6 Mart 2006

"Kendime Dair Ne Varsa "

http://sifirnoktasi.blogspot.com/ ;Beni ebelemiş... bende elimden geldiği kadırıyla kendisini sobelicem...

YAPTIĞIM İKİ İŞ

  • Mobilya Dekorasyon ( İç Mimarlık 2 yıl )
  • Diana Bilgisayar ( İnsan Kaynakları Sorumlusu 4 yıl )

DEFALARCA İZLEYEBİLECEĞİM İKİ FİLM

  • Garfield ( Gülmek İçin)
  • Babam ve Oğlum ( Ağlayıp İçimi dökmek için)

YAŞADIĞIM YER

  • İzmir

SEVDİĞİM DÖRT TV PROGRAMLARIM

  • Dizilerim
  • Eğlence Programlarım (Mehmet Ali Erbil Ya Şundadır Ya bunda)
  • Dikkat Şahan Çıkabilir
  • Bu kadarrrr ... :)

TATİL İÇİN GİTTİĞİM YERLER

  • Antalya
  • Bursa
  • İstanbul
  • Ankara

EN SEVDİĞİM DÖRT YİYECEK :

  • Bol limonlu marul salatası
  • Pilav
  • Patlıcan
  • Zeytin

HER ZAMAN ZİYARET ETTİĞİM DÖRT BLOG:

  • Genelde listemdeki herkes...

ŞUANDA OLMAK İSTEDİĞİM DÖRT YER :

  • Antalya ( Yat Gezisi )
  • Marmaris ( Denizde )
  • Evde ( Yatağıma uzanmışbir şekilde müzik dinlemek )
  • Ama malesef iş yerindeyim...:((

EBELEDİĞİM DÖRT BLOGER :

  • Xman
  • Hicanka
  • Serzeniş
  • Kişisel Gelişim
  • Uçuşanlar

28 yorum:

XMAN dedi ki...

Gamzeli, listemde çok kişi yok.ebelemek için senin listenden bikaç kişi çalacağım:)iznin olursa:))

Gamzeli dedi ki...

Tabikide ne demek :)) her zaman çalabilirsin :)

Gamzeli dedi ki...

Hoşgeldin age35...
Haklısın gerçekten ideal...

one ben bir sey dedi ki...

Merhabalar bir iade-i ziyarette bulunayım dedim artık her zaman beklerim:)Sizede iyi bir hafta diliyorum:))))

XMAN dedi ki...

teşekkürler.çaldım:)

Gamzeli dedi ki...

Hoşgeldiniz ...gelmenize çok sevindim....Sizede iyi haftalar dilerim :)

Gamzeli dedi ki...

rica ederim Xman :))

XMAN dedi ki...

iç mimarlık , insan kaynakları sorumlusu. çok alakalı işler:)

Gamzeli dedi ki...

öyle kendi işimi 2 yıl yaptıktan sonra bulamadım...Burayı buldum bir daha da aramadım bile :))

ucusanlar dedi ki...

Ben niye yokum listende? :-)

XMAN dedi ki...

aslında ben kişinin kendi işini yapmasından yanayım.ama şu anki işinden memnunsan sorun yok:)

Gamzeli dedi ki...

uçuşanlar senide ebeliyorum...Burada olmadığın için gelmeni bekledim :)

Gamzeli dedi ki...

Xman öyle ama ben bu işimden çok memnunum o yüzden aramaya gerek duymadım :)

Gamzeli dedi ki...

Bence ağlamak gelsede gelmesede gitmeni tavsiye ederim...Bu arada çok teşekkür ederim secret seninde DÜNYA KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN....

Bulsara dedi ki...

Tüm bayan arkadaşların dünya kadınlar günü kutlu olsun.

Ayrıca dünya üzerinde kadın erkek hiç kimse acı çekmesin esaret altında yaşamasın.

XMAN dedi ki...

Tüm dünya kadınlarının, dünya kadınlar günü kutlu olsun:)

XMAN dedi ki...

Kadınlar yılın sadece bir günü değil, kalan 364 günü de hatırlanmalı:)

Gamzeli dedi ki...

teşekkür ederiz Xman...keşke herkes senin gibi düşünse ...

Gamzeli dedi ki...

Çok teşekkür ederim Semih Bey ...O kadar içten ve samimi yamışsınız ki bir daha...bir daha..bir daha okudum :)Dilerim herşey dediğiniz gibi olur...

Gamzeli dedi ki...

Teşekkür ederim Bulsara :) Umarım dediğiniz gibi olur :)

Gamzeli dedi ki...

Evet bayanlar gerçekten semih bey'in dediği gibi çok yararlı bir site...ben üye oldum şuanda sizleride beklerim yanıma :))

TheDreamer dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Bulsara dedi ki...

burası foruma dönmüş yaws :)

hicanka dedi ki...

sorularını cevapladım Gamze

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Boşuna endişelenmişim... :D

Gamzeli dedi ki...

Tevfik oytun aka : neden ki? bayanlar seyredemezmi ama ben bayılıyorum...Tabikide her zaman beklerim bloguma :)

Gamzeli dedi ki...

Teşekkür ederim Hicanka :)

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it penis glans diseases ortho tri cyclen lo and acne Rheumatoid arthritis hair loss Acura connecticut part Allegra in pregnancy Kenya cheap phone calls Free popup blocker for one year +klemantaski +and +aston +martin +book +reviews Barbara santa tooth whitening zoom