30 Haziran 2008

"Hafta Sonumuz"


Hafta Sonumuz Çok güzel geçti., eniştemin yani ablamın eşinin doğum günü vardı ve ablamdaydık, orada yedik yememğimizi ve arkadaşlarımızda oraya geldiler, geç vakitte eve döndük..

Döndükten sonra Antalya'dan yengem geldi dayımın eşi onun yanına gittik, eşim bıraktı beni gece 2 ye geliyordu eve girdiğimizde, ertesi günü gidecekleri için az da olsa görmek istedim çünkü kendisi benim herşeyime geldi ve beni hiçbir zaman yalnız bırakmadı, ertsi günü pazardı ve ben yine geçirmek için yengemin yanınına gidecektim ki son anda kardeşimde onlarla birlikte gideceğini öğrendim, önce istemedim gitmesini ayrılmak zor geldi ama sonra da gezsin dedim ne güzel, bodruma tatile gitti beyefendi daha biz gitmeden, onu şimdiden çok özledim vallahi, biz ailecek kolay kolay birbirimizden ayrılamıyoruz , birbirimize gerçekten çok bağlıyız, umarım herkesde bizler gibidir.


Dün kardeşimi ve yengemleri yolcu ettikten sonra eve diöndüm, kocacığım hadi dışarı çıkalım dışarıda yemek yiyelim bugün dedi ve kendimi dışarıda buldum, öyle yedim ki patlayana kadar eritmesi bayağı bir zor oldu yaa, her zaman yemek yediğimiz yere gittik " TON TON AMCA"mıza sonra kordona indik öyle güzeldiki o deniz havası ayy hiç kalkasım bile gelmedi, uzun zaman olmuştu gezmeyeli, o denizin kokusu, kordonun kalabalığı harikaydı vallahi, geç vakitte eve döndük..


Öyle yorulmuşumki yorgunluktan ve sıcaktan uyuyamadım, zorla uyudum. Şimdi 10 gün daha raporluyum, doktorumun verdiği ilaçlarada hala devam ediyorum inşallah iyi gelecek, azcık daha dinlenmemde yarar var ...


Şimdilik benden bu kadar, kendinize iyi bakın

TÜM İSLAM ALEMİNİN REGAİP KANDİLİ MÜBAREK OLSUN, ALLAH TÜM DUALARIMIZI KABUL ETSİN...
SEvgilerimle
İzmir'li Kuğu

15 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Allah kavuştursun canım kardeşinle. Eniştenin de doğum günü kutlu olsun.

Sen ne üzülüyorsun ki, bak yavru Bodrumlara tatile gitmiş ne güzel.:)

Allah sevdiklerimizden ayrı koymasın gülüm. Ne güzel böyle olmanız...

YeMeK vAkTi dedi ki...

canımmmm kusura bakma hem tatile git gel hemde bloğlardan uzun süre ayrı kaldım ve şimdi okudum hamile olduğunu Allah analı babalı büyütsün,gözünüz aydın sağlıklı, hayırlı evlat olur inşallah bende sondan başladım okuamya 10 gün rapor verdi diye okuyunca allah allah ne hastası olmuşki die aranıyorum sayfayı kaydırıyorum :)

ne kadar güzel gezmiş eğlenmişsiniz patlayana kadar yemiştiniz hoş sen zati zayıf olduğundan çatlayana kadarda yesen yusyuvarlk olmazsın herhalde inşallah maaşallah öptüm:))

CRESCENT dedi ki...

Tebrik ederim Gamzeli,çok sevindim bebek haberini okuyunca, Allah tamamına erdirsin:)

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Sende kendine iyi bak Gamzelim, bak havalar çok sıcak, yat dinlen evinde.
Kardeşinle Allah kavuştursun tez zamanda.
Öpüyorum seni...

Gulos dedi ki...

Gamzecim,
iyi dinlen çünkü iş başı yapınca dinlenecek vaktin olmayacak.Gerçi hamileliğin en güzel dönemi 3-6 ay arasıdır.
Sevgilerimle...

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

kandilin mübarek olsun gamze, bana da dua etmeyi unutma. kal sağlıcakla

Erkin dedi ki...

Kendine çok iyi bak, sabahları spor yapsan iyi olur nedersin. Spor çok faydalı olur toksinleri atarsın. Bizim burda park var inan en az 40 kişi her sabah yürüyüş yapıyor. Bende eşimle yapmaya çalışıyorum, yapacam inşallah :) Sporun yaşı yoktur! ben daha 35 olmadım ama spor her yaşta iyidir diye düşünenlerdenim, nedersin? Eşine selamlar... Senin, eşinin ve ailenin Kandilini kutlarım.

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü,

Amin ablacım, teşekkür ederim :)
Üzülmüyorum sadece çok özledim :), Amin canım, inşallah hiçbirimizi...

Gamzeli dedi ki...

Aylin,

Teşekkür ederim canım, darısı senin başına ohh ne güzel gezip dolaşmışsın umarım tatilin çok güzel geçmiştir.
Evet sorma iyi geldi öyle gezmek , bilmemki yusyuvarlak olurmuyum , ya olursam :)))

Gamzeli dedi ki...

Crescent,

Amin canım, teşekkür ederim, inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

Evet haklısın, dinleniyorum iyi geldi yirmi gün evde kalmak, amin , bende öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Haklısın Hcer'cim, şu 4. aya gelsem ne güzel olacak :) Öptüm seni ve Güloşu...

Gamzeli dedi ki...

Gökhan,

Sağolasın, seninde kandilin mübarek olsun, allah'ım hepimizin dualarını kabul etsin...

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Spor gerçektende çok faydalı ama şuanda şu halimle spor yapamam sanırım, ha yürürüm , yürümek her zaman faydalıdır. Bizim buralarda da öyle yürüyenler çok fırsat bulupda sabahları yürüsek ne güzel olur...

Erkin dedi ki...

Bencede günes tepede değilken ara ara tempolu yürüyüşler sabahın erken saatlerinde, iç huzurun bebegin ve kulagındaki mp3 den gelen hosuna giden bir music super olur:))