27 Şubat 2007

"Şambali"


Bu aralar her şeyden mutlu oluyorum, nedenini sorarsanız bende bilmiyorum ama içim kıpır kıpır..Boğazlarım şişecek galiba ama o bile engel değil nedense :)

Bugün öğle yemeğini iş arkadaşlarımla yedim… Eskiden beri dürümcü olan Emin abimize gittik, ben tek dürüm yedim, zaten bu ara eminim ki 2 kilo aldım Fazla yememem gerekiyor…

Yemek yerken konumuz SSK doktorları idi… Hastalara karşı davranışları hiç hoş olmayan tavırlardı… Hepimizde bundan şikâyetçi idik…

Yemeğimiz bittikten sonra konuşa konuşa iş yerimizin sokağına geldiğimizde saatimizin daha erken olduğunu söyleyip
Mutluluk Arayanlar bize şambali ısmarlayacağını söylemedi biz yanına yaklaşınca farkettik. Şambalicimizin yeri bizim iş yerimizin az ilerisinde minibüs ile satan bir adamcağız… Adamcağız dediğime bakmayın kravatlı falan hoş giyimli biri… Bu şambaliden biz her yaz her gün yerdik, çok da nefis bir şambalisi var, adamcağızın ellerine sağlık J Dedesinden kalma işmiş bu iş, babası da devam etmiş, sıra bu adamcağızdaymış ki adamda 55-60 yaşında var yani, kim bilir kaç yıl oldu…

Neyse şimdilik bu kadar
Hepinize şambaliyi tavsiye ederim
Afiyet bal şeker olsun

Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

20 yorum:

Zehra dedi ki...

afiyet olsunn :)) bizim burda da bu tatlıya şam tatlı denir :)) öperim seni canımm benimm :)) güzel bir hafta dilerim fıstık :))

ciceklibahce dedi ki...

Bayılırım şambaliye:)

Adsız dedi ki...

Şambali ne ki yahu? ben hiç yemedim, irmik tatlısı dediğimiz tatlı mı?

afiyet bal şeker olsun.
heyecanın sebebi belli yahu :)

nilly dedi ki...

Izmir tatlisimidir bu, bende hic yemedim. Revaniye benziyor goruntusu.

Adsız dedi ki...

Çileeee katılıyorum heyecanın sebebi belli :)ama biraz dikkat etmeliisn boğazına sonra evlenince seni kilolu bulmasın enişte :)

Gulos dedi ki...

Aslında düğün üstü kilo kaybı olması lazım gamzecim :) .
Daha 4 ay var verirsin o 2 kilocuğu.Şam tatlısını bende çok severim.Afiyet olsun sanada.

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Teşekkür ederim canım :)şam tatlısı ayrı onun içinde kaymak ve ceviz var, o da çok güzel...bende sana güzel bir hafta dilerim canım...
İyi bak kendine..
Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Çileklibahçe,

Bayılmamak elde değil :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Evet irmikten yapılıyor canım,
Teşekkür ederim, bilmiyorum artık ne heyecanı :p

Gamzeli dedi ki...

Nilly,

Yok yaa revani değil ama İzmir tatlısımı onu bilmiyorum...

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Bilmiyorum artık :) Olsun yaa zaten nikah memuruna sordurucam şişmanlıkta ve zayıflıkta diye :))))

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Sanırım, 1 ay kala zayıflarım...evet dediğin gibi daha 4 ay var...
teşekkür ederim canım...
Sana da afiyet Olsun...

kurunane dedi ki...

bende hiç yemedim :) bazan el arabalarında satıyorlar, görüyorum harika görünüyor ama almaya cesaret edemiyorum. hatta bi ara kendim yapmaya kalkıştım internetten tarif aradım, ama yapmadım.

afiyet olsun sana :)

Ayçiçeği dedi ki...

Şambalinin ne olduğunu bilmiyorum, ama muhakkak güzel biirşeydir :) Afiyet olsun.

Düğüne son birkaç hafta kala, heyecandan, koşuşturmadan bir iki kilo vermiştim. Hatta son günlerdeki işlerden dolayı yemek bile yemeyi unuttuğumu hatırladım şimdi.

Senin de gider o fazlalıkların merak etme canım :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Gelinlik giyeceksin ama kilo ver :)
Böyle şambali falan...

Gamzeli dedi ki...

kurunane,

bence alabilirsin, bir kere tadına bakmalısın çok güzel...
Teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Şambaliyi mutlaka görmüşsündür satıldığı yerde falan...
Bende verirmiyim acaba, aslında çok çabuk alır çok çabuk da kilo veren biriyim bakalım artık :)

Gamzeli dedi ki...

sevda sözleri,

Sanırım o zamana kadar baya erir, süzülürüm ben :)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

biraz önce guloşun bloguna baktım hala aklımda kısırın görüntüsü duruyor :) bundan sonra yemekten önce blogları gezmeyeceğim :)

Asortik Krep dedi ki...

Şam balı İzmir tatlısı değil bildiğim kadarıyla göçmen tatlısı..Ben çocukken çok yedim..Çok güzeldir ve herkes güzel yapamaz..