22 Mart 2006

"BJK ' ye Arabacı Takımı Diyenlere"


Aytunç Altındal , tanımayan var mıdır?
Ne demiş
bakalım ;

"BJK, kuvayi-milliyenin bir takımıdır. Beşiktaş jimnastik Kulübü zaten Anadolu’ya silah kaçırmak için kurulmuştur.BJK asıl rengi kırmızı beyazdı.Balkanlar elden çıkınca matemi simgelemek için siyah rengini almıştır. En son Süleyman(Seba) Abi o da MİT’teydi.BJK bizzat milletindir. Diğer takımların arabacı diye tarif ettiği kişilerin takımıdır. Galatasaray masonların Fenerbahçe ise palikaryanın takımıdır.Arabacı diye alay ettikleri Beşiktaş milletin takımıdır."

Ben yorum yapmıcam :)

İzmir'li Kuğu

44 yorum:

Mr_TD dedi ki...

Günaydin,

benim bilfigim "arbaci" lafi , zamaninda antremanlara faytonlarla gittikleri icin konulmus bir lakap ama ne kadar dogru bilemem.

slmlat
TD

Gamzeli dedi ki...

Tünaydın...

Olabilir ama Bjk 'ye denen arabacı kelimesi sanırım senin dediğin gibi değil...manalı söylenmiş bir kelime...

Burcu Karadaş dedi ki...

gamzelim olmadı şimdi...fanatizm yakışmıo sana...))

fb desen neyse..:))

Mr_TD dedi ki...

o laf sonra baska anlama kaydirildi gibi geliyor bana, negatif olarak.

varsa "insider" bilgilerin dök ortaya yani :-)

Gamzeli dedi ki...

canım burcucum ben demedim ki ..Aytunç Altındal dediii :))

Gamzeli dedi ki...

Bilemem mr_turkish_delight...Yorum yok :)

Burcu Karadaş dedi ki...

tamam o zaman onu asarız dinlemeden biz de:))

Gamzeli dedi ki...

Hayır neden koydum bu yazıyı...Sizler için değil ...BJK'ye arabacı takımı diyenlere koydum...Görsünler bjk neymiş diye canımcım :)

sevilay dedi ki...

vallah simdi ben ne diyeyim?? Futboldan hic anlamam, Aytunc Altindalí da tanimam, sen öyle diyorsan, dogrudur herhalde.

Öpüldün

Gamzeli dedi ki...

Canım benim bana katıldığın için teşekkür ederim...Aytunç Adalı Türkiye'de sayılı adamlardan bir tanesi...Sende öpüldün :)

U.T dedi ki...

Beşiktaş sen bizim herşeyimizsin :)) Çamur at izi kalsın politikası :))

Gamzeli dedi ki...

umarsızcan sanırım BJK'liyiz :))

rks dedi ki...

Şunu da unutmamakta fayda var
HER ZAMAN
HER YERDE
EN BÜYÜK

F
E
N
E
R
B
A
H
Ç
E

Şaka bir yana tüm kulüplerimiz milletimizindir.
Yalnız son yıllarda yanlış yönetimler sonucu eski rekabet kalmıyor gibi. Umarım ilerleyen yıllarda 3 büyük tek bir büyüğe dönüşmez...

crépuscule dedi ki...

siyah
beyaz
en buyuk besiktas
imza: legal eagle :)

Gamzeli dedi ki...

tarkan : Tarkan 'cım baştan okuyunca azcık şöylee bir durdum ama sonunu güzel yazmışsın...

Gamzeli dedi ki...

CREPUSCULE : canım aynen sana katılıyorum...Bizim kalbimiz bjk'li :))

Huzunbazz dedi ki...

+1 de benden supersın gamze walla :)

U.T dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
XMAN dedi ki...

gamzeli, bjk yi koruycam diye galatasaray a laf atılmış orda:)fener beni ilgilendirmez ama gs ye laf söylettirmem bende.ne demek masonların takımı açıklama bekliyorum:)

ibrahim dedi ki...

spor dostluk kardeşlik ve sportmenliktir ....

U.T dedi ki...

beşiktaşlıyım gamzeli

Bulsara dedi ki...

ehü ehü ben yorum yapmıycam gamzeli bilir benim düşüncelerimi :)

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Aytunç Adalı halt etmiş... ;)
O yıl masonların takımı, Çanakkalede verdiği şehitler yüzünden mezun verememiştir... Masonların takımının topladığı puanlarla önelemesiz giderken Champions Leauge"e çıt yok ama..?
Traşı geçelim BJK ne yapmışta o çok sevdiği ülkesine katkıda bulunmuş..? Topçuları bile korkarak çıkıyor sahaya taraftar stresinden stadyumunda...
Alkollüdür, saçmalamıştır, mazur görüyorum...

rks dedi ki...

Gamze,
Fanatik bir Fenerbahçeliydim ama şimdiye kadar hiç kimseyi rencide etmedim. Benim rekabetim sahada başlar sahada biter. Yenersek ne mutlu, yenilirsek de karşı tarafı tebrik etmesini bilirim. Sonuç da bu spor. Yeneceksin, yenileceksin ya da berabare kalacaksın. Kimsenin kimseye hakaret etmeye hakkı yok.

Umarım bir gün Avrupa kupalarının çeyrek finalinde, yarı finalinde ya da finalinde iki Türk takımının karşılaştığını görürüm.

Gamzeli dedi ki...

fatih altay : Teşekkür ederim ...sizlerde öylesiniz :)

Gamzeli dedi ki...

Secret : ne kadar güzel burda çoşkulu bir taraftarların olması...İyi yaptın canım...Öptüm şekerim...

Gamzeli dedi ki...

Xman : Bloguma koyduğum yazıda başlıkta ne yazdığını görürsen lafların kime gitiğini anlarsın sanırım :)ben burda tartışma yaratmak için koymadım bu yazıyı...hem yazan kişide Türkiye'de sayılı kişilerden bir tanesidir...

Gamzeli dedi ki...

Umarsızcan : Süpersin sen :)

Gamzeli dedi ki...

Bulsara : Bilmem mi hiç :)))

Gamzeli dedi ki...

Atonica : Yorum yapmıyorum...herkesin yorumlarına da saygı duyuyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Tarkan : bende kimseye sataşmak veya hakaret etmek için koymadım...Xman'a yazdığım yorum gibi başlığa biraz dikkatle bakarsanız neden bu yazıyı koyduğumu anlarsınız... :)

Bu arada herkeslere günaydınlar :)

Gamzeli dedi ki...

İbrahim : sana katılıyorum :)

rks dedi ki...

Gamze,
Ben senin sataşmadığının farkındayım.
Sadece bir açıklama yapmışsın.

Gamzeli dedi ki...

Evet Tarkan sadece bazı insanların bazı şeyleri görmesini istedim...

XMAN dedi ki...

gamzeli,yazının başlığını okudum.sonrasında yazıyı da okudum.senin amacın bjk ye söylenen yakışıksız lafa cevap vermek.ama yazıda diğer 2 takıma sataşma var.senin amacın farklı olsa bile bu yazıyı yayınladığın için üstlenmiş olduğun bir sorumluluk var.bende tartışma istemiyorum.ama sanırım bir yanlışlık var.
yazıyı yazan kişi sayılı insanlardan biri bencede.sayıyla veriyolar bu kişileri:)
yeni yazımın başlığını buldum."GS ye mason takımı diyenlere" :P

Gamzeli dedi ki...

Xman : Evet yazıyı yazan Türkiye'de saygın insanlardan bir tanesi dikkatini çekmek isterim yalnız...Yazı çok hoşuma gitti...BJK'yi kimse ezemez diye düşündüm ve bu yazıyı koydum...Kim nasıl düşünürse düşünsün...Yazının ve BJK'nin arkasındayım yensede yenilsede her zaman :))

bence başlık süper olmuş Xman...Tavsiye ederim yazmanı ... :))

one ben bir sey dedi ki...

günaydın:)))))

Gamzeli dedi ki...

Günaydınlar Candan'cımmm....Ve de herkeslere günaydınlarrrrrrr....

kaybolmusum boslukta dedi ki...

Super bi yazi daha ne diyim, ama bir BJK li olarak en uzuldugum nokta o eski sayginligimizi kaybediyor olmamiz, hem yonetici hem futbolcu hem de seyirci olarak. Cirkinlesmeyelim benim tek dilegim bu... Eski yoneticilerimizi ariyorum, futbolcularimizi seyircimizi de...

Gamzeli dedi ki...

Evet süper bir yazı...Biz ve bizim gibi taraftarlar olduğu sürece BJK miz hep ayakta kalacaktır...ben buna eminim KAYBOLMUŞUM BOŞLUKTA...

sevilay dedi ki...

selam canim, umarim cok korkmamissindir. Öpüyorum

Gamzeli dedi ki...

Canım Selam,

Vallahi korktum...yerimden zıpladım o kadar çok dalmışım ki...Ama güzel bişiydi doğrusu...Bende öpüyorum seni ve sameti...

Kasım dedi ki...

Insanların bilinçsizce takım tuttukları ve fanatizmin uç noktalarını kaçtıkları bir dönemde BJK nin tarihini ve o takımı tutmanın vermiş oldugu gururu bu şekilde insanlara hatırlatmanız ne kadar güzel..

Gamzeli dedi ki...

Öncelik le sayfama hoşgeldin...her zaman takımımın arkasındayım ..yensede yenilsede :)