21 Şubat 2007

"Midye"


Dün 1. cemre havaya düşmüş, bu demek oluyor ki havalar artık ısınacak daha kışı görmeden. Geçen yıl kışı güzel yaşamıştık ama bu yıl kış geldi mi gelmedi mi hiç anlamadık…

Dün akşam kardeşimle canımız midye istedi gittik almaya üçyol metronun orada…Önce midyeyi aldık sonra bir baktık çiğ köfte var hadi ondan da alalım dedik …Eve geldik sadece biraz yiyebildim çünkü o kadar acı idi ki, daha fazla yiyemedim…Normalde acıyı severim ama çiğ köftede maalesef yiyemedim :)


Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

36 yorum:

Gulos dedi ki...

gamze ,
ben hiç midye yemedim ne bilim tiksiniyorum galiba.Ama iyi çiğköfte yerim :))

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Bende mideyeyi çok iyi yerim, çiğ köfteyide yerim ama aşırı açı yaa :))

CRESCENT dedi ki...

Midyeyi geç,yemedim, yemem de :) Çiğköftenin yapımı da çok zahmetli ya,yana yana,yavaş yavaş yensin, hemen yenip bitmesin diye çok acılı yaptıklarını düşünüyorum :)))

Gamzeli dedi ki...

crescent,

İlahi Crescent çok güldüm vallahi :)))
Olabilir yani...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Yazlıkta kendimiz çıkarırız midyeyi, annem kızartır bir güzel. Yanında kalamar ve bira.

Canım istedi yaaa! :)

Kübra dedi ki...

sana afiyet olsun canım..
çiğ köfte arada bir minicikk yerim, acı çookkk..
ama midye hiç yemedim.. nedense yemeye de niyetim yok :D öperimm

Adsız dedi ki...

Midye hiç yemedim ama açıkcası yiyemem, ama acılı çiğ köfte yenir yahu :P acılı acılı bende çok severim acı yemeyi hatta sana küçük acı biberlerden tavsiye ederim ben ara ara yiyorum nefiisss derecede acı :D

Adsız dedi ki...

Şampiyona ne zaman uğrasam bir porsiyon midyedolma yerim.Ama acılı bişey yiyemiyorum.Hıçkırık tutuyor beni :)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

gulosun dediklerine aynen katılıyorum bende hiç midye yemedim görünce midem bulanıyor nedense çiğ köfteyi de çok severdim tâki vaka-i sarımsağa kadar :) o günden sonra yemedim hatırlıyorsun değilmi o sarımsak olayını geçensene...bence dikkat edilmeli çiğköfte yerken:)

Erkin dedi ki...

Oh oh Afiyet olsun... :)

pınar dedi ki...

midyeyi sevdiğimi yazmıştım yorumda ama gitmedi galiba.
neyse afiyet olsun:)

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri,

Ayy ne güzel bol bol yiyorsunuzdur...

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

sağol canım :)
Çiğ köfte bende minicik yiyebiliyorum gerçektende çok acı ama güzel tadı var...Mideyeyi çiğ köfteye nazaran midyeyi daha çok severim... :))

Gamzeli dedi ki...

Çilekli pasta,

Aslında midye de çok güzel...
Küçük acı biberlere bayılırım hatta tombik sarı biberlere :)

Gamzeli dedi ki...

Umar,

oooo süper ya Umar :))beni hiçkırık tutar ama yinede yerim :))

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Evet hatırlıyorum :)))
hafta sonu yiyeceksin o zaman , gerçi ben biraz yediğim için pek bişey olmuyor ama dediğin gibi yine dikkat etmeli...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Teşekkür ederim :))

Gamzeli dedi ki...

Pınar,

Hoşgeldin canım :)
sende bendensin o zaman, çok az kişi seviyormuş midyeyi...

Kayhanoviç dedi ki...

mideye de hastalık gibi yedikce yiyesin geliyor olsa yerim valla ne güzel

Gamzeli dedi ki...

kayhan,

Ayy çok haklısın, o kadar çok da yesen hiç yememiş gibisin...

ciceklibahce dedi ki...

Güzelyalıda susuz dede parkı yanındaki çiğ köfteciyi dene birgün gerçekten çok güzel:)

zeyno dedi ki...

Ah Gamzelicim midye sevilmez mi değil mi ama:)) Şöyyle bol limonnnluuuu....

Serra dedi ki...

afieth olsun ;)

~Serra

one ben bir sey dedi ki...

Gamzeciğim,
Geçirdiğim operasyon dolayısıyla bırakmış olduğun nazik geçmiş olsun mesajına ve yakın ilgine teşekkür ederim
sevgilerimle

Ayçiçeği dedi ki...

Gamze'cğm, ilk cemrenin düşmesiyle ben çok mutlu olurum. Güzel günlere az kaldı diye :)
Bir de midyeyi değil de, çiğ köfteyi çok severim :))

Gamzeli dedi ki...

Çiçeklibahçe,

Tamam canım mutlaka deneyeceğim :)

Gamzeli dedi ki...

Zeyno,

Ohh tam ağzıma layık ...bak yine canım istedi :))

Gamzeli dedi ki...

Serra,

sağol canım :)

Gamzeli dedi ki...

Candan,

ne demek rica ederim...
Kötü birşey çıkmadığına da çok sevindim, sen iyileş yeter...

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

bende çok seviyorum cemrelerin düşmesine ama bu yıl pek sevinemedim açıkçasıkış görmedik, kışında ayrı bir güzelliği var ama olsun ne yapalım şimdi bekliyoruz 2. cemreyi :)

Çiğ Köftede anacım çok azı, acıyı çok severim ama boğazlarıma kadar yanıyorum...

kurunane dedi ki...

ben hiç midye yemedim, yani içinde ne var, nasıl yenir, nasıl tutulur hiç bilmem. daha doğrusu balık dışında hiç bir deniz mahsülü yemem. ama eşim çok sever hepsini, bayıla bayıla götürür.

sana da afiyet olsun canım :)

DRNEFES dedi ki...

ay ya mide cok güzell..hattta samsunda bir balık restoran açılmışş restoran demiiim de ne denir işte orta karar bi yer..önüne de mis midyelerden koymuşlar güvenle yiyorum..çiğköfteyi de kıbrıs sehitlerinde tömerin önünde bi amca vardı sole limonlu limonlu dürüme sarıp verirdi..süpperdi..
bi de samsunda kokorece alıştım kuşbaşı tarzında kıyıp içine de domates ve biber kuşbaşı kıyılıo..süpper bişe izmirdekilerden farklı

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

aaa canım çok çekti ya... olmazki

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

gerçekten bak bir tane yesen sende çok seversin, balığıda çok severim hatta hergün yesem bıkmam..

Gamzeli dedi ki...

Menopoz Abla,

Midyeye bende bayılıyorum, kokoreçi yiyemiyorum şu aralar midem kabul etmiyor sanırım çok özlemem gerekiyor...Kıbrıs Şehitlerede bakmak gerekiyor, bir denemek lazım...

Gamzeli dedi ki...

aqua ,

hadi buyurun hep beraber yiyelim :)