23 Haziran 2008

"Bugün Yine Gittim Doktora"

Bugün yine doktora gittim , tahlil sonuçlarımı göstermeye doktor olumlu şeyler söyledi, çok sevindim hatta sevindik :))

Canım kısır istedi kaç gündür de istiyorduk bugün yaptık annemde. Yanında turşu ve küçük acı biberlerde vardı, 2 tabak dolusu yedim, maşallah dediler bana, güldüler. iyi geldi bayağı özlemişim. Sonra oturduk tabi ben hep yattım, annemde ablam , teyzem ve Furkişimizde vardı. Hastaneye beraber gitmiştik, arabada gelirken benim kucağımda oturdu, etrafa bakındı durdu, eve geldiğimizde bir oynadım bir oynadım özlemişim, çok sıcak diye onlar çıkamadı bende evde yatıyorum diye gidemedim aman ne özlemişim yedim bitirdim Furkişimi...Öyle tatlı oldu ki artık bizleri tanıyor, çok güzel oyunlar oynuyoruz ayy canım benim ya :)

Evde rahatım doktorun verdiği ilaçda bir uyku yapıyorki yataktan neredeyse hiç kalkamıyorum bir yandanda iyi oluyor. 12. haftaya kadar o ilacı kullanacağım, iş yerinde uyuklarım artık hep, gerçi benim orası o kadar yoğun oluyor ki uyumayı unuturum herhalde :)

İş arkadaşlarım beni özlemiş olacaklar ki teker teker aradılar bende onları özledim, bensiz yemek yiyorlardır, sevdiğim yemeklerde çıkınca anıyorlardır beni. Bir tanesinin temmuzda düğünü var hep dertleşirdik o bana anlatırdı bende ona anlatırdım, artık önümüzdeki haftadan itibaren tekrar dertleşmeye başlarız.

Saat geç oldu ben yatayım artık hatta ilaçları içtiğim için çok uykum geldi
herkese iyi geceler

Not: Fotoğraf benim değil, internetten buldum :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

36 yorum:

Calimero Mutfakta dedi ki...

ohh evde kisir keyfi super.. afiyet olsun.. biz de yapicaz yakinda insallah.. canimiz istedi.. haftasonu ablamla konustuk kisir yapip balkonda yiyelim diye :)
Gamzecim izmirli blogcular persembe aksami bulusuyoruz insallah.. gelebilirsen cok sevinirim.. ayrintili bilgiyi http://ugurbocegimleafiyetle.blogspot.com/ serifeden bulabilirsin.. polis evinde aksam yemeginde bulusacagiz.. yakin mi sana acaba bilmiyorum.. neyse ben haber vereyim bu sefer olmazsa bi dahakine insallah gorusuruz.sevgilerle..

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Çok sevindim herşeyin yolunda gitmesine, kendine iyi bak ,bol bol dinlen. Üstelik o uyuduğun uykuların kıymetini bil tadını çıkar, ufaklık hayırlısı ile gelince çok aranıyor o uykular :))

Murat Artan dedi ki...

kısırın içine nar ekşisi ve bol zeytinyağı katarsan bizim usüle göre olur,süper olur.denemeni tavsiye ederim.
ha bi de yoğurman gerekecek;)

gazel vakti dedi ki...

Çok sevindim. Hayırlı uğurlu olsun bebişin.

Sanem dedi ki...

Tekrar hayırlı olsun diyorum Gamze'cim. Önceki postlardan birine de yazmıştım ama ulaştımı yorumum bilmiyorum. Sağlıkla sıhhatle kucağına almanı diliyorum bebeğini.

Uykuların kıymetini bil derim ben. Ben sabahları kalkamazdım. O kadar tatlı olurdu ki uykular. Yağmur doğunca da uyumak nedir unuttum. :))
Sevgiler...

Erkin dedi ki...

oh oh afiyet olsun. Benimde canım çekti, maçtan önce yiyelim. Bu arada milli takıma başarılar dilerim:)

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim bulusmamiz elde olmayan sebeplerle iptal edildi.. bi dahaki sefere insallah

Yeliz dedi ki...

merhaba, bende uzun zamandır kısır yapmak istiyorum şimdi olsa yenirdi, sevgiler

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

ooooh :)Afiyet olsun :) dr.un olumlu şeyler söylemesi güzel :) İnşallah sorun çıkmaz :) Kednine iyi baaaak :)

kakaolusevgi dedi ki...

tatlım tehlikenin geçmesine çok sevindim,
Allah bundan sonra da sağlık versin canım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Herşeyin yolunda olmasına sevindim canım, maşallah sonuna kadar öyle gitsin.

Unknown dedi ki...

iyi olmanıza sevindim...amaaaa benimde canım istediii...

loungetime dedi ki...

Ben hiç kısır yapmadım biliyor musun. Mideme dokunuyor diye ymemeye çalışıyorum ama bugün fena canım çekti.
Kendine dikkat et öpüyorum

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

canım benim,hayırlı olsun çok sevindim...
hayat ne garip dimi,bi yandan ölüm bi yandan doğum...
gidenin arkasından biri geliyo,Allah analı babalı huzur ve sağlıkla büyütmek nasip etsin inşallah,öpüyorum seni...

Gamzeli dedi ki...

Calimero mutfakta,

sağol canım , çok güzel olur, helebirde balkonda esiyorsa ohhh :)) Şimdiden afiyet olsun. Çok gelmek isterdim ama artık bir dahaki sefere , haber verdiğin için teşekkür ederim, öptüm canım seni...

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

Evet canımbizde çok sevindik, dinlendim şükür iyi geldi bu rapor bana , ablamda aynısını söylüyor, haklısın canım, öptüm :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Doğru nar ekşisi ile daha güzel oluyor ama zeytinyağı ben yemediğim için içine koyamam..teşekkür ederim bilgin için seni alacak kız yaşadı :)

Gamzeli dedi ki...

Gazel vakti,

Teşekkür ederim canım, özlemişim yorumunu :)

Gamzeli dedi ki...

Sanemin Penceresi,

sağol canım, amin
Herkes öyle söylüyor, bende severim uykuyu çok ama ne yapalım feragat edeceğiz uykumuzdan bunları göze alarak hamile kaldım :) öptüm canım...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

sana da gönderelim :) Başarılar diledik ama olmadı, son anda kötü oldu ne yapalım kısmet böyleymiş.

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Aaa gerçekten mi? Olsun canım belkide bir dahakine bende gelirim :)

Gamzeli dedi ki...

Yeliz,

bende epeydir yememiştim ama hamile olunca canım çok istedi yaptık yedik, vallahi tavsiye ederim :)

Gamzeli dedi ki...

designer,

Evet bizde çok sevindik olumlu söyleyince doktor :)
sende kendine iyi bak öptüm :)

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

Sağol canım, amin inşallah hepimize versin :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

İnşallah canım hep öyle gitsin, öpüyorum seni :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Ayy kıyamam sana, acı oluyor diyemi dokunuyor yoksa bulgurdanmı, bence azda olsa kendine göre yap ye, sende canım kendine iyi bak, öptüm seni ve sudeyi :)

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

hemen gönderiyorum sana tatlişkom :)

Gamzeli dedi ki...

Gel teskere gel,

Sevinemene sevindim canım.. Haklısın hayat ne garip bir yandan doğan bir yandan ölenler, işte böyle sürüp gidecek, bir yandan üzüntü bir yandan sevinç

Amin canım, inşallah, bende seni çok öpüyorum darısı senin başına :)

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Allah yardımcı olsun, Umarım hamileliğin süresince herşey gönlünce olur,yakınzamanda benim yiyenim dogacak inş. çok heyecanlıyım ya küçük çoçugu çok severim :)

Kardeşim kısırı çok sever, İstanbulda şu an canı kısır çekmiş, abla nasıl yapacağım diye tarif istemişti, canım benim çok özledim.

kısırı görünce birden aklıma geldi yazayı dedim :)

kib by

Gamzeli dedi ki...

nes,

inşallah canım, bakalım artık dönem dönem yazacağım :)

Ayy tabi insanın kardeşi özlemezmi, inşallah en kısa zamanda brbirinizle görüşürüsünüz

öpüyorum canım sende kendine iyi bak, öpüyorum seni...

BALDAN TATLI dedi ki...

Blogları gezmezsen nerede ne olmuş bilemezsin elbette. Bende yeni öğrendim bebeişini işte bu nedenle. Kendi derdime düşmekten başkalarını göremedim bir türlü. HAmileliğin hayırlı olsun. Allah sağ salim kucağına almak nasip etsin canım. Bu sıcaklarda çok zor oluyor hamilelik (şekil 1-a görülmek üzere). Sana kolay gelsin şimdiden canım.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzeşim ,canım,dikkat et ,sıcaklarda çıkma dışarlara ...izmir yanıyormuş diyorlar,
bak ne güzel sefa yap gelsin yiyecekler,gelsin uyku ohh tadını çıkar....

Gamzeli dedi ki...

Baldan Tatlı,

Çok haklısın vallahi canım, gezmediğimiz sürece tabikide bilemeyiz ne olduğunu,

Sağol cnaım, amin inşallah.. Haklsıın sıcaklarda zor oluyor hele birde mide bulantısı oldumu çok kötü...

Gamzeli dedi ki...

Perili köşk,

Evet ablacım İzmir her zamanki gibi yanıyor sıcaklarda hamilelik zor oluyormuş en çok da mide bulantısından ,ıyyy

Dİnleniyorum çok şükür iyi geliyor, öpüyorum seni..

Gulos dedi ki...

Gamzecim benim aşermem bittiğinde ben de kısır ve lahmacunla günümü geçirmiştim.Kızım da çok seviyor kısır vs. Salçalı acılı şeyleri.
Sevgilerimle...

burcu'nun mutfagi dedi ki...

merhabalar,
ben izmirden yeni blog açtım ve kendim gibi yemek yapma hobileri olan kişilerle tanışmak isterim bu arada ortak bir noktamız daha var sanırım bebek:)
hayırlı olsun