24 Şubat 2007

"2005 Yaz Tatilim"

2005 Yılı Ağustos ayında Antalya’ ya yani Kemer-Kiriş’te bir hafta tatil yapmaya gitmiştim, acaba tatilim nasıl geçecek diye çok merak ederken, bir baktım ki tatilim bitmiş İzmir’e dönmüşüm :) sağ olsun benim Pınar Aylin yengem bana hiç yabancılık çektirmemiş ki cimcime kızı beni ve kardeşimi hiç yalnız bırakmamıştı…

Hep beraber denize saat 11 gibi gider akşamüzeri 7 gibi geri dönerdik, o yüzden İzmir’e geri döndüğümde hem kara marsık:) hem de feci şekilde hasta olmuştum yazın ortasında…Beni yabancı sanarlardı... Yengem, çok beyaz olduğu için güneşte fazla duramazdı, gündüz pek görüşemezdik ama gece saat kaçlara kadar hep beraberdik muhabbet eder, eskilerden konuşur bunun yanı sıra fıkralar bile anlatır gülmekten ölürdük…

Yengemin cimcime sarı papatyası da ve benim yakışıklı prensim bizim konuşmalarımıza katılır, çok güzel ve komik fıkralar anlatırdı, gülmekten kırıp geçirirdi bizi… Çoğu fıkrayı sarıpapatyamız sayesinde öğrendik ben ve kardeşim :) Sarı Papatya ve benim dünya yakışıklısı prensim ( kardeşim ) bir sabah kahvaltı hazırlamaya koyulmuşlar, balkona masa çıkarılmış, üstünde yok yok, bizi kaldırdılar manzara süperdi, bizden aferinleri aldılar… Masaya nazar mı değdirdik ne, kendileri için hazırladıkları sütleri döktüler tabi biz orada koptuk :) Acaba bir daha öyle güzel tatil yapar mıyız bilinmez :)

Dayım, Antalya’da Rixos Premium otelde Muhasebe Müdürü, biz yengemle hep bir araya geldik mi keşke İzmir’ e yerleşseniz diye konuşuyoruz ama sanırım olmayacak duaya âmin diyoruz. Olsun bizim içinde daha iyi, tatil yerimiz Antalya…
Bekleyin bizi, inşallah bu yaz bir şey olmazsa sizdeyiz balayında… Artık dayım kendi otelinden bir yer ayırır bize: ppp
Öptüm seni, dayımı ve küçük sarı papatyamı
Not: Sarı papatyam 13 yaşında ama o büyüse bile benim küçük, cimcime, sarı papatyam olarak kalacak:) 13 yaşında olduğuna bakmayın, ben büyük gösteriyor maşallah kızıma :)
Dünya yakışıklısı prensim ise 14 yaşında prensim büyüse bile benim gözümde dünya yakışıklısı prensim olarak kalacak :)

Foto benim nişanda çekilmişti, dayım ne yazıkki çalışması gerektiği için gelememişti…

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

16 yorum:

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

umarım yine öyle güzel hatta ondan daha güzel ve uzun tatiller geçirirsin... iyi bir hafta sonu dileklerimle, sağlıcakla kal

Adsız dedi ki...

evet pınar ayline benziyor gerçekten

kurunane dedi ki...

inşallah yaparsınız canım. kuzenin de çok tatlıymış maaşallah.

eho dedi ki...

bende bayılırım tatilde akşamları geç saate kadar oturup muhabbet etmeyi..hadi bakalım artık bu yaz eşleri alıp kaçalım tatillere:)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

oh ne tatlı muhabbetler.:) Allah'ım daim etsin...sevgilerimle,öpüyorum seniii.

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Teşekkür ederim, umarım sende öyle yaparsın...
İyi haftalar diliyorum...

Gamzeli dedi ki...

Umar,

Ben ilk gördüğümden beri benzetirim zaten...:)

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

İnşallah canım, tatlıdır teyzesi maşallah...Teşekkür ederiz...

Gamzeli dedi ki...

Eho,

bende öyle çok severim...hadi hep beraber :)

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

Amin canım, bende seni öpüyorum...

Gulos dedi ki...

Gamze,
Akdenizli olarak çok kıskanıyorum orda yaşayanları.Diyorum bir gün yerleşicem oralara :) .

renkler dedi ki...

Yengen hele ki çalışmıyorsa çok şanslı... Düşünsene her gün tatil:-) Kıskandım valla:-)

Gamzeli dedi ki...

Guloş,

Vallahi kıskanılacak gibi ama sen gelde yengeme anlat, istemiyor orda kalmak :)

Gamzeli dedi ki...

renkler,

O da çalışmak istiyor bıkmış artık, bende aynısını diyorum...Kıskanmak ne kelime fesatlanıyorum :p

KUGUU dedi ki...

Balayi plani da hazir:) hadi artik hayirlisi diyorum guzel Adasim benim.

Gamzeli dedi ki...

hazır ama bakalım artık...teşekkür ederim adaşım :)