12 Ağustos 2006

"Hayat böyledir işte"

Aşağıdaki yazı bana mail olarak geldi ...Çok hoşuma gitti..Sizde okursanız sizinde hoşunuza gideceğinden eminim...

"Adamın biri bir çocuga bir elma vermis. Çocuk çok sevinmis.Bir elma daha vermis.Çocuk daha çok sevinmis.Bir elma daha verince çocuk sevinçten deliye dönmüs. Ve bir elma daha verince, çocuk dört elmayi elinde zaptedememis,sonuncusunu düsürmüs yere...Bu sefer aglamaya baslamış çocuk.

Hayat böyledir işte...Hayal etmedigimiz birsaadete eristikten sonra, onun bir lokmasını dahi kaybetmek bizi perişan eder."Keyifler degildir yaşamı degerli yapan. Yaşamdır,keyif almayı degerli kılan"
Hepinize iyi hafta sonları :)



21 yorum:

Zehra dedi ki...

Canımm merhaba:) çok doğru bir söz.. genelde de öyle olmaz mı gerek hakederek gerekse haketmeden kazandığımız herşeyin kaybını yaşadığımızda üzülürüz..hayat bu;) kazanmakta varrr kaybetmekteee..mutlu olmaktaa var perişan olmaktaa:)))

öptüm seni koccemennn:))

Suat Saygın dedi ki...

Yazida cocugun 2.elmadan sonra baska bir sey isteyecegini sandim, malum cok istedigimiz bir seyi elde ettikten sonra bikiyoruz. Yazinin sonundaki cumle gercekten cok guzel...

Adsız dedi ki...

Sevgili İzmirli Kuğu;
ihtiyacımızı aşan miktarda sahip olduğumuz şeyi elden kaçırmak bile ne kadar üzüyor insanı. O halde daha fazla sahip olmak, daha fazla elden kaçırılacak şey ve dolayısıyla daha fazla üzüntü oluyor belki de. Bu güzel yazıyı okuyunca aklıma 'azıcık aşım, ağrısız başım' sözü geldi.
İsteklerimizi bir ölçüden sonra dizginlemek herhalde bizi daha çok memnun edecek.
Çok sevgiler.

crépuscule dedi ki...

sukretmek v eelindekinin kiymetini bilmek lazm..
:)
gusel bir yazi..
optum..

one ben bir sey dedi ki...

gamzecim,
azı karar çoğu zarar demişler doğruda demişler,
iyi bir hafta diliyor çokk öpüyorum
sevgilerimle
özledim:)?

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

merhaba canım...evet çok doğru ve çok güzel bir söz ki biz bunları hep yaşıyoruz...Elimizdekinin değerini her zaman bilmeliyiz...

Gamzeli dedi ki...

Peace ,

İnşallah olur daha çok
mutlu olursun her zaman
ben de sana iyi haftalar diliyorum...

Gamzeli dedi ki...

Suat ,

Size katılıyorum gerçekten...
Bir şeyi çok isteriz daha sonra da
elde ettik mi bıkıyoruz :( halbuki oldu diye şükretmemiz gerekir..

Gamzeli dedi ki...

e-pes ,

Çok haklısın...İsteklerimizin bir zaman kadar durdurmamız gerekiyor...Eğer durduramazsak sonunda biz üzülüyoruz...
Bize yazık oluyor...

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

her zaman şükretmek lazım...
Olsada olmasada...
Allah bir zaman sonra çıkartıyor zaten karşımıza...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Evet canım o da güzel bir yazı...
Bende sana iyi bir hafta diliyorum...
Çok çok öpüyorum
Bende çok özledim görüşelim msn den :)

Burcu Karadaş dedi ki...

gerçekten istediğinde bi şeyi yapmamak için bi neden yokh..

hayat çok şey öğretir,istememeyi de.ya da azla yetinmeyi de bilmek gerektiğini..:))

U.T dedi ki...

Çocuk olabilmek yeniden ve ikinci elmada bile mutluluğu tadabilmek.
...
En ucuz maliyetli şey sevgi mutluluk ve biz bunu veremiyoruz.
...
Çokmu cimriyiz?

Erkin dedi ki...

Bana ZaMaNı verin!!, elmalar sizin olsun...

Bahattin Celik dedi ki...

evet güzel bir yazi. Benim sayfamada beklerim..cok hos bir blogunuz var..

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Evet gerçekten öyle...

Gamzeli dedi ki...

Burçin ,

bencede azla yetinmeyi bilmek gerekir...Hayatın bize neler getireceğini bilemeyiz..

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

aslında cimri değiliz, Birbirimizden gördüğümüzü uygulamaya çalışıyoruz ...

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Buyurun sizin olsun :)

Gamzeli dedi ki...

Bahattin Çelik ,

Hoşgeldiniz sayfama...tabikide uğrarım...teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... » » »