27 Mart 2006

"ŞİRİNLER"

Hafta sonunu evde geçirdim... havada zaten hafif soğuktu çıkmak istemedim...Can sıkıntısından Tv'ler de dolaşırken bir de ne göreyim "ŞİRİNLER" ...oturdum izlemeye başladım ... O kadar güzeldi ki anlatamam ...Özlemişim yahu... En çok da şirineyi...Lise yıllarım geldi aklıma o zamanlar herkes okulda şirine derdi...Ahh ahh keşke geri gelse :)

Eskiden ne izlerdim yaa...Başından kalkmazdım çocukken :))
Keşke çocuk olsam ...Gerçi şirinleri izlemek için çocuk olmaya gerek yok ama yine de çocuk olmayı tercih ederim her zaman :)

Öptüm herkesi...

İzmir'li Kuğu

53 yorum:

rks dedi ki...

Gamze,
Ben de senin gibi haftasonunu evde çizgi film izleyerek geçirdim.
Ben Şirinler yerine Woddy Woodpecker'ı izledim.

Uzun zamandır çizgi film izlemiyordum. Gerçekten insan özlüyormuş.

Irreducible dedi ki...

Ben de geçen gün Şirinler'in siyasi yönleri üzerine 1-2 yazı okumuştum :) Kızıl Şapkalı şirin baba desem anlar sınız heralde :D tam aklıma gelmişti işte benim de şirinler, bişiler yazsam mı diodum bi baktım yazan var :)
Siyaseti bi yana bırakırsak :P çok severek izlerim hala, çocukluktan kalma bi de video kasetleri var bazen eve çocuk geldiğinde takar izleriz beraber :)

lay lay la lay layy lay lay lay lay laaaay :)

Gamzeli dedi ki...

Çok iyi oluyor izlemek...Bundan sonra her hafta sonu izlerim...
aaa ne kadar güzel...16 Ocak 1982
senin?

Gamzeli dedi ki...

tarkan ,
Aaa o da çok güzel.İnsan gerçekten özlüyor yada o an çocuk olmak istiyor :)

Gamzeli dedi ki...

irreducible ,

Bilseydim yazacağını yazmazdım...Ama ne yapayım dayanamadım ...özlemiştim o yüzden sizlerle paylaşmak istedim :))

lay lay la lay layy lay lay lay lay laaaay :)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

bizim zamanimizda voltran voltran voltran vardi. agackakan wody vardi falan falan.... hey gidi.. ama şirinleri izlememe engel değil.

nimet

Irreducible dedi ki...

olsun olsun iyi etmişsin yazmakla :) bizim zaman demişkene bi thusubasa vardı, yine olsa yine izlerim dedirtecek cinsten güzeldi :P az uyanmadık c.tesi sabahları erkenden onu izlemek için :D

Gamzeli dedi ki...

Nimet Pamuk ;
Bloguma hoşgeldiniz...Sonra ne kadar büyürsen büyü şirinler her zaman izlenir yaa...

Gamzeli dedi ki...

irreducible ;

ben isminden hatırlamadım yaa..ya da görsem hatırlarım belki :)

monoblog dedi ki...

onlara türkiye’de şirinler adını kim koydu acaba? orijinali "les schtroumpfs" uydurulmuş bir kelime. şirinlerin yaratıcısı belçikalı karikatürist peyo öğlen yemeğinde arkadaşından tuzluğu vermesini isteyecekmiş; bir türlü "tuzluk" kelimesi aklına gelmemiş, dayanamayıp "bana schtroumpf'u geçirsene" demiş.

Suat Saygın dedi ki...

Biraz önce kızımla Şirinleri izledim :)) O izleyince ben de mecbur yanında oluyorum bazen. Kızımın favorileri: Cedric, Tom&Jerry,Heidi. İnsanı çocukluğuna götürüyor.

Gamzeli dedi ki...

Monoblog,

Hoşgeldin...Bilmiyorudk öğrenmiş olduk...Bilgini bizimle paylaştığın için teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

Suat Saygın ,

Ne güzel... Kaç yaşında kızınız...Bizimde ondan kalacak yanımız yok yani...şirinler 1, Tom&jerry 2,temel reis 3 ... sevdiğim çizgi filmlerinden :)

ibrahim dedi ki...

gerçek canavarları izleyen varmi :) yada sponge
:))

Age35 dedi ki...

Kızımla oturup seyrediyoruz zaman zamn çok keyifli=)

Bulsara dedi ki...

gamzeli irre nin dediği bir futbol çizgi filmiydi kartal vuruşuyla ünlüydü :) hatırlarsın belki :)

Bu arada şirinleri pek severdik ama nimet pamukl un da dediği gibi bizim zamanımızda Voltran dedin mi akan sular dururdu :) sonraları bi sürü şey çıktıu ama aradan geçen 20 küsur yıla rağmen voltran hala hatıralarımızda.

Pinar dedi ki...

Benim de favorim Tom ve Jerry ama sirinleri buluram da kacirmam izlerim :)

XMAN dedi ki...

bulsara ,tsubasa nın çeşit çeşit anime serileri çıktı.hatta dvd seti bile çıkmış.onun dışında birçok harika anime var yayınlanan ve bitmiş olan.tavsiye ederim.2 tanesini de zaten takip ediyorum.sana ve irreducible ye tavsiye ederim.

one ben bir sey dedi ki...

Şirinlere bayılmakla birlikte woody wood pecker favorim bu aralar yayınlanıyor kaçırmamaya çalışıyorum.Sonicte harika çok ta güzel müzik yapıyorlar.şeker kız Candy yi hatırladım:) İyi bir hafta diliyorum:)))))

İsmail Taha dedi ki...

bende izliyodum :D

sevilay dedi ki...

vallah daha dün izledim. Bizde cok severiz sirinleri. benim en cok babasirin hosuma gidiyor. öptüm seni

Gamzeli dedi ki...

İbrahim,

Yok ben izlemedim :)

Gamzeli dedi ki...

Secret ,

Judi ve uzun bacak , ilk öpücük hariç diğerlerini biliyorum ...diyeceksin ki ne kaldı geriye...E ne yapayım çıkartamadım :)

Gamzeli dedi ki...

age35,

Evet gerçekten de öyle age'cim...

Gamzeli dedi ki...

bulsara,

Aaa evet hatırladım çizgi filmi ...Oda güzeldi ara ara izlerdim :)

Gamzeli dedi ki...

Ben suyum,

Doğru söylüyorsun çocukla çocuk olmak gerekiyor...O zaman bütün çizgi filmleri izlemek zorunda kalıyorsun ama benim çocuğum eğerki sevmezse(öyle bişey sanmıyorum olsun ) Ben sevdiririm :) kesin :))))

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

benim aynı öyle Pınar'cım....

Gamzeli dedi ki...

Xman,

Sağol Xman...Cemal Bey alsında şirketce bi izleyelim :)))

Gamzeli dedi ki...

one ben bir şey ,

bende bayılıyorum şirinlere gerçekten süper bir çizgi film...Bu arada sana da iyi hafta sonları canım ....öptüm...

Gamzeli dedi ki...

ismail taha ,

İzliyordun...peki şimdi?

Gamzeli dedi ki...

sevilay ,

benimde şirine ve gargamelin kedisi çok hoşuma gidiyor :)) bende seni öptüm canım...

Bulsara dedi ki...

sizin şirkettede voltran meraklıları var demek :) nette var ama türkçe dublaj yok :( uyar mı?

Bulsara dedi ki...

ben tusubasa da kaleciye hayrandım bu arada aslında takımın gerçek kahramanı ve takım için gereken bisürü şeyi o yapıyordu.

Bulsara dedi ki...

nedeni yoktu
adımlarının ötesinde bir hayat düşlüyordu
ve yaklaşmak için bir adım daha attı
ardında bırakarak dünyayı

Sisli ve soğuk geceler gibi
günışığında silinip gitti
ardında hiç bir iz bırakmadan.

Kimdi?

Gamzeli dedi ki...

bulsara,

Bilmiyorum var mı ? ama kesin izlerler...Siz getirin bi ak görün nasıl izliyorlar...hem ben izlettiririm..

Gamzeli dedi ki...

bulsara,

arada izlerdim...havalara uçardı gol atarken di mi?

Gamzeli dedi ki...

bulsara,

bendim :))) şaka şaka

gerçekten çok güzel şiir...

Irreducible dedi ki...

tam üstüne basmışsın gamzeli vallahi bunu bilmeyen çocuk olmamalı bizim dönemlerden :P

ya şimdik ingilizce isimleri yazmakla uğraşamayacam diye direk türkçesini yaziim :P vakabayaşiyi ben de çok severdim, hele o şapkalı haline bayılırdım :) tsubasanın bi keresinde topu taaaa dagın tepesinden bunun evine yolladığı sahne hala gözümün önündedir :) kartal vuruşu, bitmeyen saha, bir bölümde sadece bir gol olması, topa vurunca topun elipsleşmesi, oyuncuların gözlerinin kocumaan olması filan çok hoştu :D bi de kız vardı tsubasayı seven devamlı bagırıyodu :D kojiro vardı gazete satıyodu bi yandan kardeşlerini okutmak için :/ ikizler vardı, bi tane yeni eleman gelmişti babası kaptan olan :) bi brezilyalı eski oyuncu vardı..Daha dün gibi hatırlıyom hepsini ya :D

bak gençlik günlerim geldi aklıma :))eskiden çizgi film kültürü vardı, şimdiki çocuklar ya bilgisayar başında, ya da playsiteyşın oynuyolar..

NAZLICA dedi ki...

Merhaba Gamzeli; Bloğumu ziyaretin için teşekkürler. Çizgi film sevmeyen pek yoktur herhalde.Ayrıca İmkansız Aşk şarkısına takmış biri daha var burda, yanlız olduğunu sanma:)) Sevgiler

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

İng Smurfs, bir dönem kominizmi canlandırdığı gerekçesiyle ABDe yayından kaldırılmış olan çocukluk filmlerinden. Severdim ama daha güzelleri vardı. Mavi tipleri, salak şapkalarıyla 7 cüceler takliti olmaktan ileri gidememişler diyodum küçükken. :)
Benim gönlümde asla bir Voltron, bir He-Man, bir Yakari, bir Calimero, bir Tsubasa, bir Transformers olamamıştır. Nedendir bilinmez bu tarz "şiriniz biz" ayağı yapan çizgi filmleri hiç sevmedim. Şeker Kız Candy, Heidi (artık o amcasaıyla dağda ne yapıyorsa..?) ve o iğrenç her halta aa ne güzeeeeel diye salak tepkiler veren Poleyyana... :D

Bulsara dedi ki...

atonica:
kori kokori kooo

Suat Saygın dedi ki...

Gamzeli,
Kızım 3 yaşında ama bu pazar 4. yaşına girecek. Hazırlıklar devam ediyor :))

one ben bir sey dedi ki...

günaydınnnn:)
candan

Gamzeli dedi ki...

nazlıca,

Merhaba Nazlıca... Rica ederim ne demek...Bende teşekkür ederim benim bloguma ziyaretin için...Ayrıca artık yalnız değilim bu da beni çok sevindirdi :)

Gamzeli dedi ki...

Atonica ,

:)))) Süper anlatmışsın...

Gamzeli dedi ki...

Bulsara,

Çok çok geçmiş olsun size ...Dün sizi hast görünce üzüldüm...Dikkat edin kendinize...

Gamzeli dedi ki...

Suat Saygın ,

Ay kıyamam ben ona...Şimdiden doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım babası :)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Günaydınlarrrrr canım...

Gamzeli dedi ki...

Secret ,

selamlarrrrr...canım benim istediğin zaman yazabilirsin...mahsuru olurmu hiç ayıp ediyorsun...Öptüm seni...

crépuscule dedi ki...

uslu bi cocuk olursan sen de birgun sirinler koyunu gorebilirsin :)
kucukken buna inandim ben..ama noldu gorebildimmi sirinler koyunu..hayir !! :))

Gamzeli dedi ki...

crepuscule ,

:))

İsmail Taha dedi ki...

Gamzeli said...

ismail taha ,

İzliyordun...peki şimdi?

Sonradan görmüş bulundum cevap vereyim şimdi olsa izlerim ama televizyon izlemiyorum 2 yılı aşkın bir süredir :D.

Gamzeli dedi ki...

Ooo baya olmuş İsmail...Arada bir seyret gerçi şimdi...bilgisayarlar olunca izlemek baya zorlaşıyor :)