19 Mart 2007

"Hafta Sonu"

Hafta sonu hava çok güzeldi, üstümüze ceket bile giymeden dolaştık etrafta, hatta dondurma bile yiyebildim üşümeden bu sıcak havayı değerlendirmekgerekiyordu, bizde bu görevi yerine getirdik :) Doğru Kısık’a gittik..(İzmir’de oturan arkadaşlar bilirler)

Eniştem Mobilyacı olduğu için Kısık’ta da yerleri var, Bu Pazar çalışacaktı.Nişanlımda eniştemle birlikte gitti, biz ise Kısık’ta oturan arkadaşımıza gittik…Kısık Mobilyacılara çok yakındı gittiğimiz yer…Çok güzel eğlendik, ormanda gezdik, ormana piknik yapmak için gelen çoktu hava güzel tabiî ki millet değerlendirmiş…Kuş sesleri cıvıl cıvıl ay ne hoştu, sanki yaz mevsiminde idik.
Okey oynadık, ikiye iki tabiî ki biz yendik…Severim okeyi, iyide oynarım hani :)(Övünmek gibi olmasın)

Akşamüzeri 5 gibi eşlerimizin yanına gidip bir neskafe içip oradan çıktık, Kendimizi Gaziemir Metro’da bulduk…Önce karnımızı doyurduk, temiz havadan mıdır nedir? Dün öyle çok yedim ki anlatamam …Zaten aldığım o iki kiloyu da verdim :))

Metro’da çok gezdik , çok güzeldi…Hatta bir sürü bilmediğimiz şeyler bile dikkatimizi çekti.

Metro’dan 21.30 gibi ayrıldık, eltime gittik çok güzel karşıladılar abim ve yengem…Muhabbet muhabbet bir baktık saat epey geçmiş ve herkes esnemeye başlamıştı, bizde artık kalktık…Bir haftayı da böylelikle bitirmiş olduk, güzel ve neşeli bir hafta sonu oldu :)Önümüzdeki hafta sonu Manisa’da mesir macunu şenlikleri varmış, sanırım önümüzdeki hafta da Manisa’dayız…

Umarım sizlerinde hafta sonu güzel ve neşeli geçmiştir

İyi haftalar

Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

37 yorum:

Serra dedi ki...

oo ma$allah her haftaSonu ayri bi yerdeiz, ne gusel ;)
ya cnm iskender cektii, biri benim yerime yesin yaff. :D

~Serra

CRESCENT dedi ki...

Ankara'da da havalar iyice ısınsa da piknik mevsimi başlasa...:))

Adsız dedi ki...

Aaaaa ne güzel geçmiş oh valla :)

Bu arada mesir macununu bende yeni taddım, şenlikleri olduğunu da macunun üzarindeki yazıdan öğrendim. Kanuni döneminde başlamış bunlar. Camiide oluyormuş dimi bu şenlikler. Kısmet olursa resimlerini de bekliyoruz canım.

Kilolarını da vermişsin en güzel şey dimi :)

öperim kocaman iyi haftalare canımcım

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

oh ne güzel valla :) hafta sonunun güzel geçmesi sevindirici gerçekten.. e artık haftaya mesir macunu getirirsin bizede :)

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Nişanlım o gün yedi, ama sade yedi...keşke sana da yollasaydık :)

Gamzeli dedi ki...

crescent,

Bu zamandan sonra başlar artık ısınmaya :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Evet canım, camiden atılıyormuş ma çok kalabalık oluyormuş, ezilenler bile oluyormuş, nişanlım oraya götürmem seni dedi, merak ettim bende..
Artık karşıdan bakarım :)

Bende seni çok öptüm
İyi bak kendine canım...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

tabikide getiririm ne demek..Yeterki siz isteyin :)

Ayçiçeği dedi ki...

Yine güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz:)

Manisa'da iyi eğlenceler :))

Gulos dedi ki...

merhaba gamzecim,
sende benim gibi gezmeyi çok seviyorsun.Gezmek ayrı tadını çıkarmak ayrı biz galiba tadını çıkarıyoruz :) .

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

gezmek sana yakışıyor.:) Allah'ım hep mutlu kılsın seni.:)

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Evet canım :) iyi geldi hepimize
Çok teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Evet canım çok severim gezmesini...
Doğru biz tadını çıkarıyoruz :))

Gamzeli dedi ki...

yağmur damlası,

Teşekkür ederim yağmur damlası ablam...

Amin...amin...amin...

Zehra dedi ki...

ohhh maşallah maşallaah gez bakalım :) yahu senin bu yazıların yüzünden heveslenip evlenicem :P çok zevkli gözüküyor :D şaka bir yana canım benim bu mutluluğunuz hiç bozulmasın öperim seni kocamannn :))

Adsız dedi ki...

haftasonu olunca diyar diyar gezerim her yeri diyenlerdenim desene:=)

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Ayy ne güzel olur hadi sende evlen :)

Amin canım, inşallah hiç bozulmaz..Bende seni kocaman kocamannnn öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

kayhan,

Elbette :))

Murat Artan dedi ki...

selamlar:)
insan izmir gibi yerde yaşayınca tabii her hafta sonu ayrı bir yerde olur.mart gelir millet dökülür dağa bayıra. akdeniz in ege nin tadı başkadır,ama akdeniz i hiç bir şeye değişmem,ben akdenizliyim:)

kurunane dedi ki...

haftasonunda bende dondurma açılışımı yaptım :) hemde maraş dondurmasıyla.

manisada iyi eğlenceler :)

renkler dedi ki...

Sevgili Gamzeliciğim, piknik yapmayı ne kadar özlediğimi hatırlattın bana. Ne hoş olurdu şimdi kuş cıvıltıları içinde huzurla oturup mangal yapıyor olsaydık! Eşim pikniği hiç sevmez, öyle bir kültürü yoktur, sırf bu nedenle bile ona aristokrat ne olacak diye takılırım. Haftasonlarının iyi geçmesine çok seviniyorum, aman bol bol gezin benim yerime de:-)

loungetime dedi ki...

Burda da havalar çok güzeldi 2 gündür (bugün hariç) ne güzel artık bahar geldi bizim yerimizede gez canım.

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Selam Hoşgeldin...
Doğru, tadları bir başka her ikisininde ...
Bende egeyi ve bende egeliyim :)

Gamzeli dedi ki...

kurunane,

Ohhh, afiyet olsun canım, iyi yapmışsın...
Teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Umarım canım, en kısa zamanda piknik yaparsınız, şöyle mangallı falan....Çok iyi oluyor açık hava da...
Eşin, işin içinde mangal var diye sevmiyor olabilir.
gezerim tabikide yeterki sen iste renklercim...

Gamzeli dedi ki...

Number_10,

Hoşgeldiniz sayfama...
Belki bu sayede İzmir'e gelme şansınız olur...

Gamzeli dedi ki...

Lounge,

Bizimde güzeldi ama şuan yağmurlu...tabikide gezerim :)

ciceklibahce dedi ki...

Dondurma mevsimi bizde hiç kapanmıyor bayılırım dondurmaya:)
Mesir macununa da bayılırım benim içinde ye bir tane:))

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Ne güzel:) Gez Dolaş Eğlen tadını çıkar hayatın :)

sevgilikeNdim dedi ki...

Fotoğraf çok güzel, benim haftasonu nişanım vardı. Kaç haftadır alışverişle geçti haftasonum. Ama artık acısını çıkarıcam ;)

tılsım dedi ki...

Bende bu haftasonu dondurma açılışını yapacaktım ama olmadı ;) en kötü günün böyle olsun canım;)

hoşçakal

Zehra dedi ki...

güzel bi hafta sonu olsun birtanem benim :) kocaman çook öperim seni :=)

Gamzeli dedi ki...

Çiçeklibahçe,

Ooo ne güzel, istediğin zaman yiyebilirsin dondurmayı...
Yedim canım, herkes için minik minik yedim...:)))

Gamzeli dedi ki...

Nes;

Öyle yapıyorum zaten :)

Gamzeli dedi ki...

Canan,

Hayırlısı olsun Allah tamamını göstersin inşallah...Mutlu oldun mu bütün hafta sonların çok güzel geçer :)

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

Olsun canım başka sefere yersin artık dondurmanı...
Amin canım hepimizin güzel geçsin inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Sağol canım, çok güzeldi zaten...Öptüm çokkk....