5 Mart 2007

"Hava Çok Güzel"

Geçtiğimiz hafta üzücü olayla sayfamı kapattım…Bugünde istedim ki güzel bir hafta sonumu sizlerle paylaşmak…

C.tesi akşamı ablamlar ile dışarıya çıktık…Önce İncir altı ‘n da ki Öz dilek’e uğradık, çok güzel şeyler vardı, hepsi çok hoşdu…Ya ben böyle yerlerde gezmesini çok seviyorum…Desenli kilimler vardı, ablamla ikimizin çok hoşuna gitti..Tam şark köşelik kilimlerdi, beğenip aldık tabiî ki…Oradan çıkıp Sahilevlerin’e gittik ama hoşumuza gitmedi, hatta :))) nişanlım arabayı kullanıyordu yanında eniştem oturuyordu, eniştemin kapısını açıp buyurun yerimiz var gibi söz ettiler şaşırdık, gülmekten de öldük, sonra en güzeli bizi Turkuaz paklar dedik , doğru oraya gittik yemek yedik ve ay tutulmasını az da olsa izleme fırsatı bulabildik…:)

Pazar günü annemlerle kahvaltı edip dışarı çıktık, teyzeme gittik (nişanlımın) yarım saat falan oturduk, oradan kalkıp Foça’ya gezmeye gittik çok da güzel geçti…Foça çok sessizdi ama deniz süperdi, hava süperdi…Foça’ya giderken arabanın klimasını bile açtık :) Orada yemek yedik…18.30 gibi de İzmir istikameti için yola çıktık…2 gün çok güzel eğlendim, çok harikaydı bir başkaydı bu hafta…Bu gezme işi bana çok çok iyi geldi…Hiç te sevmem ya gezmeyi :ppp

Sizler neler yaptınız?
Sizlere iyi bir hafta diliyorum
Kendinize iyi davranın….

Sevgilerimle,
İzmir’li Kuğu

32 yorum:

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Ben yazıya değil de müziğe yorum yapacağım.
Şarkı gayet güzel, Ümit Besen'in "Gelin olmuş gidiyorsun" ile başlayan serinin son halkasıdır, şimdilik.
Ama istediğimizde kapatabilsek bu müziği, olmaz mı?
Şöyle ki benim kendi müziğimle karışıyor ve hoş olmuyor :(

(Bir de: benim yazım için bugün sondu ama Gamzeli Hanım) :(

Ayçiçeği dedi ki...

Kilimlerinizi güle güle kullanın. İyi etmişsiniz gezip tozmakla :)
İyi haftalar dilerim :))

renkler dedi ki...

Canım, çok mutlu oldum güzel bir haftasonu geçirmene. Verdiğim ödevi iyi yapmışsın, mutlu olmuşsun:-) Bu arada Özdilek alışveriş merkezinin mimarını tanırım. Çok iyi bir insandır. Hani biz mimarlar biraz kaprisli oluruz ama o oldukça iyi bir insandır. O projenin dış cephelerinde beraber çalışmıştık, detaylarını az çalışmadım:-) Bir de yanında Crown Plaza var, deniz manzaraları harikaydı, daha şantiye halindeyken şantiye asansörü ile dıştan tırmanmıştık, nasıl anlatayım o manzarayı...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

doğrusu hiç de sevmezmişsin gezmeyi :))

walla biz 7-24 çalışıyoruz hafta sonuda çalıştık :(

Gulos dedi ki...

Merhaba gamze,
Haftasonunu güzel geçirmek lazım.Yazdıklarımı bir türlü gönderemiyorum.
Dün şöyle yazmıştım;
"Günleri güzel geçirmek lazım.Güzelliklerin kaynağı insanın kalbidir"
Kendine iyi bak.

Gamzeli dedi ki...

sevda sözleri,

Sayfada "dur" denilen yer var en üstte çarpı işareti olan yer, oray basıp durdurabilirsin...Karıştımı bütün şarkılar karman çorman oluyor zaten...

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

teşekkür ederiz canım...
bende sana iyi haftalar dilerim...

Gamzeli dedi ki...

renkler,

teşekkür ederim canım, evet verdiğin ödevleri yaptım hemde fazlası ile...
Süper b,r manzarası olduğuna eminim, o zaman sana da teşekkür edtmek gerekir, senin sayende geziyoruz...Ellerinize sağlık...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Evet hiç sevmem :)))
Ayy kötü ya, ama bravo yeni geldin askerden hemen başlamışsın işe...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

merhaba Hacer,
bence de hafta sonunu güzel geçirmemiz lazım, çünkü tüm haftanın yorgunluğu o zaman çıkıyor...
Sende kendine iyi bak
Güloş hanımı öp benim için....

Zehra dedi ki...

canımm çok eğlenmişsin :) Allah mutluluğunu daim etsin fıstıkım benim :)) bizim hafta sonumuzda tatlı yorgunlukla geçti:) haftaya küçük teyzem evleniyor :) üç yaş büyük benden :)) evini toparladık :))) çok güzel bişi ya gamzecim :)) senin şuan neler hissettiğini anlıyor gibiyim :)) birtanem benim çok mutlu olun inşallah :) Allah utandırmasın evlilik hazırlığı yapan herkesi :) öptm canım benim :))

kurunane dedi ki...

canım, güle güle kullanırsın kilimlerini inşallah.

benim haftasonum her zamanki gibi, monotondu :(

sevilay dedi ki...

ay tutulamasini biz izleyemedik malesef, hava cok bulutluydu. haberlerde gördük. Güzel bir hafta gecirmene sevindim, sark odalarini cok severim, hep böyle bir odam olsun isterdim, ama evimde sark icin oda yok ne yazikki, artik türkiyedeki evimi öyle dayar döserim:)

öptüm

Adsız dedi ki...

Aaaaaa ne güzel geçmiş günlerin :)her daim böyle mutlu olun şekercim :)

benim hafta sonun çok güzel değildi ama işte şükür

öperim seni güzel yürekli prenses :)

CRESCENT dedi ki...

Siz de bizim gibi iyi gezmişsiniz haftasonu.Eee bahar geldi, artık gezme zamanı...:))

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Evet canım...Amin, inşallah...
Ayy ne güzel çok sevindim, allah mutlu ve daim etsin, allah tamamını erdirsin :) Darısı senin başına inşallah, gerçekten tatlı yorgunluk oluyor :)

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

teşekkür ederim naneciğim,
Kıyamam sana, olsun bazen benimde öyle geçiyor...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay,

hoşgeldin canım sevilayım özlemişim seni görmeyi sayfamda
Öptüm bende kocaman :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Teşekkür ederim canımcım...
Olsun umarım bu hafta sonun tam istediğin gibi geçer..

Canım benim, çok ama çok öptüm seni :)

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

tabikide, dururmuyuz hiç :)

loungetime dedi ki...

Şimdi sen turkuaz-inciraltı demişsin ya 6,5 sene önceye gittim.6,5 yıldır gitmiyorum ve çok özledim. Üstüne Foçada süper olmuştur.

Gamzeli dedi ki...

Lounge time,

Özlemişsindir...6,5 yılda İnciraltı çok değişti, gelmeni tavsiye ederim...

Foça sessizdi, tabiki yazın daha bir hoş oluyor :)

ciceklibahce dedi ki...

Kilimler güzelmiş güle güle kullan:)

uykucu dedi ki...

biz hafta sonu evden dışarı çıkmadan dinlendik bol bol ama önümüzdeki hafta sonu bende gezmek istiyorum malüm havalar çok güzel..
ay ne güzel çeyiz düzmek ..güle güle kullan..

Gamzeli dedi ki...

Çiçeklibahçe,

Teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Evet yaa havalar süper gidiyor, bahar havası çok güzel oluyor, ne sıcak ne soğuk :)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Gezmeksana ykışıyor,tatlı kız.kilimleri güzel günler de kullan.:)

loungetime dedi ki...

Gamzeli ben izmir Diklide büyüdüm 2 yılda şirinyerde kaldım sen yakınmısın oralara.

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

teşekkür ederim yağmur damlam :)

Gamzeli dedi ki...

lounge time,

Şirinyer'e yakınım...Şimdi nerdesin P

Serra dedi ki...

ben neLer yaptim haftaSonunda.. hmmm :) hazirLandim, Son ziyaretLerimi, vedaLa$malarimi yaptim. Sonna havaalanina goturuLup yoLcuLuga ciktim ve burdaimmmmmm! :)
guLE guLE kuLLanin canim aLdikLarinizi. ;)

~Serra

DRNEFES dedi ki...

ben de turkuazı çok severdim..acık bufe gibi miss...ozdilekteki şeyler de cok güzeldi..havluları cok seviyorum ben de