12 Mart 2007

"Vazgeçemediklerim"

ÇiçekliBahçe'm beni sobelemiş, hemen sorularını cevaplıyorum :)

Hayatta vazgeçemediklerimden 5 tanesi :)

*Ailem,

Onlarsız bir hayat düşünemem…Onların şirin, tatlı ama bir o kadar da cadı kızlarıyım ben :) Tabiî ki ailemin içinde nişanlım, kendiside benim ailemden bir parçam hatta benim yarım diyebildiğim aşkım, onsuz hayat ölüm olsa gerek…


*İzmir’im,

Canım benim, güzel şehrim, denizi ile güneşi ile mis kokan şehrim…


*Deniz’im

Vazgeçmem, bana deseler senin yerin artık deniz burada kalacaksın, hiç tereddüt etmeden kalırım…O kadar hayranım denize..Keşke ismimi Deniz koysalarmış :)


*İşyerim,

5 yıldır aynı yerdeyim, beraber güldük, beraber mutlu olduk, beraber üzüldük….Vazgeçemediklerimden bir tanesi….


*Alışveriş Tutkum,

Vazgeçemediklerimden bir tanesi daha, nerede üzerime yakışan bulsam duramam, o an param olmazsa mutlaka birkaç gün sonra alırım ama kendimi ona göre ayarlayarak tabiî ki :)

Bende ;
  • Kubiş
  • Candan
  • Renkler

sobeliyorum, buyurun cevaplayın :))

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu


21 yorum:

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

aaa niye hala yorum yok.:( durgunlaştı biraz bu blog alem. Bütün maddeler senin gibi çok şeker canım.Allah'ım sevdiklerinden ayırmasın.:)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Bugün de benim annemin vefatının 10. senesi.:(

Ayçiçeği dedi ki...

Denizi ben de çok severim. Belki çocuğunuza koyarsın o ismi :))

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Evet bu aralar baya bi durgunlaştı...Teşekkür ederim...Amin...

:( Allah rahmet eylesin...Nur içinde yatsın inşallah :(((

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Bende bayılıyorum vallahi :))
Belkide :)

loungetime dedi ki...

İzmir ve deniz kesinlikle bencede.

ciceklibahce dedi ki...

Sobelediklerimden ilk sen yazmışsın:) İzmir benimde vazgeçilmezim:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

yağmur anne yorumların azlığından şikayet etmiş ama maşallah kendisi hep 40 yorum alıyor :)

önce başlıklara baktım baktımki enişte yok dedim bu kıza bir haller olmuş aileden sonra gelecek kişiyi unutmuş sonra okuyunca gördüm aile içinde yazmışsın:) vazgeçemediklerinden ayrılmaman dileklerimle kal sağlıcakla...

kurunane dedi ki...

herhalde herkes için önce ailesi geliyor :)

allah ayırmasın, inşallah.

zeyno dedi ki...

Çocuklarım, ailem ve İzmirrrrr:)))

Gulos dedi ki...

Türk milleti olarak ailemize ne kadar düşkünüz :) .Herhalde kime sorarsak soralım önce ailesi geliyor.Benim sıralamam da hemen hemen seninkine benziyor.
Sevgilerimle...

Gamzeli dedi ki...

Lounge time,

Bencede :)

Gamzeli dedi ki...

Çiçeklibahçe,

Benim içinde gerçekten öyle :)

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Doğru am abu aralar blog sessiz...
Aaaa enişteyi yazmadan olurmu hiç :))
Amin Gökhan, inşallah sende ayrılmazsın sevdiklerinden...

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Evet bencede öyle...Amin, hiçbirimizi ayırmasın inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Zeyno,

Ailem, nişanlım(45 gün sonra eşim olacak)ve İzmir...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Bu da bana gurur veriyor Hacer...Ne güzel ayırmasın hiçbirimizi :)

CRESCENT dedi ki...

Evlendikten sonra da yine vazgeçemediklerinle olabileceksindir inşallah.Yer-yurt değişikliği olmayacak değil mi?

Gamzeli dedi ki...

crescent,

Amin canım, inşallah...Yok hayır olmayacak yine İzmir'deyim...

Zehra dedi ki...

canımm benim Allah ailenden ayırmasın :) denizinden izmirinden ve mutlu olduğun işinden de :) insanın işini sevmesi çok güzel birşey :) fıstığım kocaman çook öpüyorum seni :))

Erkin dedi ki...

Benim için vazgeçilmezler; 1.Ailem ve Nişanlım, 2. Öğrencilerim ve öğretmen arkadaşlarım, 3. Ülkem ve kitaplarım, 4. Çok yakın dostlarım, 5. Beni seven herkes :))