9 Şubat 2007

"29 Nisan 2007 Pazar, Saat 15.30"

1 haftadır nikâh işlemleri ile uğraşıp durduk ama sonunda hallettik… Geçtiğimiz hafta Pazartesi günü sabahtan kan vermeye gittik çok acıdı kollarımız, benim hafif morardı ama aşkımın kötü olmuş, baya baya fazla morarmış…Yazık birde kulağının arka kısmından da ufak bir operasyon geçirdi, kıyamam ona iki acı bir aradaydı... İki gün sonra tahlillerimizi alacağımızı söylediler ama biz Perşembe günü yani dün müsait olduğumuz için ancak gidebildik…( Tahlillerimizin hepsi tertemiz çıktı, maşallah çok sağlıklıyız)Oradan oraya, buradan buraya derken akşam üzeri işimizi halledebildik, çok yorulduk ama zevkle yaptık hep…

Bildiğiniz gibi biz nikâh tarihimizi 6 Mayıs istiyorduk ama maalesef 6 Mayısta kapalı olduğu istediğimiz tarihe alamadık, 1 hafta öncesine aldık yani 29 Nisan 2007 Saat: 15.30 ‘da beklerim :) Düğünümüzde 14 Temmuz 2007, Önce biraz üzüldüm 6 Mayıs olmadı diye ama sonra geçti, nasıl olsa düğün tarihimiz istediğimiz tarihte hiçbir sorun yok, herkes her şeyden, birbirinden memnun önemli olan da o zaten… Hepimiz Allah’a çok şükür çok mutluyuz…Bunlar aklıma gelince üzüntüm birden geçti :)
Kendinize iyi bakın
Sevgilerimle
İzmir’li Kuğu

46 yorum:

sevgilikeNdim dedi ki...

Çoookkkk tebrik ederim, bir yastıkta kocayın inşallah :)) Bu nikah işlemleri ne gıcık işler yaaa, keşke o ıvır zıvır şeyler olmasa hiç dimi? Neyse sağ salim atlatmışssınız bütün zorlukları, artık bize de fotolara yorum yapmak düşer Gamzeli ;) Şimdiden hayırlı olsun diyorum.

Gamzeli dedi ki...

Canan,

Hoşgeldin, çok teşekkür ederim, amin...İnşallah...

Ayy ne ıvır zıvırki anlatamam ama atlattık geçti artık :)

CRESCENT dedi ki...

Şimdiden tebrik ederim :) Merak ettim de,neden nikahı daha önceden yapıyorsunuz? :)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

heh bende aynı soruyu soracaktım,çok yaşasın Crescent.:))

Herşey gönlünce olsun,o kadar kusur da kadı kızında bulunsun.:)
nazar değmesin.:))

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası ,

Yukarıda bahsettim :))

Aminn, inşallah yağmur ablam :)

zeyno dedi ki...

29 Nisanı bilemem ama 14 temmuzda kesinlikle geleceğim, güzel gelinimizi göreceğim.....

Noni dedi ki...

Selammmm :)

Nikah tarihine çok az bir zaman kaldı, gelinlikli fotoğrafını daha sonra bizlerle de paylaşırsan çok mutlu oluruz, sevgiyle kal...

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Hemen açıklayayım, belli çok merak etmişsin...:)))

6 mayıs bizim söz günümüz nikah ona uygun olsun istediK, 6 mayıs dolu olduğu için birhafta öncesi olsun diye düşündük...14 Temmuzda bizim nişan günümüz düğünümüzde o zaman olucak :)

Bu arada söyleyeyim, benim düğünüm olana kadar ben yine nişanlılığa devam edicem :( yine annemlerin yanında olucam :))

Gamzeli dedi ki...

Zeyno,

Canım Zeyno ablam beni çok mutlu ettin, beklerim hemde ailece..Öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Noni,

Canım hoşgeldin o gün gelinlik giymicem, nikahlık elbise giyicem onu paylşabilirim , Gelinlikli fotoğrafımı ancak düğüümden sonra gösterebilirim,benim nikahım oluyor ama biz yine nişanlı gibi olucaz düğünümüze kadar malesef :))

Zehra dedi ki...

cnmmm benimm Allah hayırlı uğurlu etsin..tamamını erdirsin çok ama çook mutlu olun inşallah :) seni kocamnn çook öperimm :)

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

hayırlı olsun :)

Adsız dedi ki...

gözün aydın hayırlısu olsun allah nazardan korusun hadi bakalım o günde gelecek inşallah

Age35 dedi ki...

Gamzecim,çok isterdim gelip düğününe katılmayı..=D Oralarda olursam bir süpriz yapmak isterim..Düğün ve nikah farklı tarihlerde olması senin tercihin olduğuna göre sorun yok..=)

Pinar dedi ki...

Gamze'cim, hayirli olsun tarihiniz :) Az kalmis artik neredeyse iki ay. Boyle dugunle nikahin ayri olmasi sirin olmus, kutlamak icin ektra gunler ;)
Kocaman optum!

Gamzeli dedi ki...

kayhan,

Sağolasın, darısı başına..Amin..nazar değmesin..2 ay var bakalım çabuk geçecekmi :)

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

canım benim çok am çok teşekkür eder,m, iyi dileklerin için...Darısı en kısa zamanda başına inşallah...Çok öptümseni, iyi hafta sonları...

Gamzeli dedi ki...

aqua,

Çok teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Canım ne mutlu olurdum anlatamam, çok sevinirim, keşke yapsan bir süpriz..
Evet canım, benim fikrimdi nişanlım ile paylaştım kabul etti :)

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

sağol canım, böyle düşünmene çok sevindim, Nikah yıl dönümü benden, düğün yıl dönümüz nişanlımdan olucak :))
bende seni kocaman öptümmm

ciceklibahce dedi ki...

Ne güzel tebrik ediyorum. Nikahla düğünün ayrı tarihlerde olması da çok güzel düğününde daha rahat eğlenirsin öbür türlü çok yorucu oluyor. Çok çok mutlu olun:))

Gamzeli dedi ki...

Çiçeklibahçe,

teşekkür ederim canım :)
Evet en çokda aslında o yüzden istedim, düğün günü çok zaman kaybı..Çok sağol inşallah hepimiz mutlu olalım :)

Kübra dedi ki...

tebrik ederimm.. pek bi az kalmışş..
Allah sizi nazarlardan saklasın..
maşallahh diyelimm.. :)
sevgiler :)

Serra dedi ki...

hayirLi oLsun cnm, tebrik ederim.. ;) ma$allah diorum, nasar degmesin in$ mutLuLugunuza.
ba bye :)

~Serra

nilly dedi ki...

Blogua ilk baktigimda nisan zamanina denk gelmistim. Simdide nikah tarihinize denk geldim :) hayirli osun.

Adsız dedi ki...

mutlu günler yakınlaşmış

Murat Artan dedi ki...

umarım çok mutlu olursunuz ömür boyunca. hayatta sıkıntı bitmez,önrmli olan sıkıntılarla savaşırken sevdiklerimizin yanımızda olması.yalnız olmamamız.

umarım birbirinize olan sevginiz ve saygınız hiç bitmez.
mutlu ve huzurlu uzun ömürler diliyorum ikinize de.

bir hoş oldu içim yahu.evlilik güzel bir şey galiba:)

Adsız dedi ki...

Canım benim çok sevindim :) hayırlı olsun!!

Bu arada kanınızı alan sanırım damarı patlamış ondan morarmış ama bir şey olmaz yahu.

Bir ömür boyu mutlu olun! Allah nazarlardan korusun. Tebrikler :)

Gamzeli dedi ki...

Kubiş,

Teşekkür ederim canım, evet çok az kaldı.Zaman su gibi akıp gidiyor doğrusu... Amin canım amin...İnşallah...

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Sağol canım, İnşllah değmez, darısı başına :) bye...Öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Nilly,

Teşekkür ederim canım...Hoşgeldin....Eee artık her zaman beklerim :)

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Evet, çok az kaldı artık...

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

İnşallah...Çok doğru demişsin, umarım hep öyle devam eder, çok teşekkür ederim Murat, darısı başına...
Hadi İnşallah seninkileride okuruz...

Gamzeli dedi ki...

Çilek,

Teşekkür ederim Çileğim...
Bilmiyorum vallahi ama düzeldi artık kolumuz...
Amin...amin...amin...Darısı başına...
Umarımki bütün sonra bütün mutluluklarımı yazarım, sizlerle paylaşırım...Öptüm canım çok...

sevilay dedi ki...

ahh ne heycanlisindir simdi, cok tatli zamanlar bunlar, tadini cikar, mutlaka resimlerinizi görmek istiyorum, ona göre. Yaa bu kan tahlili bizim burda yok nedense, biz nikahlandigimiz zamanda (7 sene önce) bizden kan almadilar ve hala almiyorlar galiba, yani türk konsoluslukta oldu birde nikah. Neyse umarim hersey istedigin gibi olur ve masallardaki gibi bir prenses olursun:)

tılsım dedi ki...

Çok sevindim canım =)Nazar değmesin maşallah...Çok çok mutlu olun bir ömür boyu...
İyi haftalar canım...

Gulos dedi ki...

Hadi bakalım gamze bir hafta önce o nikah heyecanını yaşıyacaksın.Senin nikahın olduktan 47 gün sonra benim eşim gelmiş olacak :)).
Her kafı oraya bağlıyabiliyorum.

eho dedi ki...

hayırlı ugurlu olsn bende05.05.2005 te nikahımı kıymıstım 6 olsaydı yakın olurduk..dugunun nerde oldugunu soylersen belkı elımde eho yazan bır kartla oglumu alır gelırım:)

Murat Artan dedi ki...

evlilik mi,yok ya,uzak olsun.bilmiyorum yani. hiç bilmiyorum.

hayırlısı.
iyi geceler.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

TEBRİK EDERİM ARKADAŞIM..GÜZEL BİR HAFTA GEÇİRMEN DİLEĞİYLE KAL SAĞLICAKLA...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay,

Hemde çok heyecanlıyım, çıkarmaya çalışıyorum tadını, gerçi daha 2 ay var ama çabuk geçeceğinden eminim...Aaa neden ki? bizim burada alıyor, tüm bulaşıcı hastalıklar için...
Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :)
Resimleride hemen ertesi günü yayınlayacağım...

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

Amin canım, aman değmesin...İnşallah darısı başına :)

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Evet canım, Hadi o zaman ikimiz birlikte gün sayalım .)) Nasıl olsa bende nikahtan sonra düğün gününü sayıcam :)

Gamzeli dedi ki...

Eho,

teşekkür ederim canım, ay ne güzel uymuş sizinkide hepsi beşli, düğünüm manisada olucak , inşallah glebilirsin oraya :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Hadi hadi bilirsin?
Darısı senin başına benden sonra :))

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Teşekkür ederim :) İnşallah seninde güzel bir hafta geçirmen dileği ile...