13 Şubat 2007

"Hafta Sonu" ve "14 Şubat Sevgililer Günü"

Sinir oldum ya blogger sayfası açılmıyor, şifremi belki elli sefer girdim ama olmuyor arada bunu çok yapıyor, nedendir anlamadım, sinirden de öldüm o yüzden yeniye geçtim umarım iyi yapmışımdır :)))

Hafta sonumuz süper geçti, c.tesi günü gündüz aşkımla gezdik, Kordon’a gittik, neskafelerimizi içtik, akşamına abimize(nişanlımın) yemeğe gittik, çok güzeldi, çok eğlendik… Yengem yemekler hazırlamış, kekler yapmış, tatlılar yapmış kısaca her şey mükemmeldi… Yengemin kız kardeşi de vardı, eşi ve kızı ile aman kızı bir tatlı bir tatlı anlatamam, hayran kaldım… Büyümüşte küçülmüş cimcime :))…Pazar günü sabahına bizi kahvaltıya davet ettiler, hatta biz kendimizi davet ettirdik :)…Çünkü onlar ile birlikte olmaktan çok mutluyuz, kafamız çok iyi uyuyor hiç sıkılmıyorum orada, çok iyi anlaşıyoruz eltimle :)..

Pazar sabahı kahvaltıya gittik, kahvaltılarımız bitti, kahvelerimizi içtik, e tabi geldik gezme faslına :))) Çok istedik piknik yapmayı ama bu hafta sonuna kaldı... Sonra üç erkek toplanıp bizi bırakıp İkea’ya gittiler. (Abim, nişanlım ve abimin bacanağı). Biz evde kaldık.( Ben, yengem ve yengemin kız kardeşi) E tabiî ki çocuklarda bizimle birlikte..Allahtan onlar dışarıya çıktı..Sitenin içinde olduğu için evleri hiç korkulacak gibi değil zaten kızların başında benim erkek kardeşimde gitti korumaya :P Sonra bizimkiler telefon açtılar sizide alalım diye ama küstük gidermiyiz hiç, yemekleri yaptık, soframızı hazırlarken geldi bizimkiler ama biz üçümüzde bakmadık hiç yüzlerine, sonra ister istemez konuştuk tabiî ki ne yapcan :))) meğerse varmış gitmelerinin bir sebebi, abim yengeme bu dört kat yapıp ütüleyen ütü varya işte ondan alıcakmış 14 şubat sevgililer günü için ama tabiî ki almamış gibi yapıp iş yerine postalayacakmış ne güzel :))

Ben Aşkıma 14 Şubat Sevgililer Günü hediyesi olarak, çok güzel kıyafet aldım, hepsi birbirine uyumlu… Pantolonu, gömleği ve üzerine yün ceketi, çok da yakıştı hatta tam üzerine oturdu benim yakışıklı aşkıma… Güle güle giy BİRTANEM…

Yarın akşam Aşkım gelicek, umarım güzelce eğleniriz :)

Bu arada herkesin 14 Şubat Sevgililer Gününü Kutlarım...

İyi Bakın Kendinize

Sevgilerimle

İzmir'li Kuğu

31 yorum:

Yeditepe İstanbul dedi ki...

İnşallah çok daha mutlu olursunuz bu aile saadetinde =)

Ama ben sevemedim gitti şu Sevgililer Günü'nü :(

Serra dedi ki...

ma$aLLah size.
Happy Valentine`s Day!!! :)

~Serra

renkler dedi ki...

Gamzeliciğim, kaç gündür sana yorum yazamıyordum. Şimdi rahat girdim:-) Nişanlınla ikinizin sevgililer günü kutlu olsun. Romantik bir gün geçirmenizi diliyorum. Nikaha da çok birşey kalmamış:-) Güzel telaşlar sizi bekler şimdi...

Gamzeli dedi ki...

Sevda sözleri,

İnşallah, hepimiz mutlu olalım...
Neden ki?

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Aynen canım :)

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Aman sinir oldum bende vallahi, yazımı dün ekleyecektim ama olmadı çok uğraştım, sonra bende yeniye geçtim, umarım bir sorun çıkmaz...
Çok teşekkür ederim canım, bende eşin ile senin Sevgililer gününü kutluyorum...Hemde çokkkkk bekliyor :)

Gulos dedi ki...

gamzecim,
Çok mutlusun allah bozmasın.Bende sevgililer günü için kocama bir defter hazırladım .O gittiğinden beri yazıyorum.Ama gönderemedim.Çünkü postalar okunuyormuş.Sinir oldum biraz ama neyse dedik.O gelene kadar dolduracam defteri iyice , gelince okur artık :) .

Zehra dedi ki...

canımm birtanemm sevgililer günün seninde kutlu olsun :)) çook mutlu olun :)) seni kocaman çook öperimm :) güzel bir gün geçir :))

Kayhanoviç dedi ki...

sizin için sevgililer günü diye bişi olmaması rağmen size her gün sevgililer günü:) allah bozmasın tabiki de masaşşlah

tü tü tü :)

zeyno dedi ki...

Her gününüz sevgililer günü olsun, ben de sizi kutluyorum.....

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Amin, canım...Evet askerde okunuyormuş bende öyle biliyordum...İyi yapmışsın bir defter tutmakla bence de en iyisi gelince vermek, hem eşin gelene kadar daha yazarsın...

Gamzeli dedi ki...

zehra,

canım benim çok teşekkür ederim, seninde sevgililer günün kutlu olsun...Kocaman öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Yarabbi Şükür :D
Evet haklısın biz sevgili değiliz ama yinede kutlayalım yaa olsun :))
teşekkür ederim, inşallah..Allah kimsenin mutluluğunu bozmasın...

Gamzeli dedi ki...

zeyno,

Çok teşekkür ederim Zeyno ablacım, bende senin ve eşinin sevgililer gününü kutlarım :)

Kübra dedi ki...

gamzelimm..
maşallahh sizee...
(:

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Evet,sizehergün sevgililer günü.:)
sonra sorarım ben sana.:P
Allah'ım mutluluğunu daim etsin.:)

Erkin dedi ki...

Senin, Sevgilinin ve herkesin Sevgililer gününü kutlar, mutlulukların daimi olmasını dilerim...

Yaz dedi ki...

Canım sevgililer gününüz kutlu olsun. Hep böyle mutlu olun inşallah. Bu arada düğün tarihiniz benimde doğum günüm :)

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

Sonrası ne olacak bilemiyorum yağmur ablacım ama inşallah şimdiki gibi devam eder...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Teşekkür ederim bende senin ve sevgilinin sevgililer gününü kutlarım...

Gamzeli dedi ki...

Yaz,

Amin canım, inşallah hepimiz mutlu oluruz...Aaa ne kadar güzel gel beraber kutlayalım doğum gününü...

kurunane dedi ki...

gamzelicim bugünlerin kıymetini bilin. şimdi seni okudum ya nasıl hoşuma gitti biliyormusun?

bizim o eski günlerimizin heyecanı kalmadı artık. herşey eskidenmiş, artık evlilik yıldönümümüzü bile unutur olduk.

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Hoşuna gitmene sevindim canım...Acaba bizde öyle olur muyuz?, oluruz gibime geliyor...Haklısın herşey eskide kalıyor....

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Herkesin aynı gün aynı şeyleri yapması (aşkına dair) beni uzaklaştırıyor bugünden.
Aşk doğaçlama yaşanan bir şeydir.

Adsız dedi ki...

Sevgilier gününüz kutlu olsun, bir ömür boyu mutluluklar.
sevgiler öpücükler :)

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri,

Doğrudur , herkes özgür düşünebilir...

Ayçiçeği dedi ki...

Sevgililer gününüzü kutlar iyi eğlenceler dilerim :)
Bu herhalde evlenmeden önceki son bekar sevgililer gününüz :)) Ömür boyu günleriniz böyle geçer inşallah.

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

teşekkür ederim canım, seninde sevgililer günün kutlu olsun
Sana da bolll boll öpücükler :)))

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçeği,

Çok teşekkür ederim, bende sizin sevgililer gününüzü kutlarım...
Evet yaa doğru son sevgililer günümüz :) Amin , inşallah hepimizin öyle geçsin inşallah...

Burcu Karadaş dedi ki...

ben gene geç kaldım ama..sevgılıler gününüz kutlu olsun cnm:)