6 Nisan 2006

"Saçlarım"


Dün işten çıktıktan sonra doğru soluğu kuaförde aldım...Ne zamanlardan beri aklımdaydı saçlarımı kestirmek..Bu işi dün gerçekleştirdim..Hülya Avşar'ı gördüğüm günden düne kadar kestirmek istiyordum saçlarımı sadece bir türlü fırsat bulamıyordum... Gerçi benim saçım biraz daha farklı oldu Hülya Avşar'dan ee tıpkıda benzememek gerek dimi...Onun saçları koyu benim ise açık :)

Uzun yıllar oldu kısa saçla dolaşmayalı ...sanırım en son 14 yaşında falandım...Şimdi ise 24 yaşındayım iyide oldu ...Çevremdeki herkes beğendi..Eee onlar beğendikçe elbetteki bende memnun oluyorum iyi ki saçlarımı kestirmişim diyorum :)
Saçlarımda gölge vardı 2 ay olmuştu yaptıralı...saçlar gidince gölgeler uçlarda kaldı...Güzel bir görüntü oldu saçlarımda :)
İzmir'li Kuğu

41 yorum:

Gamzeli dedi ki...

bak koydum resmimi :)

Burcu Karadaş dedi ki...

hayırlı olsun:))

güle güle kullan cnm..

U.T dedi ki...

bayanda kısa saç daha güzel oluyor bence bu şekilde devam et

Gamzeli dedi ki...

burcu,

Teşekkür ederim canım :)

Gamzeli dedi ki...

umar ,

peki devam edicem ...Teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Julyet ,

Çok teşekkür ederim canım...1-2 kilo aldım ama ben zayıfda olsam o yanaklarım mutlaka çıkıyor..farketmiyor şimanlık zayıflık yani :))

Hadi sende kestir bi bakalım :)))

Gamzeli dedi ki...

Semih ,

teşekkür ederim ama demek benim güzel olmadı siz hani lafın gelişi söylediniz :P

Evet bu resmi sabah çekildim...yanımdaki kişiyi siz çok iyi yakından tanıyorsunuz ama şimdi söylemiyeyim...Sizi ofisimize bekliyoruz mutlaka

Evet ben kitabın kapağını gördüm ...hatta elimde 4 adet semih bey'in kitabı vardı bir ara...bence çok hoş bir kitap olmuş...Mutlaka yorumlarınızı Semih Bey'e yollayın...

Gamzeli dedi ki...

SECRET ,

TEŞEKKÜR EDERİM CANIM...BENİMDE NE ZAMANLARDAN BERİ İSTEDİĞİM BİŞEYDİ İYİDE OLDU...hER ZAMAN IŞIL IŞIL OLMAK BENİ MUTLU EDER...BENDE SENİ ÖPTÜM :)

sevilay dedi ki...

hmm cok güzel olmus, güzele ne yakismazki:)

Ayy benimde saaclarim uzun ve coktandir düsünüyorum kestirmeye ama kiyamiyorum. Acaba nasil olur diye hep düsünüyorum, bir yandan da benim icin cok rahat olur kisa saac, hemencik yikayip kurtmak mümkün kisa saacta, ben nerdeyse yarim saaten fazla ugrasiyorum saaclarimla.

Beni simid heveslendirdin, bendemi kestirsem acaba?

XMAN dedi ki...

kısa saç iyi durmuş sende gamzeli.hislerini çok iyi anlıyorum.bende 3 ay önce mis gibi saçlarımı kestirmiştim.biraz canım sıkılmıştı bu duruma ama olumlu tepkilerden sonra unuttum:)yakışmış diyorum son olarak.

Huzunbazz dedi ki...

Yaa profildekinden baska resmini gormedim ama uzun daha bi guzel gelio bana bayanda ama sana cok yakısmıs gercekten

Gamzeli dedi ki...

Sevilay ,

Çok teşekkür ederim canım beğendiğine sevindim...benimde öyleydi uzun yıkaması zor kurutması zor ...Sıkılmıştım artık ama şimdi çok rahatladım ..E sıcaklarda geldi iyi oldu...

Kestir canım nasıl olsa kökü bizde elbet uzar...Benim 2 ayda omuzlarıma gelir saçım ...çabuk uzuyor...

Öptüm canım seni

Gamzeli dedi ki...

Xman ,

teşekkür ederim :)
Benim canım sıkılmadı çünkü isteyerek kestirdim ama elbetteki görüşler olumlu geldimi insan daha bir rahat oluyor...

Gamzeli dedi ki...

Fatih Altay ,

Teşekkür ederim...
evet uzun saç iyi oluyor daha bi güzel yakışıyor bayanlara ama hepde uzun yeter artık 14 yaşında kısaydı...Bir daha o kadar kısa kestirmedim ...Şimdi rahatladım azcık :)

Gamzeli dedi ki...

Semih ,

peki teşekkür ederim...
Kitap kapağınızı bana yollayın ben bloguma koyayım ...Yorumlar isterseniz buraya gelsin..Sizde böylelikle benim bloguma girmeye alışırsınız :P

Zehra dedi ki...

saçların çok güzel olmuş:) sana da çok yakışmış canım benim..güle güle kullan yeni saçını:)

KUGUU dedi ki...

Gamzeli,
bana biraktigin comment de adasim demissin:) sasirmistim,
buraya gelince anladim İzmirli adasim benim:))

Gamzelerin cok guzel,yeni saclarini gule gule zevk-ü sefa icinde uzat.

İzmirin/CesmeMin(!) kumrusunu cok severim ben, bak simdi bir de kugusu ile tanistim.

Selamlar,

Kuguboynu:))

ucusanlar dedi ki...

Gamze'cim,
Bir tek ben mi kötü olacağım bilmiyorum ama ne yapayım, sevmedim. Biraz bence yaşını büyük göstermiş, elma yanaklarına da fazla bir dikkat çekmiş. Belki de profilden böyledir.

Araştırmalar erkekler ne derse desin, yüksek yüzdelerle uzun saçlı kadınları sever derler. Çünkü bir kadın kadın gibi olmalı, yani önce feminen olmalı.

Bu nedenle de uzun saçlı, iri göğüslü, salınarak yürüyen kadınlar dikkat çeker. Çünkü erkeğin milyonlarca yıllık çoğalma güdüsünü tetikler.

Ben derim ki, feminen ol. Kaybetmezsin...

Bulsara dedi ki...

ehü ehü benim geldiğim günün akşamı gitmişsiniz ben eski halinizle hatırlamaktayımn sizi hala böyle anlaşılmaz gelip bakmam lazım o zaman sölerim :)

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Güzel olmuş. Bende tarattım saçlarımı anam millet bi bakıyo bi bakıyo. Hazır manitadan da ayrılmışım... :D

Suat Saygın dedi ki...

Sıhhatler olsun diyim, güzel olmuş. Tabii profildeki resminle tamamen ters. Ben de uzun saç sevenlerdenim. Hatta yaptığım baskılar sonucu eşime kabul ettirdim nihayet. Ama arada değişiklik de yapmak lazım. :))

one ben bir sey dedi ki...

Günaydınnnn:))) ÇOKKK güzel olmuş beğendim güle güle büyüt:)) Ben inatla uzatmaya devam:)))Aslında blogdaki eloqui tarzı yakışıyor bana ama bir de uzun deneyelim:))))ÖPÜCÜK:))))

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Çok teşekkür ederim...beğenmene sevindim :)

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

canım bloguma hoşgeldin...
Evet ikimizde hem kuğu hemde izmirliyiz diye adaşım dedim :))

Çok teşekkür ederim...Bende çok severim kumruyu...Ama birtanede kuğu arkadaşım oldu :)Kuğu olarak yalnız değilim artık :)) Öptüm seni...

Gamzeli dedi ki...

Tatlı cadı ,

Ah Canım Hoşgeldin bloguma...
Çok da teşekkür ederim ...Hemen seni listeme ekliyorum tatlım...Bundan sonra hep beklerim...

Gamzeli dedi ki...

Uçuşanlar ,

Hoşgeldin be nerelerdesin sen ?

Olsun ben kötüyede alıştırdım kendimi ama şimdiye kadar kimse çirkin olmuş demedi :(

Bu arada ben kendi zevkim , kendi isteğim için saçlarımı kısalttım...Erkekler baksın diye değil :)) Çok da hoşuma gitti ...

Gamzeli dedi ki...

Bulsara ,

evet sizin geldiğiniz günün akşamı kestirdim saçlarımı...O zaman buyurun gelin canlı canlı görün :)

Gamzeli dedi ki...

Atonica ,

teşekkür ederim...sana da sıhhatler olsun ...İyi gelmiştir tam ayrılığın üzerine :)

Burcu dedi ki...

bende beğendim gayet güzel olmuş güle güle kullan :) bende 10 sene kadar saçlarım hep uzunken son 3 senedir hep kısa we şimdi de kısanın kolaylığını görünce bundan wazgeçemiyorum. eminim sende wazgeçemeyeceksin.sewgilerr..

Gamzeli dedi ki...

Suat Saygın,

teşekkür ederim...Evet haklısınız uzun saç bayanlaraözel zaten...Ama uzat uzat olmuyor arada bir değişiklikde gerekiyor yani :)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Günaydınnnnnnnnnnn...teşekkür ederim canım beğendiğine sevindim...10 yıldır hep uzat uzattt öf yeter dedim :))))

Gamzeli dedi ki...

sasha ,

Bloguma hoşgeldin...

Teşekkür ederim..benimde öyle 10 yıl olmuş işte uzat uzat sıkıldım ..Uzun saçla uğraşmak zor kısa saç oh ne rahat ..yazda geldi şimdi yani...Evet sana katılıyorum eminim vazgeçemicem şimdiden öyle söylemeye başladım bile :)

Asortik Krep dedi ki...

Kardeşinin doğumgünü kutlu olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Asortik krep ,

Çok teşekkür ederim canım...Beni çok mutlu ettin kutlayarak :)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

güzel olmuş gamzeli. yüzün güzel zaten ne olsa yakışır onu da diyim.

nimet

Gamzeli dedi ki...

Nimet Pamuk ,

Çok teşekkür ederim ...Öptüm :)

crépuscule dedi ki...

oo harka olmus valla, tuh tuh nazar degmesin masallah :)

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

Ayy ayy teşekkür ederim canımcım öptüm :)

H a l i l ÇELİK dedi ki...

semih dedi... "gamzenin saçlarını gördün mü" dedi... "50 kisi yorum yazmış" dedi...

bugün gamze'nin saçlarından evvel kayli minok'un saçlarını gördüm ben... ne güzel olmuş, kısa saç ne kadar yakışmış kayli'ye... mutlaka görün...

gamze'ye gelince.. güzel bir yüzü var gamze'nin de... şanslı... ne yaptırsa gider o yüze... ama bu saç modeliyle devlet memurlarına benzemiş biraz... ilkokul öğretmenim gibi olmuş sanki...

kayli'deki kısa saçları beğenmem çok istisnaî bir durum... ben de semih gibi uzun saç seven erkeklerdenim... bülent ortaçgil'in "saçların" şarkısını çokça sevenlerdenim...

Saçların
Saçların bir balık ağı gibi yakaladı bedenimi
Av ve avcı bu kadar hazır olmasaydı
Yaşamazdık birbirimizi

Saçların bir gözyaşı gibi ıslatıyor tenimi
Eğer ben bu kadar susamış olmasaydım
Belki de içmezdim seni

Ama bir kokun var ki hiç bitmiyor
Saatlerce üstümden uçup gitmiyor
Günler sonra bile beni terketmiyor
Terketmiyor

Saçların bir sarmaşık gibi düğümlüyor ellerimi
Eğer ben böyle akıllı deli olmasaydım
Belki de anlamazdın beni

Saçların bir ipekböceği gibi
Örüyor geleceğimi
Eğer sonuna kadar yaşamak olmasaydı
Tanımazdık birbirimizi

Gamzeli dedi ki...

Merhaba

öncelikle hoşgeldiniz bloguma :)
daha sonra saç şeklimi beğendiğiniz için teşekkür ederim...

Hep uzun uzun insan sıkılıyor...Biraz da kısa olsun istedim...Nasıl olsa 2 ay sonra uzuyacak saçlarım ...Çok çabuk uzuyor...

şiirde çok güzelmiş...

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Pick up old appliances + orlando Field day camoflouge t-shirts Hiking vacations hawaii 1988 mercedes 500 sl Michelin motorcyle tires technical specifications 2006 Oral surgery school wi Cars wellpapers Aero subaru fs9 fs2004 380 sl mercedes Cheapest custom car cover uk Definition barcode scanner Adult search engine ppc