7 Haziran 2008

"İlk Ultrasonuma Girdim"

Bebeğim yavaş yavaş büyümeye devam ediyor, şimdilik kötü bir terslik yok allaha çok şükür, umarım bundan sonrada birşey olmaz...

İlk ultrasonuma girdim perşembe günü, çok heyecanlıydım içimde benden bir parçanın olması ne kadar güzel birşeymiş, allahım herkese yaşatsın bu duyguy, bebğimi daha göremedim ama iki hafta sonra kalp atışlarını dinlemeye gideceğiz, çok heyecanlıyım nasıl geçecek bilemiyorum :)

Öyle kötü geçirmiyorum, midem çok nadir bulanıyor sadece canım çok yemek yemek istiyor ne bulsam yiyiyorum , inşallah şişmanlamam, sonra nasıl veririm ben bu kiloları zor olur.

Bu arada benim ilk göz ağrım olan Furkişimde büyüyor, artık gülücükler atmaya başladı, bizleri tanımaya başladı, annesinden zaten hiç ayrılmıyor, annesi bir bıraksa hemen ellerinle hareketler yapıp almasını istiyor, kıyamam yaa çok seviyorum hep aklımda , bazen ağlayışı aklıma gelip bende ağlamaya başlıyorum, zaten bu aralar pek bir sulu göz oldum, sanırım hamileliğin etkisi...
Çıkan reklam olsun, film olsun ne olursa olsun ağlıyorum.

Bugün gezmeye gittik , ablamlar bizdeydi arkadaşlarımızla birlikte. Hepimiz kocasızdık vallahi, benim kocam mesaide , abşamın ki evde, bir arkadaşımızın antalyada, diğerininde görevi yüzünden diyarbakırdaydı, güzelce bir muhabbet ettik, güldük..Hamilelikten konuştuk çünkü bir arkadaşımızda hamile, bol bol muhabbet ettik, benim kocam geldi, onunla muhabbet falan derken, saat epey geçmişti , ablam bizde kalacaktı ama Furkanımız çok ağladığı için annemlere gitti, kocamda arkadaşlarımızı bıraktı geldi, öyle uykum gelmiş ki yatar yatmaz uyudum , sabah erken kalkmamız gerekiyordu, uzağa gezmeye gidecektik, zorla kalktım vallahi...Gittiğimiz yerde öyle güzel anılar bırakmışız ki hepsi tek tek aklımıza geldi, gözlerimiz doldu, iyide oldu hani...Gittiğimiz yerden kalktık deniz sefası yaptık, vapur sefası yaptık pek bi hoşuna gitti Furkişimin canım ya şimdiden özledim :) derken bir iki saat önce geldik, yorulmuşum biraz yattım, sonra kalktım sayfama bakma için, birazdan yatacağım yine uykum geldi.

Hepinize iyi hafta sonları

İzmir'li Kuğu

38 yorum:

Adsız dedi ki...

dur sen daha durr uykudan başını yastıktan kaldıramayacağın günler de gelecek:))
inşallah rahat bi hamilelik geçirirsin her gün olmasa da haftalık rapor bekliyorum senden mutlaka:))
ohh ne güzel gezip tozuyosunda peki ya hani resimler???

Gamzeli dedi ki...

Nagişim,

Vallahi öyle olacak sanırım.. Her zaman yazacağım hiç merak etme şekerim sen..

Geziyorum ama hiç fotoğraf çekmek aklıma gelmiyor ama söz bundan sonra çekerim biraz karnım büyüsünde hem görürsünüz.Öptüm canım seni :)

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim benim masallah size.. ilk ultrason nasil heyecan vericidir kimbilir..
foto bekliyoruz senden

izmirli hanimlar bulusuyorlarmis arada.. bi dahakine ben de gidecegim insallah.. sanirim 26sinda aksam yemeginde bulusulacak. insallah gitmeyi istiyorum bakalim nasip.. sen de gelirsen ne guzel olur :) insallah yuzyuze gorusup tanisiriz
sevgilerle

Yaz dedi ki...

Canııımm şimdi gördüm hamile olduğunu. Çok sevindim inan. Allah tamamına erdirsin. Sağlıklı ve rahat bir hamilelik geçirip bebişini kucağına almak nasip etsin inşallah. Bu arada oğlumun arkadaşları çoğalıyor ne güzel :)

loungetime dedi ki...

Çok şaşırdım, uzun zamandır bloglara giremediğim için haberi yeni öğrendim. Allah analı babalı büyütsün canım.

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

oooh ne güzel :) Acaba kız mı olucak erkek mi ?* :) Ay senin kızın olsa ne güzel olur dimii ? :D Ama allah sağlık versin önce (zaten herkes öyle söyler dimi ? ) Hadi bakalım az kaldı perşempeye :P Öptüm seni iyi bak kendine bebişinedeeee :))

Unknown dedi ki...

seni uykucu seni,bende ilk üç ay çok uyumuştum..

Erkin dedi ki...

Yazdıklarını, bebekle ilgili bilgileri artık daha dikkatli okuyacağız, bizde sıraya girmeden senin deneyimlerinden yararlanalım.)

Mutluveumutlu dedi ki...

Herşeyin yolunda gitmesi ne güzel, İnşallah sonuna kadar öle gider tatlım.Furkişide benim için kokla tamam mı :)

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Canım benim ya, düğün telaşından uzun zamandır okuyamıyordum biliyorsun blogları. Şok oldum yazını okuyunca çok sevindim. Ama hatırlıyomusun, pasta yarışmasına katıldığım pastamın resmine yazdığın yorumda ;
* Hamilelerin canı çekebilir demiştin,
bende sana " yoksa bir mesajmı veriyosun demiştim " :))
İçime doğmuş demek.
Öpüyorum seni, bana bak artık öyle ev işi falan yapıp çok yorma kendini, yeğenimize iyi bakman lazım, teyzeleri kızar sana sonra :)

Unknown dedi ki...

Uzun zamandır yazışamdım. Ama çok güzel bir haberle seni buldumç. Süper birşey bu. Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin. Senin de eşinin de gözü aydın.

kakaolusevgi dedi ki...

Hamileliğin ilk zamanlarında uyku çok olabiliyor.
bebeğinin varlığını bile bilmek harika cidden canım.İnşaallah kalp atışlarını duyabileceğin,kendinin tüm organlarını görebileceğin günler gelecek.
Hamileleğinde de hafta hafta fotoğraflarını çek derim,bugünler hatıra bize bebişlerimizle ilgili.
Çok öptüm canım,Furkan da kimbilir şeker mi şeker olmuştur.
Ben de ara ara herşeye duygulanıp ağlıyorum :))

Murat Artan dedi ki...

hayırlı olsun gamze,demek anne olacaksın,çok güzel bir duygu olsa gerek ben bile okurken yazını heyecanlandım bir erkek olarak.

inşallah sağ salim büyür,şimdiden maşallah diyelim.

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun şekercim :) çok sevindim hayatında çok güzel şeyler oluyor. Öptüm çooooooook

Erkin dedi ki...

Heycan yok yazdıklarını not ediyorum.:)

Vaktin olursa Elif Şafak'ın Siyah Süt adlı kitabını oku.

berfin dedi ki...

canım çok tebrik ederim.aramızda çok fark yok.beraber büyüyecek bebeler.hadi hayırlısı olsun herşeyin.öptüm

Calimero Mutfakta dedi ki...

Canim.. merak ettik seni.. arayi fazla acma boyle :) opuyorum

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gamzecim çok güzel bir haber verdin ya,
senin bekarlığını,evlliğini gördük,
şimdide bebişini göreceğiz inşallah,valla bizde akraba gibi olduk,bak bir sürü ciciannesi var bebişinin ne güzel....

uykucu dedi ki...

gamzelim bende uzun zamandır okumamıştım habere bayıldım umarım çok rahat bir hamilelik geçirirsin demek şubatta martta falan doğucak küçük gamzeli...bende sana ecenin hamilelik günlüğünü tavsiye ediyorum...bolca dinlen ilk aylar ihtiyacın olacak:))

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Çok heyecan verici gerçekten, fotosunuda yayınlayacağım.

bende çok isterdim ama akşam yemeğine gelememki bir dahaki sefere inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Yaz,

Amin canım, inşallah bundan sonrası rahat geçer. Ne güzel değil mi ? bir sürü arkadaşlar : daha doğmadan :)

Gamzeli dedi ki...

Lounge Time,

Sağol canım, amin. Şaşırmamak elde mi?

Gamzeli dedi ki...

Designer,

Bilmiyorum, bakalım artık allah biliyor, amin canım, bakarım tabikide sağol :)

Gamzeli dedi ki...

Elçince,

Hala devam canım uykuya :))

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Tabikide yararlanmanızı isterim, sağlıklı bir şekilde darısı sizin başınıza inşallah :)

Gamzeli dedi ki...

Mutlu ve Umutlu,

İnşallah canım bundan sonrası öyle güzel geçer, tabikide koklarım bir kerede değil onkere bin kere :)

Gamzeli dedi ki...

Böğürtlengözün annesi,

Biliyorum canım, hadi hayırlısı olsun siznde. Evet yazmıştım o zaman sanırım hamileymişim bilmiyordum.

Bende seni çok öpüyorum canım, evet doktorda öyle söyledi bundan sonra yok, kızmakta haklı teyzeleri :)Çünkü ben duramam..

Gamzeli dedi ki...

Duha,

Evet uzun zamandır yoktun sende , bende seni okuyamadım. sağol canım öpüyorum seni.

Gamzeli dedi ki...

Kakaolusevgi,

gerçekten bilmek harika hatta bugün ultrasonda görünce daha çok inandım hamile olduğuma, inaamıyorum ya benden ve eşimden bir parça ne güzel bir duygu.
Haklısın canım çekmemiz gerekiyor, hatıra kalsın bizden bebişlerimize.

bende seni çok öptüm, ay onu hiç sorma zaten süper bir şey oldu yaa maşallah oğluma :))

Aynen bende :)) ne tuhaf bişey...

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

teşekkür ederim, hemde çok güzel ve heyecan verici, amin inşallah, o günleride hep beraber görürüz inşallah, allah izin verirse :)

Gamzeli dedi ki...

Çilekli pasta,

Canım benim sağolasın , evet gerçekten öyle , inşallah bundan sonrada olur darısı senin başına :)

Gamzeli dedi ki...

Erkin,

Hiç heycan olmazmı, seni görücem bakalım :)) En kısa zamanda alıp okuyacağım ...ne ile ilgili kitap konusu ne?

Gamzeli dedi ki...

Berfin,

Sağl canım, bende seni tebrik ederim, evet yok ne güzel değilm, amin cnaım , çok öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Uykudan başımı alamadığım için bir türlü yazamadım, ama on günlük raporluyum yazarım bundan sonra :)

Gamzeli dedi ki...

Calimero Mutfakta,

Uykudan başımı alamadığım için bir türlü yazamadım, ama on günlük raporluyum yazarım bundan sonra :)

Gamzeli dedi ki...

Perili köşk,

Vallahi öyle olduk, ne güzel birşey ama böyle dostluklar , birbirimizi merak etmemiz arayıp sormamız ne güzel birşey :)

Yaşadı bebeklerimiz :)

Gamzeli dedi ki...

Figen,

Canım sağol, inşallah bundan sonrası iyi ve güzel geer. Ocakta olucak allah nasip ederse bakalım artık. Hemen bakacağım o sayfaya ..

hemde çok ihtiyacım olacak bu aralar :)

Erkin dedi ki...

Kitabın konusu, çocuk yapıp yapmama, çocuk yaparken bir yazarın başından geçen ilginç olaylar dizisi bu kitapta. son 20 sayfası kaldı. Kitap güzel bitirince yine özetlerim sana. Benim şöyle ilgimi çekti erkek gözüyle çocuğunu taşıyan bir anne ve doğum öncesi ve sonrası hal ve tavırları vb herşey bu kitapta okuma ve öğrenme fırsatı buldum.