1 Mart 2007

"Çok Üzüldüm :(((("

Çok üzüldüm ben bu tatlı kıza:(((( allah yattığı yeri nur etsin, haberini okurken gözyaşlarımı malesef tutamadım...Allah kimseye evlat acısı vermesin...Allah Rahmet Eylesin...Ailesine allah sabır versin ...

"Bahçelievler'de ağzı kontrplakla kapatılan rögara düşen küçük Dilara'dan geriye evinde müzik eşliğinde dans ederken çekilmiş görüntüleri kaldı.Talihsiz kızın yakınları, olaydan sorumlu tutulan firmaya tepki gösterdi.Şirinevler'de Tavukçu Deresi Islah çalışmaları sırasında ağzı kontrplakla kapatılan rögara düşen 5 yaşındaki Dilara Dumlu toprağa verildi. Talihsiz kız gözyaşları içinde Kocasinan Mezarlığı'nda toprağa verilirken, acılı arkadaşları ve mahalle halkı olaya neden olduğu öne sürülen firmaya tepki gösterdi.Küçük kızın arkadaşları ve yakınları, "Olaydan önce bu tedbiri neden almadılar? Kaç gündür rögara kapakları açık. Bugün kazanın ardından gelip taktılar. Olay günü annesiyle birlikte doğalgaz parasını yatırmaya gidiyorlardı. Onlara doğru gelen arabayı görünce kenara çekildiler. arkadan gelen Dilara üzerinde karton olan kuyuya düştü" dedi.Küçük Dilara'dan geriye ise, evinde müzik eşliğinde de dans ederken çekilmiş görüntüleri kaldı."

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

34 yorum:

Zehra dedi ki...

çok üzüldüm :( ALlah rahmet eğlesin :( hep böyle olur zaten..mutlaka birilerinin yüreği yanmalı ki bir deliğimizi kapatalım...
canım kendine dikkat et..seni seviyorum kocaman öpüyorum fıstıkım..

Erkin dedi ki...

Allah evlat acısı vermesin. Allah rahmet eğlesin...

ciceklibahce dedi ki...

Bende çok üzüldüm o habere. Birde babasının kucağındaki resim varki gözlerimin önünden gitmiyor...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

görünmüyor yazdıklarım :(

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

sabah haber spikerinin gözlerinin dolarak okuduğu ve beni de bir hayli üzen bir olaydı. ateş düştüğü yeri yakıyor :(

nilly dedi ki...

Malesef bizde onlemler hep sonradan alinir..

Gulos dedi ki...

Gerçekten çok üzücü bir haber.Kimse o ailenin yerinde olmak istemez.Anne olunca evlat acısının ne kadar zor olduğunu daha iyi anladım.Allah esirgesin ve o aileye sabır versin.

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Ah buçocuk herkesin içini yaktı.Sen akşam eşimi görseydin, mahfoldu.
Allah'ım ailesine sabır versin.Kimseye de böyle acı yaşatmasın inş.

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Evet canım haklısın bende çok üzüldüm...Sende kendine dikkat et bende seni çok seviyorum...Kocaman da öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Amin vallahi...Allah kimsenin yüreğini yakmasın.. :(

Gamzeli dedi ki...

Çiçeklibahçe,

O çok kötüydü, babası yazık nasıl öpüyordu :((

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Görünüyor ama arada görünmüyormuş gibi olabiliyor....
Çok doğru ateş düştüğü yeri yakıyor :((

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gamzeli dedi ki...

Nilly,

nedense kötü birşey olduktan sonra alınıyor. :(

Gamzeli dedi ki...

Gayriye,

:((

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

haklısın canım,
ben anne olmadığım halde yüreğim çok yandı...Annesinin ve tüm annelerin yüreği nasıl yanmaz...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Amin...amin... Çok zor bir durum yaaa...

ev perisi;) dedi ki...

Çok duyarlısın canım gönlüne sağlık...
Benim de içmi fazlasıyla acıttı Allah anne ve babasına sabırlar verin:((
Rabbim kimseye böyle bir acı yaşatmasın! bir anne olarak canı gönülden yakarıyorum...

renkler dedi ki...

Demin yorum yazdım ama uçtu! Demiştim ki: Dün haberleri izlerken ben de mahvoldum. Ağlamamak elde değildi. Aşırı moralim bozuldu. Allah rahmet eylesin küçük kıza. O şimdi bir melektir... Ailesine Allah sabır versin.

kurunane dedi ki...

allah annesine sabır versin. ateş düştüğü yeri yakarmış. hiç tanımadığımız halde biz bu kadar üzüldük annesi kimbilir ne hale geldi?

Gamzeli dedi ki...

renkler,

Evet o bir günahsız bir melektir...Ömrü o kadarmış ne diyebiliriz ki :(( Ama aşırı üzüldüğümü belli etmek isterim...

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Amin canım...Haklısın biz bu kadar üzüldük, annesi mahvolmuştur...

Adsız dedi ki...

Şantiyelerde inşaatlar da yol çalışması yapan kişilere bakınız sadece bir bakınız ne demek isteyeceğimi anlayacaksınız Türkçe konuşmasını bilmeyen insanlara yollarımızı emanet ediyoruz.

Sonra çıkıyoruz diyoruz ki eğitim şart…

bazen ben bu ülkeyi terk etmek isteyenlerden oluyorum sırf bu olaylardan ötürü

gazel vakti dedi ki...

Haberi okuduğumdan beri dışarı çıkacağımız zaman çocuklarıma sıkı sıkı yapışmam gerektiğini hissettim.Bir arpa boyu bile ilerlemez bu ülke ben ümidimi kestim.Cazai yaptırım uygulanır adam rüşvet verir cezasını ödemez hep böyle devam eder bu düzen yada düzensizlik.

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Katılıyorum sana kayhan, çok doğru
tuttuklarını getiriyorlar...Biz bayanlar inşaatların önünden geçmeye korkuyoruz...

Gamzeli dedi ki...

Gazel ,

Allah çocuklarını sana ve eşine bağışlasın...Gerçekten çok zor bir durum allah böyle evlat acısı kimseye vermesin...

Adsız dedi ki...

Çok zor bir duruö, dün bende izledim :((( aile perişan ahhh ahhh ne diyim bilmiyorum ki!

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Bizim ülkemizde biri ölmeden TEDBİR (!) alınmıyor. :(

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Bu arada, yazım nerde Gamzeli Hanım?
"Seni Seviyorum" adlı yazıyı almıştınız. E hadi amaaa ;)

Yaz dedi ki...

:( çok acı. Allah ailesine sabır versin.

Gamzeli dedi ki...

Çilekleğim,

Çok kötü bir durum çokk..allah ailesine sabır versin diyorum :((

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri,

Malesef alınmıyor :((

Tamam almıştım onu ama anlamadım ben :S

Gamzeli dedi ki...

Yaz ,

Amin canım :((

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.