6 Şubat 2007

"Burada Bir Garip Mezar Var"

ŞEHİTLER ÖLMEZ


Hrant DİNK’ in ölümünden sonra yaşananların ardından, VATAN’I için (adını bile sonradan öğrendiğim) DİYARBAKIR Lice’de şehit olan J.Komd. Astsb. Kd. Çvş. Kadir AYDIN’A ithafen yazılmıştır. Ruhun şad olsun.

EY KOCA DÜNYA BENDE ÖLDÜM

Ey koca dünya bende öldüm,
Belli ki hiç birinizin haberi yok,
Hem de DİNK’ ten sadece bir gün önce,
Ama sen ne duydun, ne gördün, ne de umursadın…Ölümümden hemen sonra kameralar gelmedi oraya,
Halk’ta toplanmadı ellerinde karanfil ve mumlarla,
Hiçbir devlet büyüğü ve Amerika’da kınamadı ölümümü,
Ve yazmadılar adımı mezar taşımdan başka, hiçbir yere…

Hâlbuki benim adım öz ve öz Türkçe idi,’’ Kadir AYDIN,,
Okunması, söylenmesi ve yazılması onunkinden daha kolaydı,
Ama anmadı beni babamdan gayrı kimse, onu andıkları gibi,
Ve yazılmadı başka hiçbir yere adım, anamın yüreğinden başka…

Ben gencecik fidandım, daha hiç tomurcuk vermemiş,
Ve soldurdular beni Lice’de, hayatımın baharında,
Beni de vurdular, ben de öldüm, bilmem duydunuz mu? Ama

Bulamadılar beni vuranları 32 saatte, belki de hiç aramadılar…

Ben kendi vatanımda, vatanımı vatansızlardan korumak için öldüm,
Ben Türk’tüm, adım Türkçe, ama öğrenemedi adımı hiç kimse,
Bir kez bile manşet de olmadım ya o gül yüzümle gazetelere,
İşte EY KOCA DÜNYA BEN ASIL O GÜN ÖLDÜM…


’’Sitemim Hrant Dink’ e veya Ermeni Cemiyetine değil,
onlara bizden çok değer verenleredir.’’

alıntı...

Sevgilerimle

İzmir'li Kuğu

20 yorum:

Murat Artan dedi ki...

şehitlerimizi her zaman saygıyla anıyoruz,onlar bizim kalplerimizde olacak daima.onlara minnettarız biz. bugün onlar bizim için canlarını feda ediyorlar,bizim yapmamız gerekense çalışmak,çalışmak ve çalışmak. bizi güç kullanarak alt etmeye çalışan güçleri ilimle,irfanla yenmek.güç kullanarak değil. atamızın da en büyük öğüdü bu değil midir zaten:türk,övün,çalış,güven.

Adsız dedi ki...

bu yazıyı okuduktan sonra içim dahada sızladı..

yazık gerçekten çok yazık.. bu vatan için canını verenler herşeyinden vazgecenler ...

siz belki onların kalbinde yürğinde yoksunuz ama bizler sizi hiç ama hiç unutmıycaz.. her duamızda siz olcaksınız..

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !!!

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Allah ruhlarını şad etsin...Allah yattığı yerleri nur etsin...Onların hakkını bizler hiç bir zaman ödeyemeyiz...

Sana katılıyorum İvriz...

Gamzeli dedi ki...

Haloizm,

her zaman kalbimizdeler, her duamızda şehitlerimizde var :((

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!

DRNEFES dedi ki...

ağlamak istiyorum gamze..naptın sen simdi bana?cok üzüldüm gözlerim doldu ya..çok doğru çok!!!

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Allah şehitlerimize rahmet eylesin.
Hrant Dink'e gelince...
Umarım bu katliama tepkilere verilen tepkiler ılımlı doktrinlere dayanmayan boş bir milliyetçiliği körükleyerek tepkisinden doğduğu yanlışları beslemez.

Gulos dedi ki...

:-(
Bugün eşimin uçak biletini aldım daha 3 ay olmasına rağmen yüreğime bir su serpilmişti sanki.Ama bu yazıyı okuyunca o ateş yine geldi eski yerine oturdu :-(

Gamzeli dedi ki...

menapoz ,

benimde içim cız etti, hangimiz duyduk, hangimiz bildik :(((

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri,

Amin...Yattıkları yeri nur etsin...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Canım , o ateşden elbet birgün kurtulacaksın... Allah eşini sana , kızına ve ailesine bağışlasın...

Kayhanoviç dedi ki...

hepimiz mehmetiz die cıkmadık onbinlerce insan öldü bu ülkede haksız yere, haksız yere baska biri ölünce onbinler cıktı dısarıya :(
nasıl bir ülke olduk biz konusunca da milliyetci olunuyor aslında bunun milliyetcilikle alakası yok

KANIMA DOKUNUYOR SADECE

eho dedi ki...

evet bizler hepimiz mehmetciğiz diye cıkmadık bizler dünyanın önünde birleşmeyi bilmiyoruz.Başkaları bizim adımıza hepimiz ermeniyiz diyor biz bayrağımıza sahip çıkmadık bizler türküz bu topraklar türk toprakları ama üstünde yaşayan herkesede saygımız var. ben ne cinayeti tasvip ediyorum ve hepimiz ermeniyiz lafını ve hepimiz ogünüz lafını bunların hepsi cok can acıtıcı şeyler..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

gamze mahvettin beni Gamze.:(
tüylerim diken diken oldu.

Yavrum benim,sen merak etme,benim içim senin için yanıyor, onlar için değil.
Allah'ım sana rahmet etsinki zaten en yüksek makama ermişsin.Sen bize hakkını helal et.

Gamzeli dedi ki...

Kayhan,

Doğru söylüyorsun, ne kanlar döküldü haksız yere, kimse umruna takmadı...

Gamzeli dedi ki...

eho,

Hoşgeldin...
Bizim yüzümüzden ne canlar ne kanlar döküldü ama biz bayramızı yakanları bile görmemezlikten geldik...belki gördük , belkide susturulduk...

Gamzeli dedi ki...

yağmur damlası,

Çok üzüldüm bende, içlerim sızladı okurken ...Çok doğru yazmışlar, kıyamam ben ona...Ne kadar verdi televizyonlar 1 dk bile sürmemiştir ölüm haberi...

Kübra dedi ki...

merhaba gamzelim..
alıntı çok güzel gerçekten..
burda böyle işte.. hakedene hakettiği değerini vermezler, ama bazısınına da hakettiğinden fazlasını gösterirler..
kendine iyi bak, sevgilerle..

Gamzeli dedi ki...

Merhaba Kubiş,

Evet hemde süper..Tüylerişm diken diken oldu okurken...Haklısın, hakeden insan her zamn kaybeder...
Sende iyi bak...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

derin meseleler diye düşünüyorum sanki birileri böyle olsun istiyor diye herşey böyle oluyor,gündem değişiyor türkiye bir yerlere sürüklenmek istiyor... ama emin ol bu vatanın canını feda etmekten çekinmeyen evlatları ve yürekleri kül olana kadar yansada fedakar anaları bitmeyecek... kal sağlıcakla gamze

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Katılıyorum sana , hep o birilerinin mutluluğu için ortalık karışıyor yaa...