14 Mart 2006

"ŞİRKETÇE YEDİĞİMİZ ÇİN YEMEKLERİ"

Bugün şirketçe Çin Lokantasında idik...

Çok güzel çok güzel dediler gittik ve gördük...E bana sorarsanız beğendin mi ? diye , gerçekten Türk yemeklerimiz bir harika hatta Osmanlı yemeklerimiz bir harikaaa...Ama Ufuk Bey'e ve diğer bazı arkadaşlara göre Çin yemekleride harikaydı...


İlk menümüzü garsonlar getirdi...menümüz çorba idi.."Acılı Ekşili Çorba"
tadı fena değildi ama içinde ne ararsanız vardı yani bir benyoktum :)Çorbamız bittikten sonra yemeklerimizi kendimiz aldık isimlerini bilmediğimiz yemeklerden ...

Daha sonra tatlı olarakda bizim lokma diye bildiğimiz ama çinlilerin yaptığı muzlu,elmalı lokmalardan yedik :)
En sonda yemek safhası bitti ,masalar toplandı ,ardından çay niyetine bitki çayına benzeyen,tadsız , ilk içişde tadı kaynamış suyu andıran içtikten 1,2 sn sonra ağızda mayhoş bir tad bırakan çin çaylarından bir tanesi idi...

Ama şunu söyleyebilirim ki ; karnım felaket derecede acıktı....Ne olur bana yemek gönderin yaaaa...

İzmirli Kuğu

46 yorum:

Berna dedi ki...

afiyet olsun, bende o corbadan icmistim, ama benimki cok aciydi cok; hoh diyince icim aciliodu:)

Gamzeli dedi ki...

Teşekkür ederim canım sanada afiyet olsun...benim içtiğimde çok acıydı...Boğazlarım yandı yaaa :)

Ufuk Ilter dedi ki...

Güzeldi yemekler gerçekten.. Gerçi çorbadaki çekirgeler biraz diri kalmıştı.. Birisini iyice çorbaya bastırarak boğmak zorunda kaldım.. Etli pilavı da çok sevdim ben.. Aslında ben pilavdaki eti görürdüm sevgi yolunda, o zaman da severdim.. Paşa o köpeğin adı.. Seslendim yemeden önce.. Paşa paşa dedim.. Hafif saldı et kendini.. Yoksa bana mı öyle geldi bilmiyorum :p.

Gamzeli dedi ki...

Yaa Ufuk bey demek biliyordunuz ...Bizde paşa nerde paşa nerde diyorduk...Yazık hayvana vallahi...Bir dahaki şirket yemeğimizde hintlilerin restorantına gidelim...Bakalım orada hangi tanıdıklar çıkacak karşımıza :)

Burcu Karadaş dedi ki...

kız onlara adam doyar mı be..allhın çinlisi ne anlar damak zevkinden..

bi yaprak sarması yollayayım da ben sana.yanında yoğurduyla.off:D

Gamzeli dedi ki...

Hay allah razı olsun burçincim senden..bencede hiçbirşey anlamıyorlar vallahi...yaprak sarması isteyen varmı yanında yoğurduyla beraber :P Burçin bana yaptı...

Burcu Karadaş dedi ki...

kıs burcu:D kısaca burcyni de diebilirisiniz.sarmısaklı yoğurtta ayrırım bi kaseye;)

afiyet olsun:))

Gamzeli dedi ki...

tamam burcucum o zaman ...ne güzel sarımsaklı yoğurt ama yarın işe gelcez kokarız :))
Amann olsun boşve kokalım :)

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Çok karışık yemekleri artı görüntülerine aldanmamak gerekiyor... :D

Yarım ekmeğe kaşar salam yaptırırım daha iyi... :P

Gamzeli dedi ki...

Çok doğru Atonica...Bırak kaşarla salamı hiçbirşey olmasın zeytin ekmek bile yerim yani... O yemekleri yemektense :)

ibrahim dedi ki...

cinlilerin neden ufak tefek tifil olduklarini sanirim anlayabildik :)

tarhana corbasi
sultanahmet koftesi
irmik tatlisi
revani
profiterol
kaymakli ekmek kadayifi

offf olsada yisek

XMAN dedi ki...

adamlardan milyarlarca olduğu için ne bulursa yiyorlar.o yüzden bulduklarıyla yetiniyorlar.yapı olarak zaten çin yemeği bize aykırı:) bizim bir porsiyon yemeğimizle 3 çinli doyar.galiba oraya son gidişiniz olacak:)

Mr_TD dedi ki...

Her sey güzelde su lokmalari sevemedim bir türlü,zaten asya mutfagindaki tatli olayina aklim ermiyor bir türlü , nerde bizim kesküller,asureler.

slmlar
TD

Gamzeli dedi ki...

İbrahim : haklısın...Dün bunlarımumla aradık :)

Gamzeli dedi ki...

Secret : Bizim bazı arkadaşlar beğendi bazıları ve bende dahil beğenmedim doğrusu.Şu çinlilerin hiç damak tadı yok vallahi...Bence gitmeyin derim ama yinede siz bilirsiniz :)

Gamzeli dedi ki...

age35 : Benden sana tavsiye sakın özenme...Bizde özendik gördük işte...Birde o çubuklarla yeseydik akşama zor çıkardık oradan...En güzel bizim kısırımız ne zaman yapcan? :)

Gamzeli dedi ki...

Xman : Evet oraya son gidişimiz olucak ... akşamlara kadar midem bulandı benim..İbrahimin dediği gibi hepsi neden ufak tefek belli yani...yemeklerin içine ne buldularsa atmışlar ayy...

Gamzeli dedi ki...

Mr_Turkish_delight : Lokmalar fena değildi ama bir onlar güzeldi...Ama elbetteki bizim tatlılarımız mükemmel...Bu arada bloguma uğradığın için teşekkür ederim :)

Mr_TD dedi ki...

:-)
senin yazdigin son 4 comment sayfada ,sanki fotograf otomatlarinda cekilmis resimler gibi durmus,altalta 4 tane,pardon,hatta 5 tane. cok güldüm

toplu commentlerde "@" kullanmak rahat oluyor,
@ahmet
@mehmet gibi.


slmlar
TD

Gamzeli dedi ki...

:) dediğin gibidir...

one ben bir sey dedi ki...

Ben sona kalmışım ne desemki :)))Nekahat devresindeyim hiç çin yemeği açmaz beni şu aralar dimi ya:) sevgiler:)

Gamzeli dedi ki...

Bencede açmaz...biz Türkleri ancak Türk yemekleri açar...Mesela kurufasülye+Pilav değil mi? :P

Bulsara dedi ki...

Ah ah yaprak sarması dedinizde anneciğim yapmış dün gece yedim bende ama olsun burcyni gönderince benide çağırın yoğurtuda ben alıp geleyim :)

Bu arada ben biraz pis boğaz olduğumdan (aslında başka türlü deniyo ya neyse) sevdim çin mutfağını ki sorsanız bana yemediğin şey varmı diye patlıcan dışında herşeyi terim yemişimdir ve hatta çok severim ecüş bücüş şeyleri (Bkz. ebelendişğimde yazdığım yemeklerde deniz ürünleri hakkındaki yorumum)

Gamzeli dedi ki...

siz neden çağırmadınız o zaman bizi aşkolsun...Burcuda yaptığı zaman bende çağırmıcam sizi...hatta kahvede yapmıcam :P Siz yaprsınız artık biz içeriz değil mi?

Bulsara dedi ki...

:( ben manisadaydım ama. Kahve konusuna gelince size birikmiş pek çok hatır borcum mevcut ödeme için bir şans doğarsa mutlu olurum.

Pinar dedi ki...

buradaki cin yemekleri oldukca guzel oluyor, hem de coook ucuz. yani evde yemek yoksa ve sicak yemek istiyorsan bizim icin iyi bir tercih oluyor. ama ilginc olan buradaki cinli arkadaslar cinde tatli olmadigini soyluyorlar, bizim Turk'ler bizi biliyor, tatli koyuyorlar demek ki :)

crépuscule dedi ki...

afiyet olsun, cin yemegi tatmadim demezsin iste, heheh :))))

Gamzeli dedi ki...

bulsara : A tabikide ne zaman isterseniz :)

Gamzeli dedi ki...

pınar : E lokmalar vardı tatlı tatlı demek bizi kandirmışlar :)

Gamzeli dedi ki...

crepuscule : Keşke deseydim :P

Gamzeli dedi ki...

Özlem : Önce bloguma hoşgeldin...
Sonra ben malesef bayılamadım yaa...

one ben bir sey dedi ki...

merhaba ve günaydın:))

Gamzeli dedi ki...

Merhaba Özlem ,
Tabikide ekleyebilirsin ne demek...bende seni ekleyebilirim dimi :)

Ooo o kadar iyi biliyorsun yani öylemi?

Gamzeli dedi ki...

Günaydınlar ve Merhabalar Candan'cım...

Gamzeli dedi ki...

SELAM TATLIM,
BUGÜNKÜ MENÜMDE TÜRK YEMEKLERİ VARDI TABİKİDE...
EZO GELİN ÇORBA , BAMYA , PİLAV VE CACIK :))) AYY İYİKİ TÜRKÜM YAAA OHH BEEE KARNIM DOYDU HEMDE TIKA BASA :))

Suat Saygın dedi ki...

Bizim yemekleri hiçbir şeye değişmem. Tabii bunu anlamak için de diğerlerinden tatmak lazımmış.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

karides krekeri yeseydin baylırım ben mmmmmm

Gamzeli dedi ki...

Suat,
Hoşgeldin bloguma ...Evet çok haklısın bundan sonra bende değişmem Türk yemeklerini ...gerçi hiç değişmiyordum ama işte bir cahillik ettim...

Gamzeli dedi ki...

aqua,
hoşgeldin bloguma...Ondan da yedim aynı sünger gibi tadı-tuzu yoktu :))

Gamzeli dedi ki...

Günaydın canım

ayy evet hepsi süperdi yaaa..canım yemeklerim benim :))

one ben bir sey dedi ki...

bir günaydın diyeyim dedim:))))
(> '. '< )Bakkk pisiye:))))

Gamzeli dedi ki...

tünaydınlar canım :))) ayy pisinde senin gibi çok tatlı :))

Asortik Krep dedi ki...

Çağılla ikimizi Uzunbey bir gece yemeğe götürdü..Demirden bir tabakta gelen et yemeği, karides ve ekşi soslu tavuk yedik..Garsona et yemeğini beğendimizi ve adını sorduk..Demir tabak mı dedi..Yemeğin adı demir tabak kaldı.Lokanta sahibi Çinli duysa ne der bilmem :))

Gamzeli dedi ki...

Güzel bir anıymış...Sanırım bizim yediğimizde demir tabaktı , çünkü etliydi...Bu arada güzel anını bizimle paylaştığın için teşekkür ederim asortik krep :)

Asortik Krep dedi ki...

Bir şey değil İzmir Kuğusu..

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. Running a manual trace in java Exeter debt solution Southern maryland moving companies Greatwest life assurance company canada 8100 battery Chrysler engine manafold fioricet Hair removal for men in sacramento