7 Nisan 2006

"Canım Kardeşim"


Yandaki gördüğünüz resim , yakışıklı , benim çok çok bayıldığım , ailede en küçüğümüz ama hayatımızda en büyük önem taşıyan , bir dediğini iki yapmadığımız Aşkım kardeşim Öndercan'ım...

Bugün bitanemin doğum günü onun için çok güzel planlarımız var ...ben , ablam ve eniştemin...Az önce ablam aradı "Gamze akşamı iple çekiyorum...Bir an önce akşam olsun" dedi...Bende ablam gibi akşamı iple çekiyorum...

Canım kardeşim iyiki doğdun bizlere mutluluk verdin...Doğum Gününü En İçten Dileklerimle kutlarımm , nice nice yıllara hep birlikte olmamız dileğiyle Bir tanem...

Seni doyasıya öpüyorum akşama görüşmek üzere
Sevgilerimle

Ablan

Gamze (İzmir'li Kuğu)

22 yorum:

Zehra dedi ki...

canım ya allah sizi ayırmasın hiç:) öndercan'ın doğum günü kutlu olsun:)) nice güzel sağlıklı,başarılı, mutlu yıllar dilerim..

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Amin canım inşallah hepimizi...teşekür ediyorum kendim ve Öndercan'ın adına...Ayrıca iyi dileklerin içinde :)öptüm

CRESCENT dedi ki...

Gamzeli merhaba,
Kardeşinin doğum gününü kutlarım,akşam için de iyi eğlenceler :))

Gamzeli dedi ki...

Merhaba Crescent ,

bloguma hoşgeldin sefa getirdin :)
Çok teşekkür ederim...

Murat Artan dedi ki...

çok sevimli bir kardeşin var, maşallah.
dünya tatlısı bişey bu, hiçbir şey diyemiyorum.
iyi ki doğmuş, Allah hiç ayırmasın. umarım güzel bir hayat geçirir.
benim yerime de öpüver ablası:)

benim küçük kardeşim yok en küçüğü benim çünkü. o yüzden hep manevi kardeşlerim var, böylesi de çok güzel.

Bulsara dedi ki...

Kabul edilen dileklerin sene-i devriyesi böyle birşey demek :)

Age35 dedi ki...

Nice mutlu yaşlar yakışıklı delkanlıya...

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Öncelikle bloguma hoşgeldin...
Sonra iyi dileklerin için teşekkür ederim evet bencede iyiki doğmuş canım kardeşim benim..
tabikide öperim ne demek :)

Aslında en küçük olmak çok iyi ama bazende kötü...

Gamzeli dedi ki...

Bulsara ,

Evet böyle oluyor :))

Gamzeli dedi ki...

age 35,

teşekkür ederiz ablası :)

Gamzeli dedi ki...

Myjulyet ,

Evet canım çok haklısın...bazen ben ona aynısını söylüyorum :)

Suat Saygın dedi ki...

Kardeşine mutlu yıllar.

KUGUU dedi ki...

Ablasi gibi tatli gozuken yakisikli bir delikanli adayi Ondercan'a nice mutlu yaslar diliyorum...

Kuguboynu:)

crépuscule dedi ki...

ondercanin dogum gununu kutlarim bende, uzun saglikli mutlu yillar sevdikleriyle insallah.
optum cok :)

Elifce dedi ki...

KARDEŞİNİN, DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLARIM.
Gamze saçında çok güzel olmuş bayıldım.

one ben bir sey dedi ki...

Hayırlı kandiller ve Önder canın doğum gününü de kutluyorum.Ve iyi bir hafta diliyorum.Sevgilerimle.)))

Gamzeli dedi ki...

Suat Saygın ,

Teşekkür ederim...

Gamzeli dedi ki...

Tatlı Cadı ,

Teşekkür ederim canım ...Evet Şuan 14 yaşına girdi...kardeşim artık delikanlı oldu :)sende mi o yaştasın tatlı kız..

Umarım ki sende bir dahaki doğum gününü ailenle birlikte kutlarsın...Sobelediğin içinde sağol ...en kısa zamanda cevaplıyacağım :)

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

Çok teşekkür ederiz Kuğu ablası :)

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

Çok çok teşekkür ederiz canım...

Gamzeli dedi ki...

Elifçe ,

Merhaba , bloguma hoşgeldin canım....Saçımıda beğenmene çok sevindim..teşekkür ederim..

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Seninde geçmiş kandilin mübarek olsuncanım...Ayrıca teşekkürlerimizi iletiriz...