21 Nisan 2006

"çok güldüm çokkkkkkk" :)))))


Ne güzeldi diil mi yaşadıklarımız, ne güzeldi...
Artık ne sen, ne de ben bulamayız o günleri.
Bazen düşünüyorum da...
Bende de kazmalık vardı galiba, diyorum.
İkimiz de kıymetini bilemedik gençliğimizin.
Hatırlar mısın, akşam olur pijamalarımızı giyerdik.
Sen kokunu sürerdin...
Oda mahvolurdu, adeta içinde yüzerdin çünkü.
Olmadık şeylere güler, durup-dururken ağlardık.
Görenler deli sanırdı, sanırsam.
Güzel havalarda sokaklara çıkardık.
Ama hep yağmura yakalanır, sıçana dönerdik.
Bir de kar yağınca kartopu oynardık seninle.
Topların içine hep taş koyardın, atardın.
Sen, iskambil kağıtlarından fal bakardın.
İstediğin çıkmadığında sövüp kalaylardın, ağzın bozuktu biraz:-)
Çok kızardın sigara içtiğime.Ve içkime karışırdın,
oklavayla karşılardın benieve sarhoş geldiğimde.
Az dayağını yemedim.Arasıra rejim yapardın, ama ihtiyacın vardı.
Hükümet gibi karıydın şerefsizim.
Komşunun çocukları vardı, bizim oğlanın kafasını yarmışlardı:-)
Beraber çocuk bahçesine giderdiniz.
Ben televizyonda maça bakardım.
Ne işim var çocuk parkında.
Arasıra arkadaşlar gelir poker oynardık.
Ben hile yapardım, sen yardım ederdin.
Benim askerde yediğim dayak hikayeleri...
Senin Anderson'dan hikayelerin hiç bitmezdi..
İlk tanıştığımız günü hatırlar, gülerdik.
Sen bana, üstümde ne vardı diye sorardın.B
en de, '40 sene geçti, ne bilim ben?' derdim
Sen kızınca ben de sallamaya başlardım.
Çingene pembesi bi kazak, ördek yeşili bi etek, beyaz çoraplar, morpabuçların....
Güzel bir bahar akşamı sinemada karşılaşmıştık.
İkimiz de önümüze bakmamıştık.
Özellikle ben, güneş gözlüklerimin ardından kızları kesiyordum.
Çarpıştık önce, sen,'ÇÜŞŞŞ AYI' dedin.Sonra ben
'Güzel olduğunuz kadar küstahsınız da! dedim.
Sen hemen yavşadın, göz-göze geldik ve başladık, film gibi yani..
Sonra ayrıldık.Sen benim ayak kokuma dayanamamıştın.
Ben senin samısak kokan nafesine....

36 yorum:

CRESCENT dedi ki...

Bu bana Kayahan'ın şarkısını anımsattı,"Bizimkisi bir aşk hikayesi"ydi sanırım adı.Tabi bunda romantikliğin yanında espride var,benim tarzım yani :)))

Burcu Karadaş dedi ki...

"güzel olduğunuz kadar küstahsınız da!"

bu lafı kim bulmuş merak ediyorum :))

küstahlık iyi bir şey diildir hem ne var mor pabuç giydiyse..

sarımsak yedi die çemkirmek mi lazım..nası aşk bu:D

hahahahaa!sabah sabah eğlendim ya!ölme sen emi..

Gamzeli dedi ki...

crescent ,

Evet canım Kayahan'ın şarkısı değiştirmişler...sabah sabah öldüm yani gülmekten :))

Gamzeli dedi ki...

burcyn ,

sende çok yaşa canım...Sizleri birazcık güldürebilmiş isem ne mutlu bana :)))

Zehra dedi ki...

ya canım benim süppersin:)) moralim bozuktu bugün biraz ilaç gibi geldin:)) öptüm çok seni..
sevgiyle kal..

rks dedi ki...

Güzel olmuş...
Ama sakın Kayahan bu yazıyı okumasın...

sevilay dedi ki...

simdi bu biraz kayahan´nin sarkisina benziyor. birazcik degistirilmis ama en sonunu anliyamadim yani ayakkokusundan ayrilmislar? 40 sene dayanmislar ve 40 sene sonrami dayanamayip ayriliyorlar.:)

Murat Artan dedi ki...

güzelim şiirin tüm romantizmi gitmiş, ben de güldüm,güzel yapmışlar.
yeni şarkı çok güzel:)
"pervane" şarkısını çok severim yüksek sadakat'in.

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Ayyy canım benim...Moralinin düzelmesine birazcık da olsa katkım olduysa ne mutlu bana ...Bende seni çok çok öptüm :))

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Evet Tarkan süper yazmış yazan kişi...E ne yapalım görürse görsün..herhalde kendide dayanamaz güler :)))) ben hala gülüyorum yaaa...

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Eee canım işte akılları o kadar çalışıyor...

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Vallahi gitmiş ama güzelde olmuş yani hatta çok komik olmuş :)))

Evet İvriz'cim şarkıyı değiştirdim...Beğendiğine sevindim...Senin dediğin "Pervane " yi de en kısa zaman da dinleyeceğim...

KUGUU dedi ki...

Guldurdun beni Gamzeli Adasim...

Sevgiler
Kuguboynu:)

ibrahim dedi ki...

gak gak

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Ben şiir sevmem... :)

U.T dedi ki...

Herşeyin cılkını çıkarma gibi bir yönümüz var :))) Sarmısak olayı fena gerçekten :)))

one ben bir sey dedi ki...

Bende çokkkk güldüm,iyi bir haftasonu diliyorum.sevgiler.

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ;

canım adaşım gül diye koydum zaten :))))))

Gamzeli dedi ki...

İbrahim ,

sende belli çok gülmüşsün gakladığına göre :P

Gamzeli dedi ki...

Atonica ,

Bu şiir başka şiir ama :)))

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Halısın Umar ama çok güzel olmuş be :)))))

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

bende sana iyi bir hafta sonu diliyorum...Gülmek her zaman iyidir :))

OzgeBozkurt dedi ki...

Daha gerçekçi olmuş :D Güzel:D

ibrahim dedi ki...

içinizdeki canavari cikartmak istermisiniz :)

Deadora dedi ki...

cok güldüm canim yaa nerden buluyorsun bunlari bilmiyorum ama süper ;)

sevilay dedi ki...

http://sevilayca.blogspot.com/2006/04/cildircammmm.html#comments

bu gördügün adresse tikla, bu benim yorum tarafi, senin üzerine ve myjulyet üzerine bir negativ yorum biraklmis. NERGIS diye birisi.

Selamlar

Gamzeli dedi ki...

Özge ,

Bencede daha gerçekçi olmuş :))))

Gamzeli dedi ki...

İbrahim ,

sağol biz almayalım :))

Gamzeli dedi ki...

deadora ,

Ayy mail olarak gelmiş bende buraya ekleyeyimde herkes eğlensin dedim..sizleri güldürdüm ya ne mutlu bana :)

Gamzeli dedi ki...

sevilay ,

ne kadar yüzsüz bir kız yaaa...Biz ona bulaşmıyoruz o bize bulaşıyor yaa...Allah akıl versin böyle insanlara..

Canım sağol bize bildirdiğin için ..

Pinar dedi ki...

Koptum :) Cok tesekkurler. Kocaman optum. Yeni muzik de super olmus, uzun zamandir sesi kisikti bilgisayarin pek yeni degilse de kusura bakma ama :)

one ben bir sey dedi ki...

iyi bir hafta diliyorummmmmm.Dünden beri yorum bırakamıyordum.sevgilerimle.

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

bende okurken koptum vallahi :)) belki elli sefer okumuşumdur...Evet şimdilik bu Yüksek sadakati koydum buda güzel bir şarkı...Birazda sizlere bunu dinleteyim :))

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım nerelerdesin...senin günaydınlarına alışkınız biz...

Sana da iyi bir hafta diliyorum :))

Huzunbazz dedi ki...

Yaa cok hos walla bende okuorum bole romantızm falan kokuo dedım ahanda gamzeliyide kendimize benzettik bunalttık ama "Çüşş Ayı" olayda son nokta oldu :D cok hos canım gercekten gülümsemek güzel şey :)

Gamzeli dedi ki...

beğendiğine sevindim Fatih^cim...demek öyle düşündün ama çok hoşuma gitti yaa..Sizlerle birlikte gülmek istedim :))