31 Mart 2006

"YİNE SOBELENDİM :))) "

Secret arkadaşım beni sobelemiş...Şimdi arkadaşımın isteğini yerine getireyim :)

1- Einstenin sobelediği kimdir ve neden?

  • Vallahi bende bilmiyorum be :))

2- Okuduğunda seni en çok etileyen kitap ?

  • Dokuzuncu Hariciye Koğuşu ( Peyami Safa )

3- Takip ettiğin dergi?

  • Medikent ( Kent Hastanesi )

4- Günlük okuduğun gazete ?

  • Hafta Sonları Sabah , Hürriyet ve Yeni Asır...İnsan Kaynakları eki dolayısıyla...

5- En yaramaz çocukluk anın?

  • 2-3 yaşlarında ve sonrasında annem nereye giderse gitsin pantolanlarından tutup bende gidermişim ...Salya sümük ağlaya ağlaya...Şimdi ise çalışmasam yine giderdim... O zamanlar çok kızarlarmış anneme bu çocuğu neden böyle alıştırdın diye...Yaramazlık sayılmaz zaten yaramaz bir çocukda değilmişim sadece annemi hiç rahat bırakmazmışım :))) Canım annem seni burdan kocaman öpüyorum...

6- Televizyon yapımcısı olsan yapmak istediğin program ne olurdu ?

  • Kadın programları dermişimmm :)) Çocuklar üzerine programlar düzenlerdim...Çocuklara nasıl davranılır , çocuk psikolojisi falan filan...

7- Sobelediğim arkadaşlarım :)) hadi iş başına

  • İbrahim Özdemir
  • Tarkan
  • Age 35
  • Burcyni
  • Atonica
  • Crepuscule
  • Pınar
  • İrreducible
  • Cemal Varhan

Sevgilerimle

İzmir'li Kuğu

34 yorum:

rks dedi ki...

Bu anlamda sobeledin demek
En kısa sürede yazarım.
Güzel şeyler yazmışsın bu arada...

Gamzeli dedi ki...

Evet sobeledim :)Peki cevapları bekliyorum...Bu arada teşekkür ederim...

Huzunbazz dedi ki...

Yaa dolaylı olarak benim basımın yanmasına wesile oldugun icin tesekkurler(hem comment hemde sobelenmeme yardım ettıgın ıcn) :D

ibrahim dedi ki...

pembe tuttum kurallar benden kardesim bi kez sobelenir heiheiihe

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Gamzeliiii yedim seniii... :)

İsmail Taha dedi ki...

benimkilerden iyi olduğı kesin :D

one ben bir sey dedi ki...

iyi hafta sonlarıııı:))))

Irreducible dedi ki...

gamzeli bi de inglizce de büyük İ olmayacağını bilsen ne güzel olurdu demi :P

Gamzeli dedi ki...

Fatih Altay ,

Rica ederim ne demek...Buna vesile olduğum için kendimle gurur duyuyorum...Ayy ne olcak yaa :))

Gamzeli dedi ki...

İbrahim ,

Yaa bir kere sobelendin...cevapla kardeşim...Ama bişey diyeyim mi? İbrahim sana bu sefer seni ben sobeledim lütfennn :P

Gamzeli dedi ki...

Atonica ,

Annecimmm...Ya ne olcakş :D Hadi bi bakayım cevapladın mı? :D

Gamzeli dedi ki...

secret ,

Teşekkür ederim canım...Sayende oldu...bende seni öpüyorum...

Gamzeli dedi ki...

İsmail Taha ,

Sana bir bakalım nasıl cevapladın :D

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım teşekkür ederim sana da iyi hafta sonları ve bütün herkeslere iyi hafta sonları :)

Gamzeli dedi ki...

Irreducible ,

Aman ne olcak ki yanlış yazılmış :D Bak bakalım listemdeki adına ...Demek biliyormuşum dimi?

Bulsara dedi ki...

yaws bende i,brahim'e sonuna kadar katılıyorum bu bir kabus olmalı deja-vu bu kediyi görmüştünüz dimi?

Bulsara dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ibrahim dedi ki...

beni ebeleyeni listesindeki herkes bi kere ebelesin :) ebe manyaa olsun

ibrahim dedi ki...

beni ebeleyeni listesindeki herkes bi kere ebelesin :) ebe manyaa olsun

ibrahim dedi ki...

beni ebeleyeni listesindeki herkes bi kere ebelesin :) ebe manyaa olsun

crépuscule dedi ki...

tabagi bos gondermeyim canem, ben de seni sobeledim hadi :))

Pinar dedi ki...

Cevapladim sobemi :)

Irreducible dedi ki...

baktım gamzeli merak etme zaten dalgınlıgına gemiş farkettim :) yoksa sen pörfekt ingilizce biliyosundur adım gibi eminim buna :P

Burcu Karadaş dedi ki...

bi daha sobelenmiycez de mi:D

one ben bir sey dedi ki...

iyi bir hafta diliyorum sobelendiniz hanfendü,öpücük:)))

Gamzeli dedi ki...

Bulsara ,

Tamam o zaman sizler birbirinize katılın...sizleri semicez bir daha :((

Gamzeli dedi ki...

İbrahim ,

sağol İbrahim :)))

Gamzeli dedi ki...

crepuscule ,

Teşekkür ederim canım...bende gün içinde hazırlayacağım cevapları...

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Canım sorularını seninde günn içinde cevaplayacağım öptüm...

Gamzeli dedi ki...

irreducible ,

İyi yaptın :))))))

Gamzeli dedi ki...

burcyni ,

Sobelencenizzzz :))))

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

canımcım teşekkür ederim sana da iyi bir hafta diliyorum...Beni sobelemişsin ama hani sorular ...sayfanda görmedim ki ben...

Bulsara dedi ki...

ben sizleri çok sevmnekteyim ama :( bu sobe muhabbetinin cevapları biraz geyik geldi de :( bi kere yazdık işte yetmez mi ama yok illa bunlarada cevap yazın derseniz sizi kırcağıma kafamı kırarım bunuda bilesiniz yani :)

Gamzeli dedi ki...

Bulsara ,

peki tamam siz bilirsiniz ...Sıkmayalım sizi...