18 Haziran 2008

"İlk Defa Gördüm Bebişimi"

Az önce geldim hastaneden bebeğim 7 hafta 6 günlük oldu, çok seviniyorum, bugün ultrasonda kalp atışlarınıda dinledik doktorum gösterdi, gözlerim doldu ağlayacaktım neredeyse :( Üzüldüğüm tek şey var düşme tehlikesi olabilirmiş 10 günlük rapor verdi ve iyice dinlenmemi hiçbir iş yapmamı söyledi. bana düşmeyi engellemek için ilaç verdi onları kullanacağım şimdi bakalım ...

Arayı bayağı açtım farkında olmadan bu aralar kıpırdayacak halim kalmamıştı, yemeği yedimmi pat yatıyordum uykuya doyamıyorum. Mide bulantım çok kötü herşeyden tiksindim vallahi, bu arada en çok sevdiğim çaydan günde belki on bardak içen ben nefret ettim, ne zamandan beri çayı içemiyorum. Parfüm kullanamıyorum hepsi midemi bulandırıyor ıyyyy şimdi bile kokuları gelince midem bulandı vallahi :)))

Benden böyle bakalım sizlerde neler var dolaşıp göreyim, uzun zamandır da kimseyi dolaşamadım yeni bilgiler edineyim, neler yaptınız nasıl zamanlar geçirdiniz bileyim.

Hepinize iyi akşamlar

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

23 yorum:

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim merakta biraktin bizi ama guzel haberlerle gelmissin.. ne guzel ne heyecanli bir seydir kalp sesini duymak bebegin. Allah saglikli kolay bir hamilelik ve dogum nasip etsin insallah.. ilk donem sanirim herkeste oluyor dusuk tehlikesi.. insallah kolaylikla gecireceksin bu devreyi.. dinlen bol bol, yorma kendini.. doktorun dediklerine dikkat et. sevgilerle canim

Adsız dedi ki...

aman canım çok diikat et kendine dinlen bişey yapma... bebeğin sıkı sıkı tutunsun inşallah sana ve hayata:))
insan çok garip oluyo di mi ultrasona girdiğinde gözleri sulanıveriyo:)) inanamıyo:))
hele bi büyüsün bebeğe benxzesin bak o zman nasıl iple çekiyosun ultrason günlerini:))

Gulos dedi ki...

gamzecim çok zordur bilirim mide bulantısı.Bende ekmek kokusundan nefret etmiştim.Birde etten.1-2 aya bişeyin kalmaz.Tadını çıkarmaya başlarsın :).
Sevgilerimle...

Gulos dedi ki...

Bu arada benimde düşük yapma tehlikem vardı.Çok şükür dinlenince bişeyim kalmadı.

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Evet güzel haberlerle geldim sadece üzüldüğüm düşük tehlikesi olması. Çok heyecan verici gözlerim doldu zor tuttum kendimi. İnşallah canım kolaycana geçiririm. Uygulamammı hiç bebeğim için :)

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

İnşallah canım inşallah, evet çok garip oluyor. Ağlayacaktım çok heyecanlandım vallahi. Şimdiden o ultrasonu iple çekiyorum.

Gamzeli dedi ki...

Güloş,

Ayy gerçekten çok zoro mide bulantısı, ne tuhaf değil mi? herkesin değişik değişik halleri, inşallah canım..

Ne güzel inşallah benimde öyle geçer dinlenince. Öpüyorum canım seni..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Olmaz inşallah Allah'ın izniyle bişey. Doktorunun sözlerini uygularsan, şu tehlikeli dönemi atlattın mı, ne düşük tehlikesi kalır, ne bulantı. Biraz sabır kuzum. Allah yardımcın olsun. Ama onlar her şeye değer be gülüm.:)

Öperim gamzeli yanaklarından.

uykucu dedi ki...

gamzelim bolca meyve ye ben ilk aylarda sadece meyvenin tadına ve kokusuna dayanabilmiştim ve halen sıvı sabun ve ağır parfüm kokusuna dayanamıyorum hamilelikten arıza bir onlar kaldı:))ve sakın 10 günlük raporunda bir iş güç yapma ve yat bak doğumdan sonra bugünlerini arayacaksın sen şimdi bıcırık gamzeli karnında uslu uslu dururken dinlen bolca :)ya herkes hamile bende istiyorum 2.yi:))

Gamzeli dedi ki...

Fikrimin ince gülü,

İnşallah be ablacım olmaz en çok istedğim sağ salim dünyaya getirmek, doktorumun tüm dediklerini yapıyorum , umarım olmaz birşey...Şimdi anladım evladın değerini ve sevgisini :)

Bende seni çok öptüm :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Onları bile zorla yiyiyorum ama inşallah iyi olacak ve geçecek, sabah kahvaltısını sevmiyorum ama akşam yemeğini güzel yiyiyorum :)

Hadi senden de bekliyoruz o zaman güzel haberi
öptüm..

Betül dedi ki...

gamzecik kolay gelsin sana..hepsi geçecek inşallah...Önemli olan bebişin sağlığı..Kendine dikkat et..

kakaolusevgi dedi ki...

Canım benim sen içini ferah tut ben de 3 hafta yerimden kıpırdaman ayaklarımı uzattım hep düşük tehlikesi geçsin diye.
bence annenin morali de çok önemli.
İnşaallah geçer en kısa zamanda tatlım

Unknown dedi ki...

Canım hiç moralini bozma geçer gider bu günler...

ZRPNDT dedi ki...

Mutlu haberi yeni okudum çok sevindim, dinlen inş. bişey olmaz, moralini bozma...Allah hayırlısıyla kucağına da almayı nasip etsin

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Ayyy geçer inşallah düşük tehlikesi :( allah bol sağlık versin size herkese :)

loungetime dedi ki...

Gamze'ciğim hiç hafife alma, kız kardeşim bu sene 2 kötü tecrübe atlattı. 2. geçen hafta oldu ve ayrıntılara girmek istemiyorum. Kendine dikkat et canım, ters bir şey yapma.
Sude'ye hamileyken bende çaydan tiksinmiştim. O yüzden hala çayı çok açık içerim. İyi ki de olmuş, demli çayın faydası yok ki.

Öpüyorum.

Gamzeli dedi ki...

Kakolusevgi,

Çok iyi yapmışsın canım, haklısın ilk zamanda kötüydüğm şimdi şükür iyiyim. İnşallah canım ..

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

İnşallah canım geçecek :)

Gamzeli dedi ki...

Fz,

Sağolasın canım sevinmene sevindim, dinleniyorum bol bol , amin inşallah...

Gamzeli dedi ki...

designer,

İnşallah canım, amin

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Çok üzüldüm kardeşine, ne kadar kötü birşey ya, ama kardeşin bozmasın moralini herşeyde bir hayır vardır.
Çayı içemiyorum bakalım hamilelik bittikten sonra içebilecekmiyim. haklısın tabi neye faydası varki

bende çok öptüm seni..

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Canım benim, Allah yardımcın olsun, tüm dualarımız seninle olsun. Doktorunun sözünü dinle , bol bol dinlen, geçici bir dönem bu mide bulantısı falan, hayırlısıyla bu dönemi geçirince bir daha rahat rahat geçireceksin işallah hamileliğini.
Öpüyorum seni...