3 Nisan 2006

"2 KİŞİ TARAFINDAN SOBELENDİM YİNE"


Pınar ve Crepuscule tarafından aynı sorular eşliğinde sobelendim hadi cevaplıyayım :))

1- En beğendiğiniz huyunuz?


* Açık sözlü ve sıcak kanlı olmam

2- Hiç beğenmediğiniz huyunuz ?

* İnatçı olmam..E ne yapayım oğlak burcuyum :)


3- En beğendiğiniz yeriniz ?

* Gözlerim ve gamzem

4-Hiç beğenmediğiniz yeriniz ?

*Bilmem var mı ki :)

5- Çantanızda mutlaka bulunması gerekenler ?

* Telefon , kimlik , cüzdan

6- Çantanızda asla bulunmaz ?

* Ivır zıvırlar

7- Arabanızın markası ?

*Yok ki :)

8- Hayanlinizdeki arabanız ?

* Fiat Albea parlak çağla yeşili

9- En sevdiğiniz yemek ?

* Damak tadıma o gün hangisi lezzetli gelirse onu severim..

10- Hiç sevmediğiniz yemek ?

* Kabak

11- En sevdiğiniz hayvan ?

*Kuş ve kedi

12- En korktuğunuz hayvan ?

*Fare ... ıyyy

13- Kullandığınız parfüm ?

* Emocition , Sensation

14- Kullandığınız cilt bakım ürünleri ?

* Sadece Nıvea cilt bakım ürünleri ...Oda arada sırada makyaj çıkarmak için :)) Cildim düzgün olduğu için pek gerek duymuyorum...

15-Hergün mutlaka yaparsınız ?

* Blogumu ziyaret ederim...

16- Hergün yapmayı ihmal edersiniz ?

* Şuan aklıma hiç gelmiyor

17- Karanlıktan korkar mısınız?

* hemde çokkkk

18- Korkutmayı sever misiniz?

* Hayır

19- Giyim tarzınız ?

*Bazen spor , bazen klasik yerine göre...

20- Asla gimeyeceğiniz?

* Aynen Pınar'ın dediği gibi aşırı dekolte

21-Cep telefonunuzun markası?

* Nokia

22- Bilgisayarınızın markası ?

* Diana

23- Karşı cinste hoşlandığınığınız tip ?

* Sarışın , Kahverengi gözlü, saç kesimi düzgün ve gözlüklü , yakışıklı bir bey :))

24-Karşı cinste hoşlandığınız özellikler?

* Anlayışlı , yalancı olmayan dürüst ve temiz giyinen ( Ayy bu çöp çatan soruları gibi oldu )

25- En beğendiğiniz oyuncu ?

*Brad Pitt

26- Benzetildiğiniz bir oyuncu ?

* Sharon Stone
* Ebru Gündeş

* Azra Akın ( Mutluluk Arayanlar benzetir )

27 -Film çevirmek istediğiniz bir ünlü ?

* Brad Pitt ( Ancak rüyamda )

28 - Başka birşey yapmak istediğiniz bir ünlü ?

* Murat Başaran ile klip çekmek olabilir:)))

29- Tuttuğunuz Takım ?

* Elbette BJKKKKK


30- Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz ?

*Bale

31- En büyük hayaliniz ?

* İyi bir iş kadını , iyi bir anne , iyi bir eş olmak..

32- Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz ?

* Bir erkek kardeşim olması ( Şuan 13 yaşında )

33- Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık ?

* İzmir fuarındaki Ufoya hayatım boyunca binmem...

34-Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık ?

*Hiç aklıma gelmiyor :)

35 - Sobelediğim arkadaşlarım

* Xman
* Secret
* Berna







31 yorum:

Gamzeli dedi ki...

merhaba Julyet ,

Bloguma hoşgeldin...Teşekkür ederim :)Eğer fotoda kide sensen sende çok güzelsin..

XMAN dedi ki...

Teşekkürler Gamzeli.Sobe için:)

XMAN dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
XMAN dedi ki...

soruları cevapladım.

Gamzeli dedi ki...

Xman ,

Rica ederim ne demek..bir bakayım cevaplarına :)

rks dedi ki...

İlginç şeyler yazmışsın.
Gayet güzel

sevilay dedi ki...

neden ufoya binmessin?? Cok mu korkuyorsun? Ben fuarda olan herseye binerim, cok sevioyrum adrenalini:))

Hmm demek inatcisin, seni gidi seniii

öpütm

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Gerçekten kendimi anlatan şeyler yazdım...teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Binemem çok korkuyorum gereçketen...Ona baktığım an dizlerim titiyor...Ayy şimdi bile içim bir tuhaf oldu...

Evet azıcık öyleyim ...Ama aslında kötü bir inatçılık değil ...Yapacağım ve alacağım şeylerde inatçıyımdır :)

Gamzeli dedi ki...

sende çok güzelsin o zaman :)

Gamzeli dedi ki...

secret ,

rica ederim canım benim ne demek...Bak bekliyorum en kısa zamanda ...Öpüldün...

Pinar dedi ki...

Gamzeli, cevaplar icin cok tesekkurler :) Iyi haftalar.

Narcis dedi ki...

30- Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz ?

*Bale

32- Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz ?

* Bir erkek kardeşim olması ( Şuan 13 yaşında )

hahahahhah yok boyle komik cevaplar.sen cok yasa emi kugucuk.

XMAN dedi ki...

nergis o dediklerine bende takılmıştım:)gamzeli bu hayali gerçekleştirdikleri için anne ve babana teşekkür etmelisin:)balenin spor olarak kabul edilmesi için gereken çalışmalarada başlamışsın.başarılar dilerim:))

Huzunbazz dedi ki...

Oooo sen baya bi yogunsun bu ara gelen giden sobelemis :D
Cewaplar super !!

Gamzeli dedi ki...

Nergis , ne kadar yüzsüzsün kusura bakma ama sana cevap vermediğim halde hala bana yazmaya devam ediyorsun ...İnanamıyorum yaaa..Sen benim yazdıklarıma güleceğine dönde bir bak kendi haline gül...Zorlana kendini kabul ettirmeye çalışıyorsun :))))))))))

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Rica ederim canım...sanada iyi haftalar...

Gamzeli dedi ki...

Myjulyet ,

Tabikide bir girip bakayım canım hemen...

one ben bir sey dedi ki...

o sobeyi yapmışsın canım hay allah:) Secretın sobesi bayyyy:))))

Gamzeli dedi ki...

Xman ,

Takılmana gerek yok ki...Evet çok isterdim bir erkek kardeşimin olmasını bunda ne var anlayamadım...Ama ben memnunum yazdığım cevaplardan...

Bale'ye gelince hiç bir spor dalını şimdiye kadar istemedim ama baleyi çok seviyorum onu yazmak istedim bilmiyorum anlatabildim mi? Sadece spor dalı diye yazmadım..Umarım bundan sonrada takılıp kalmazsın Xman...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

:))))) peki...

Gamzeli dedi ki...

Secret ,

Tamam hemen bakıyorum canım :)

XMAN dedi ki...

ufak bi şakaydı gamzeli.gülümseyerek yazmıştım.gülümseyerek bir cevap vermeni bekliyordum ama ciddi bir tepkiyle karşılaştım.kusura bakma.tekrar takılmam artık.

Gamzeli dedi ki...

Xman ,

Yoo kusura bakmadım zaten...sadece açıklama yaptım...

XMAN dedi ki...

zaten açıklamanın tarzı beni biraz üzdü.aynı tepkiyle tekrar karşılaşmamak için galiba biraz daha temkinli olacağım.yediğim fırçadan sonra pasparlak oldum:)

Gamzeli dedi ki...

Xman ,

:)Ben fırça falan atmadım...sadece yazdıklarına karşı cevap verdim...

crépuscule dedi ki...

canem ne guzel cevaplar..cok saol :) mucks!!
ps: dun de yorum yapmistim ama simdi goremedim :)

Gamzeli dedi ki...

crepuscule ,

beğendiğine sevindim canımcım ...
aaa ama yorumun olsa burda yazar...Yazdıktan sonra sildinmi peki bak iki tane silin miş var...Öptümmm

crépuscule dedi ki...

noluyo burada yahu?!?

Gamzeli dedi ki...

boşver canım :)

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... Laser tattoo removal prince frederick Florida amateur swingers Pneumoencephalography chair Ethics in accounting decision making Allergies au nickel