu olsun..dilerim nice senelere hep beraber mutlulukla saglikla huzurla girersiniz...
annecigine acil sifalar diliyorum ...dualarimiz annenle..
insallah hic bisey olmicak..ve cabucak iyilesicek gamzeli...sakin üzülme olur mu..
öyle güzel seyler yazmissinki...cok duygulandim..ben annemden cok uzaktayim..cok üzülüyorum tabii ki..yazini okuyunca cok kötü oldum..hatta simdi annemle konustum telefonda..
annen icin dua edicem..
kocaman sevgilerimle...

Gamzeli dedi ki...

Optio,

İyi dileklerin için çok teşekkür ederim ama annem hasta değil ki sadece doğum günü canım...
Allah korusun olmasın hasta canım annem..
Sağol canım...

Serra dedi ki...

Cok cici $eyLer yazmi$sin, annenin dogumgunu kuthLu oLsun.. Belli bi satirdan sonna okumak iStemedim, maLum anne uzakta, ben de $uan okuLun kutuphaneSindeim, suLugoz oLarak kaLkmiim pcnin ba$indan die devam edemedim. Nice senelere in$ cnm bnm..

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Canım en kısa zamanda sende annene kavuşursun inşallah..Allah böyle ayrılıklar versin hep :)
Öptüm canım...

Asortik Krep dedi ki...

Annenin doğumgünü kutlu olsun :)
Benim için de ellerinden öpersin..

Adsız dedi ki...

Anneciğinin doğum günü kutlu olsun :) sevgiler Canım

Mihriye Sultan dedi ki...

Gamze hanım annenizin dogum gunu kutlu olsun,
rabbım huzurlu, mutlu, nıce seneler nasipetsin sizlere .....
RİZE,DEN sevgilerle

(www.mataraci.blogspot.com)

Erkin dedi ki...

Dayanamadım birşeyler daha söylemek istedim. Anne bambaşkadır bazen onun için yaptıklarımızın yetersiz olduğunu düşünenlerdenim. Nedersin? Asıl kotu ve iyi günde hep sığındığımız onlar. Kanımzdan olmayan herkesten daha iyi bilir ve bizi korur. Çünkü diğerleri yabancı ama o doğuran, koruyan ve gece gündüz düşünendir.

Gerçekten haklarını ödemek zordur, belkide ödeyemiyoruz. Allah düşmanıma bile evlat veya anne acısı çektirmesin. Güzellikler onlarla olsun...

nilly dedi ki...

Annenin dogum gunu kutu olsun, Saglikli ve sevdikleriyle birlikte uzun omur yasasin. Yazi cok guzeldi.

Gamzeli dedi ki...

Asortik Krep,

Teşekkür ederim, tabikide öperim :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Teşekkür ederim canım...
Öpüyorum seni...

Gamzeli dedi ki...

Mihriye Sultan,

Hoşgeldiniz sayfama...
Teşekkür ederim...Amin...İyi dileklerde bulunduğunuz için çok sağolun..

İzmir'den de sizlere sevgiler...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Evet, yürekten katılıyorum yazdıklarına...Onlar herşeyi hisseden ve herkesten önce bizleri düşünen kişilerdir.Onlara neler yapsak da borcumuzu ödeyemeyiz...Allah eksik etmesin başımızdan...Onlar bizim başımızın tacıdır...

Gamzeli dedi ki...

Nilly,

Çok teşekkür ederim canım...

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim beni ağlattın ne kadar güzel yazmışsın benim bu güzel içten gelen sözleri söyleyecek bir annem artık yok benim için annene kocaman sarıl olur mu .Annenin doğum gününü kutluyorum
sevgilerimle

Gamzeli dedi ki...

Canım benim üzülme sakın :(((
Umarım en kısa zamanda sana anne diyecek bir evladın olur...
Sarımammı hiç...

Öpüyorum seni

İyi bak kendine...

gazel vakti dedi ki...

Bende annenin doğum gününü kutlarım.Nice yeni yaşları olsun.

Gamzeli dedi ki...

Gazel Vakti,

Teşekkür ederim canım...Öptüm...

Adsız dedi ki...

Merhaba, annenin doğum günü kutlu olsun, nice sağlıklı uzun ömürler dilerim.

Zehra dedi ki...

canımm gamze nasıl güzel sözler bir anneye verilecek en güzel hediye bu güzel sözler olsa gerek..birtanem annenin yeni yaşı hayırlı olsun :) Allah sizin başınızdan eksik etmesin :) kocaman öperim sizleri birtanem benim..

nehir dedi ki...

öyle güzel yazmışsınki arkadaşım eline emeğine sağlık okurken gözyaşlarına hakim olmak imkansız
gerçekten şuan var olan annelerinizin veya bütün sevdiklerinizin değerini kıymetini iyi bilin ..
yarın annemin doğum günü ve yanımda değil.....
yanımdan gittiğinden sonraki ilk doğum günü yarın ben gidicem ve bu yazıyı paylaşıcam annemle eminim oda duygulanıcaktır..
seninde annenin doğum günü kutlu olsun nice nice uzun sağlıklı bir ömür dilerim sana annene ve sevdiklerine...