17 Ağustos 2006

"Güneş Kremi en az 15 faktörlü olması gerekir"

Sağlıklı ve güzel görünümlü bir cilde sahip olmak için sahil ve havuz kenarında güneşlenirken , riskle karşılaşmamak için en az 15 faktör korumalı kremlerin tercih edilmesi ve uygun bir şekilde vücuda tatbik edilmesi gerektiği bildirildi...

Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Dermatoloji Ana Bilim Dalı üyesi Doç. Dr. Güliz İkizoğlu , koruyucu kullanılmadan güneşlenildiği taktirde , cildin erken yaşlanması, güneş yanığı , cilt kanseri ve tümör oluşması gibi çeşitli rahatsızlıklarla karşılaşılabilineceğini bildirdi...
Yukarıda ki yazıya katılıyorum...Arkadaşlar hepimiz uymaya çalışalım...

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

17 yorum:

SoSo dedi ki...

Ya ben biraz esmerim ve hiç krem kullandığımı hatırlamıyorum. Bu yaz kuzen 40 faktörmü ne sürüyodu bişi olmuyomuş ben sürmedim, şimdi bende cilt kanseri yada tümör mü olacak...? :)

Murat Artan dedi ki...

merhabalar,
güneş kremi olayı biraz sinir bişey, sür kremi, otur falan sonra gir suya çık bir daha sür,sonra yine gir suya çık bi daha sür, bu ne yahu! ne para dayanır ne sabır:)) para hadi neyse, sağlık daha önemli.

nişanın hayırlı olsun gamze, umarım bir ömrü mutlu ve huzurlu paylaşırsınız, çok sevindim kendini dünyanın en mutlu insdanı gibi hissetmene ama sana bence nazar değmiş, maşallah diyorum . mutluluğunu çok kimseyle paylaşma bence çekemeyen insanlar olabilir mazallah.

çok çok geçmiş olsun, gözündeki kızarıklık ilacın yan etkisidir, fazla önemseme. kafana takılan bir şey olursa çekinme soruver.

hadi iyi akşamlar:)

U.T dedi ki...

en şanslı biziz galiba en az böyle şeylere kafa yorduğumuz için :)

DRNEFES dedi ki...

ayrıca yüz için ayrı krem kullanılsa daha ii olur çil leke tarzı şeyler istemiosanız...
bir de sakın denizden çıkınca su damlalarını üzerinizde bırakmayın...onlar mercek etkisi yapıp güneş ışınlarının ciltte leke oluşturmasına neden olur...
ayrıca bu kremleri güneşe çıkmadan yarım saat önce sürün..etkisi ozaman ortaya çıkıyor...
bronzlaşmak isteyenler havuç ölü yağ kullansın ondüla hem çok ucuz hem de işe yarıo 8-9 civarında...eğer esmerseniz ama daha da kararmak istiosanız kakao özlü yağ kullanın...

Gamzeli dedi ki...

İvriz ,

Hoşgeldin yaa nerelerdesin sen ? iyi tatil yaptın yani :)
Elbbette paradan ziyade sağlık daha önemli...

teşekkür ederim sağolasın...darısı senin başına ...vallahi artık nazar mı bende bilmiyorum...Allahtan geçti artık ama diğer gözüm başladı şimdide :( Artık hayırlısı yaa...

Kimseyle paylaşmama gerek kalmıyor herkes içimde görüyor zaten ama nasıl engelleyebilirim ki..

Bana yardımcı olduğun için teşekkür ederim :)
Bu arada Günaydın...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

niyeki?

Gamzeli dedi ki...

menopoz Abla ,

sayfama hoşgeldin, vallahi ben isterim bronzlaşmak çok az oldum daha çok olmak isterim...Bana yakıştığını düşünüyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

bencede yüksek faktör kullanılması gerekiyor zaten...Allah korusun bir anlık zevk için ömür boyu çekmeyelim..

Gamzeli dedi ki...

Soso ;

Allah korusun soso...

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim merhaba,
bende bu tip kremleri uygularken derinlemesine cilde yedirilmeyip yüzeysel bırakılması durumunda daha etkili olacaklarını okudum.
sevgilerimle

Zehra dedi ki...

merhaba gamze:) benim güneşe allerjim var:( güneşlenemem ben güneşe çıktığım zamanda bol faktörlü kremlerden kullanıyorum:( yaa böyle durumlarda var :) öptüm seni kocaman iyi tatiller dilerim sana:))

U.T dedi ki...

kullandığım tek krem georgio armani'nin setinden çıkan traş kremi süper kokusu var bırakamıyorum.
...
Kaç korumalı bilmiyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Merhaba canım...Belkide doğrudur..Bizler ne yapıyoruz yedirene kadar uğraşıyoruz...

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

Ayy kıyamam sana ben demek çıkamıyorsun..beyaz tenliysen olabilir...Benim yengemde senin gibi güneşe çıkamaz..Çıkığı an hastanelik olur...
bende seni öptüm
Sana da iyi tatiller

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

:))) Delikanlı adam kullanmaz ama sonrası kötü olabilir...Sen yinede seneye kullan :)

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

sen sevdiysen sorun yoktur..Senin kullandığın herşey iyidir Umar :)

Irreducible dedi ki...

Hele bi sahile gitseydik, o günleri görseydik de sonra okusaydık şu yazıları :)