5 Ağustos 2006

"Son Gelişme"

Gözümdeki yara geçmek üzere hemen hemen...Sanırım ilacım iyi geldi ama alt tarafında belli belirsiz hafif şişlik ve kırmızılık oluştu...Göz kapağının içinde yara ise hafif hafif yok olmaya başladı...

Dün akşamda misafirlikte idik...Büyükler bana "sana nazar değmiştir, gel biz seni okuyalım dediler" öyle gülüştük falan akşam...Sabah iş yerine geldiğimde herkes bana gözümün geçtiğini söylediler gerçekten çok sevindim...sanırım küçük değil minik bir operasyona bile gerek kalmıyacak :)
Düşünüyorumda gerçekten bana nazar mı değdi? Gözüm okununca geçti :)
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

26 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

aşadaki postta da demiştim sanırım nazar değmiştir sana diye yada yazmadıysam okudğumda öle demiştim içimden:)

düzeldiğine sevindim göz bu cünkü.
sağlık gibisi yok .

Suat Saygın dedi ki...

Gecmis olsun, nazar degebilir, bu vardir, eskiler nazar deveyi bile cokertir demisler.
Hastaneye gidince benim de icim acir.Zira 2 yil once kizimin ameliyati icin hastanedeyken omrumun yarisi gitmisti diyebilirim. Bana o gunleri hatirlatiyor. Allah dusurmesin ve ordakilerin yardimcisi olsun.

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

Evet canım iyi gözlede bakılsa nazar değebiliyor...Bakalım hafif hafif düzelme var bugn...

Gamzeli dedi ki...

Kayhan ,

Evet yazmıştın olabilir diye düşünnüyorum...Bakalım artık...Evet çok hassas birşey bugün biraz daha düzeldi...Bencede sağlık gibisi yok...

Gamzeli dedi ki...

Suat ,

Teşekkür ederim evet olabilir...Ayy sizede geçmiş olsun...Ne ameliyatı geçirdi..Amin inşallah allah kimseyi düşürmesin...

Gamzeli dedi ki...

Potansiyel ,

teşekkür ederim , tabikide ilacında etkisi var :)

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim geçmiş olsun belki de nazardı arkadaşım ,eh okununca geçeceğinen inanmakta tesir etmiştir ,olsun her şekilde geçti ya bende rahatladım iyi bir hafta diliyor çokkk öpüyorumm

Zehra dedi ki...

ben sana dememişmiydim gamze:)) nazar nazar..allah korusun..çok çok geçmiş olsun;) mavi boncuk tak;) ama ne kadar korur valla bilemem:)) öptüm seni..

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Bilemiyorum ki canım yaaa ne olduğunu hala çözmüş değilim hafif yine şişlik var ama o kadar çok değil..Kesin bencede öyle tesir etmiştir düşünek bile yeterli :)Beni düşündüğün için teşekkür ederim....

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

evet canım demiştin...Mavi boncuk taktım o gün ama bak göründüğü gibi gözüm patlıcak nerde ise :P bende seni öptüm canım...

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun sevgili Gamzeli göz bu başka bişeye benzemez,sevgiler.

Age35 dedi ki...

Geçmiş olsun bak ben demişdim önemli bir şey yokdur diye...

Tugc dedi ki...

Ben cok inanirim nazara valla, oyle olabilir..Bir de kursun doktun mu bitti gitti:) Gecmis olsun tekrar.

Huzunbazz dedi ki...

Gecmıs olsun canımcım yaa :( uzuldum walla bakh sadece bı selam wermek ıstemısdım ama uzuldum gıdıorum :P neyse kendıne cok cok ıyı bakh tekrar gecmıs olsun ıyılestıgıne sewındım :)

Gamzeli dedi ki...

Siyah İnci ,

Teşekkür ederim...Tabikide en önemli yer...Sende sayfama hoşgeldin...

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Teşekkür ederim ...evet haklısın söylemiştin...

Gamzeli dedi ki...

Tuğçe ,

Sayfama hoşgeldin...Bende inanırım kurşunda döktürürüm ama şuan kurşun döken kişi Ankara'da...Ağustosun sonunda gelicek ancak o zamana döktürüm...

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Sağol Tarkan...

Gamzeli dedi ki...

Fatih ,

Teşekkür ederim...Ya işte öyle gözüme ne oldu bende biliyorum bir düzeliyor...Sonra bir bakıyorumyine aynıolmuş...Bakalım zaman ne göstericek :(

one ben bir sey dedi ki...

GAMZECİM MERHABA,
GÜNAYDINNNN,NASILSIN DAHA İYİCE HERHALDE GÖZÜN TAMAMEN ATLATMIŞ OLDUĞUNU UMUYORUM SEVGİLERİMLE

CRESCENT dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun...:)

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Merhaba canım ,iyi diyelim iyi olalım sen nasılsın? Gözümün alt kapağındaki bezelik duruyor , oyüzden pazartesi İzmir'deki kent hastanesine gidicem bakalım artık...

Gamzeli dedi ki...

Crescent ,

teşekkür ederim canım...

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

canım gözümün alt kapağındaki bezeli hala duruyor..pazartesi gidicem tekrardan hastaneye Kent hastanesi var hem daha güzel hem daha temiz...bakalım artık..Keşke çalışsan ama zor oluyordur değil mi?

Burcu Karadaş dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun cnm:))

sona hastanelerden nefret ettiğimi söölemek istiorum..bi haftadır ordayım zatenn.sonacıma benim de gözümde sanırsam arpacık çıkacak ve kızaran gözlerim sayesınde daha da flu görmeye başlıycamm..kahretsın..:((

içini daha fazla karartmadan ben kaçayım:))

kendine iyi bakh cnm..

Gamzeli dedi ki...

ayy canım snada geçmiş olsun çok kötü çokkk...((

bende öptüm
sende kendine iyi bak