15 Şubat 2007

"Aşkım'ın Bana Sevgililer Günü Hediyesi"

Dün, gündüz süper yağmur yağdı buraya, seyretmeye de doyamadım. Özlemişim, epey den beri yağmur yüzü görmedik iyi oldu, bugün hava günlük güneşlikti sabahtan ama şuan bozacak gibi yine bulutlandı... İnşallah öyle yağmur bir daha yağar:)

Dün akşam çok güzel vakit geçirdik, gezdik, yemek yedik, kahve içtik, Konak Pier’e gittik, Kordon’da gezdik, Özsüt’e gittik, Kordon'da Üsküdar Çaycısına gidip nargile içtik, ben tabi her içdiğim de öksürdüm, mis gibi elma kokuyordu, kokusuna aldandım canım :p... Yani kısacası girip çıkmadığımız yer kalmadı. Her yer insan kaynıyordu, sanki bahar gelmiş gibiydi. Önce üşüdüm ama daha sonra çok sıcak oldu hava. Kordon, hınca hınç doluydu birde bunun üzerine fener’in maçı eklenince artık her yer dolmuş, içeriye girip oturacak yer kalmamış… Çok güzel kalpli, kırmızı balonlar vardı, her yer kırmızı balonlarla doluydu.


Aşkım, yanıma gelir iken çiçekle gelmiş, çiçeğimi iş yerinde bıraktım gezeceğimiz için… Dışarıda epey bir dolaştıktan sonra, cebinden bir paket çıkardı ve bana verdi tabiî ki şaşırdım, açtım içinden çok güzel, çok şirin ve kibar bir yüzük çıktı. Üstünde üçtaş var, ucunda kalp ve kalbin içinde 3 taş daha var, pekte yakıştı parmağıma, inanılmaz keyif aldım yüzüğü taktığımda… Zaten kibar olan her şeye bayılırım… Resmini çektim, yanındaki yüzükler ise kalın olan nişan yüzüğüm, ince olan söz yüzüğüm… Teşekkür ederim AŞKIM

Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

36 yorum:

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
çok güzelmiş yüzük.Güle güle kullan.

renkler dedi ki...

Çok şık ve çok zarif bir hediye. Nişanlını tebrik ediyorum. O da senin gibi bir eşi olacağı için çok şanslı, bunu bilsin:-)

Adsız dedi ki...

güle güle kullan :)
1 taş yetmiypor 3 daş kötü örnek oluyor bu seninki bizlere :)

Adsız dedi ki...

işini bilen erkekleri severim :)

ciceklibahce dedi ki...

Güle güle kullan:) Ne güzel dolaşmışsınız sevgililer gününde:) Heryer eminim çok hoştur:)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

:)

Serra dedi ki...

guLe guLe tak canim.. :) ni$anLin hep boLe oLur in$ ;p

~Serra

tılsım dedi ki...

İyi günlerde kullan canım.Çok güzel ;)Alttaki posta yorum yazmıştım ama çıkmamış :S ilginç...Öptüm cnm başbaş

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Teşekkür ederim canım, eminim ki kendisi de biliyordur :)

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

teşekkür ederim :) Eee yani ne olmuşolmuş ne güzel işte, olsun örnek olsun güzel örnekler bunlar :)))

Gamzeli dedi ki...

Umar,

O zaman benim nişanlımı sevdin :p

Gamzeli dedi ki...

Çiçeklibahçe,

teşekkür ederim, evet canım çok hoştu...Bir sürü insan kalabalığı ve eğlenceler vardı. Sevdim yani bu 14 Şubatı...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

:)

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Sağol canım, inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

Teşekkür ederim canım...Aaa neden ki, ama bazen benimde öyle oluyor...

Öptüm
Başş başş

Ayçiçeği dedi ki...

Güle güle kullan. Çok zarifmiş :)

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Teşekkür ederim canım :)

tılsım dedi ki...

Bazen yapıyor pis blogger canım ;) neyse iyi günler gamzecim...

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

Evet yaa yapıyor , bende sinir oluyorum ama ne yapıcan :)
Sana da iyi günler canım :)

kurunane dedi ki...

canım güle güle kullan yüzüğünü.

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan çok cici senin gibi çok zarif yüzük :)

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Teşekkür ederim canım :)

DRNEFES dedi ki...

nişan yüzüğü alyans olarak kullanılacak olan dimi?
ben aynısını istiodum yaw..ama söz yüzüğüm tektaş olmalı..
sevgililer günü yüzüğün pek ii gorunmuo fotoda ama anlattıgın kadarıyla güzel bişey güle güle kullan...h ah izmir bekle yazı inşallah bu sene esatı takçam koluma kordonda gezcemm...ben de bloggerın azizliğine ugradım,hediyem, gostermeyi çok isterdim halbuki:(

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Ayy canım çok teşekkür edrim, o senin kendi zarifliğin :)

eho dedi ki...

gule gulw kullan canım cok guzel

Gamzeli dedi ki...

Menapoz,

evet canım alyans olarak kullanılacak yüzüğüm...
Ne güzel al sende beraber aynı takarız seninle...Tek taş istemezdim çünkü nişanlımla aynı olamıyacağım ikimizinde aynı güzel yani...
kaç poz çektim ama içinden en iyisi o idi..
Gez tabi ya ne iyi olur :)

Gamzeli dedi ki...

eho,

sağol canım :)

gazel vakti dedi ki...

Gamzeli hediyen çok hoş iyi günlerde kullan.Evlendikten sonrada devam etsin bu hediyeler.İhtiyaçlar doğrultusunda olmasın inşallah.Hani zoruna gider bi kadına ütü alınması yada tost makinası alınması.Allah'tan bu tip hediyeler almadım ben. Ne bileyim bu kadar hoşluktan sonra insan evliliktede devamı olsun ister yani.

KUGUU dedi ki...

Guzel GAMZELIcgm gule gule kullan. Omrunuz boyunca hep boyle mutlu olun dilerim insallah.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ilahi gamze tmm düğün şarkısı koyman çok doğal:)) ama acıklısını niye koydunki?

Gamzeli dedi ki...

gazel vakti,

Teşekkür ederim canım, İnşallah edicektir...

Gamzeli dedi ki...

Kuğu,

Sağol canım, amin :)

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Düğün şarkısı olarak koymadım ki, şarkıyı çok beğendiğim için koydum :))

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim
Güle güle kullan iyi günlerde sevgilerimle

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzel bir hediye..Güle güle kullan :))