8 Mart 2007

"Bugün Dayımın Ölümünün 1. Yılı ve Kadınlar Günü"

Bugün dayımın ölümünün 1. yılı …
Ne tuhaf ki onsuz bir yıl geçti acısı ile tatlısı ile…
C.tesi günü mevlidi okunacak…Cuma akşamı Antalya’dan dayım ve yengem geliyor mevlit için…
Allah dayıma ve tüm ölenlere rahmet eylesin :( Bütün ölmüşlerimiz için bir fatiha okuyalım, belki bazılarının arkalarından okuyanları bile yoktur…

Bu arada Tüm Dünya Kadınlarının Kadınlar Günü Kutlu Olsun....

KADIN
Kimi der ki kadınuzun kış gecelerinde yatmak içindir.
Kimi der ki kadın yeşil bir harman yerinde dokuz zilli köçek gibi oynatmak içindir.
Kimi der ki ayalimdir. Boynumda taşıdığım vebalimdir.Kimi der ki hamur yoğuran. Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal. O benim kollarım, bacaklarım. Yavrum, annem, karım, kız kardeşim hayat arkadaşımdır.

Nazım HİKMET

Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu


38 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

Gamzeciğim,
Dayına allah gani gani rahmet eylesin bir yıl geçmiş aradan anneciğimin vefatı üzerindende 3 ay geçti çok zor
dünya kadınlar gününde kutlu olsun
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

mekanı cennet olsun.

kurunane dedi ki...

allah rahmet eylesin canım.

loungetime dedi ki...

Allah rahmet eğlesin. Dünya kadınlar günün kutlu olsun.
Bu arada ben İstanbuldayım. Evlilik nedeniyle.

Gulos dedi ki...

Allah rahmet eylesin gamze.

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Teşekkür ederim...Allah senin annenede gani gani rahmet eylesin...
Teşekkür ederim, seninde kutlu olsun...
Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Amin...

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

sağol canım...

Gamzeli dedi ki...

Lounge time,

Amin canım...
Teşekkür ederim, sneinde dünya kadınlar günün kutlu olsu.

İzmir'e gelip gidiyorsundur?

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Teşekkür ederim Hacer'cim ...

CRESCENT dedi ki...

Allah rahmet eylesin...

Kübra dedi ki...

ALLAH rahmet eylesin dayına..
mekanı cennet olsun inşallah..

eho dedi ki...

Allah rahmet eylesin..mekanı cennet olsun canım...kadınlar günün kutlu olsun canım..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Allah'ım dayıcığına rahmet etsin canım benim.:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

dayına Allahtan rahmet diliyorum gamze...

Erkin dedi ki...

BENCE BU ÜLKENİN ÇOK FAZLA BAYAN YÖNETİCİYE VEYA ÜST DÜZEY BAYAN YÖNETİCİLERE MÜDÜRLERE BAŞKANLARA İHTİYACI VAR!!

Sizler nekadar bu topluma entegre olursanız, toplumumuz okadar sağlıklı olur... Heryerde çiçek açar. Erkek egemen toplum çok şey kazandırmıyor.

Müdürüm bayan ve iyiki bayan hayatımdan çok memnunum.

Bu özel gününüzü kutlar. Allahtan ve gönülden samimi olarak sayınızın fazlalığını devlet kademelerindede görmek isterim.

DRNEFES dedi ki...

ne güzel soylemiş nazım hikmet..
dayın için ne denir bilmioyrum ama yattıgı yer cennet olur inş..

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Teşekkür ederim canım, Amin...

Gamzeli dedi ki...

Eho,

Amin canım...Seninde kadınlar Günün kutlu olsun canım...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Amin, yağmur damlası ablam :(

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Teşekkür ederim Gökhan ...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Çok güzel demişsin Erkin ama böyle düşünen çok az ...Toplumda elinin hamuruyla erkek işine karışma derler...
Çok teşekkür ederiz Erkin...

Gamzeli dedi ki...

Menapoz Abla,

Hemde harika söylemiş,
Amin canım...İnşallah :(

Zehra dedi ki...

canım benim başınız sağolsun.Allah geride kalanlara güzel sağlıklı ömürler versin..

loungetime dedi ki...

Dikili de annemler oturuyor, her yaz tatilimde gidiyorum. Tabi bu sene ne olur bilemiyorum.

Blog kullanımı hakkında sana bir şey sormak istiyorum. Cevaplarsan sevinirim. Benim bloğumun versiyonunda sorun var sanırım yen açtığım bir bloğun templatesi yeterli değil link açamıyorum.
Birde bloğun sağda altında subscribe to post (atom) yazıyor ve bu açtığım her test bloglarda oluyor. Başka bloglarda böyle bir şey görmedim
Şimdiden teşekkürler sıkmadım umarım.

ciceklibahce dedi ki...

Allah rahmet eylesin.

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Sağol canım...Amin...

Gamzeli dedi ki...

Lounge,

Anladım...Umarım bu yılda tatilini burada geçirirsin...

Sen sayfana girer iken google adresinlemi giriyorsun? Eğer onunla girmiyorsan istersen önce o hesaba geç..Eğer yine öyle olursa tekrardan bakarız...

hayır hayır sıkılmadım rica ederim ...

Gamzeli dedi ki...

Çiçeklibahçe,

Teşekkür ederim canım...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

güzel bir hafta sonu geçirmen dileklerimle...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Teşekkür ederim, sana da iyi hafta sonları...

loungetime dedi ki...

Teşekkür ederim.
Yani her seferinde farklı giriyorum. Bazen hesabı açmadan başkasına bıraktıpım yorumdangirip bakıyorum bazen google la giriyorum. Bende anlamadım bir tuhafalık var ama bakalım.

Gamzeli dedi ki...

lounge,

Allah allah...bende anlamadım ama yine bakmaya çalışayım ben...İyi hafta sonları...

Serra dedi ki...

Allah rahmet eylesin, mekani cennet oLsun in$.
kadinlar gunun de kutlu olsun cnm bnm.

~Serra

Adsız dedi ki...

Canım Allah Rahtmet eylesin :( mekanı cennet olsun.

Kadınlar günümüz kutlu olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Amin canım,
Teşekkür ederim, seninde kadınlar günün kutlu olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Amin canım :(
Kutlu olsun hepimize canım :)

Erkin dedi ki...

Bana teşekkür etme gerçekten bu konuda ciddiyim. Bilimsel bir kadın derneğine vakit ve emek harcamaya herzaman hazırım yeterki siz isteyin.

Benim müdürüm bir bayan. Gerçekten bir bayanın emrinde çalışmayı tercih ediyorum. Bayanların olduğu yerde çiçek açıyor. Keşke ata erkil değilde en azından daha ortalarda bir yerde olsaydık.

Üzülerek söylüyorum ama bazen hem cinslerim, çok kaba ve dşüncesizce hızlı hareket ediyorlar ve işler arap saçına dönüyor. BEYLER LAFIM SİZE!!; Kadınları bu toplumda soyutladıkça, HİÇ BİRŞEY OLMAYIZ! Aksine onlarla bu hayatta beraber (beraberin altını çiziyorum) mücadele etmeliyiz. O zaman güçlü bağımsız ve bilime daha yakın bir toplum olabiliriz. Unutmayalım!!! Çocuklarımıza (yani geleceğimize yol verenler) eşlerimizdir, annelerimizdir. Onların eğitimsel yaşam standardını yükseltip, yanımızda, hatta önümüzde tutarsak gerçekten belki hemen değil ama yıllar sonra yıkılmayan bir toplum, güçlü bir ülke olabiliriz.

Her bayan bir çiçek, her bayan bir liderdir...