2 Ağustos 2006

"Hastaneler"

Dün akşam hastanedeydim...Gözümün alt kısmında iç tarafında küçük birşey çıktı , hemen hemen 2 haftadır var...Dün sabah dokora gidecektim yetişemedim , bari akşam acile gideyim ne olduğunu öğreneyim dedim...Öğrendim de :) ben tatildeydeyken baya hastaydım yaa , hastalığım oraya vurmuş ...Krem verdi sabah akşam sürücem eğer bir haftaya kadar geçmez ise tekrardan doktora gidip küçük bir operayonla alıcaklarmış...İnşallah verdikleri ilaç iyi gelirde gerek kalmaz küçüğüne büyüğüne...Şunu söylücem ;

Allah kimseyi hastanelere düşürmesin...Hastanede tahlillerimi beklerken allahım yaaa belki 10 tane ambulans gitti geldi hepside ağır hasta öyle üzüldüm ki...Allah herkesin şifasını versin her zaman ...Sizinde fazla moralinizi bozmadan kapatayım artık bu konuyu ben...Hepinize kolay gelsin
Sevgilerimle
izmir'li Kuğu

39 yorum:

U.T dedi ki...

Stresten olduğunu düşünüyorum.İyi yapmıssın önemseyerek.
...
Ölüm,sağlığımızın kıymeti,vs vs hastanelere düşünce daha bir anlamlı oluyor ozaman gündelik şeylere kaptırıp unutuyoruz bazen.
...
Geçmiş olsun insallah hemen geçer stres yaratmaz

one ben bir sey dedi ki...

Gamzecim çokkk geçmiş olsun çok hayati bir organda umarım problem yaratmadan geçer operasyonada gerek kalmaz.Sevgilerimle

deepness dedi ki...

Geçmiş olsun Gamze, hemen atlatmanı diliyorum. Hasta olmak ayrı dert, doktora gidip çare aramak ise ikinci bir dert ve yoruluyor insan.

Deadora dedi ki...

gecmis olsun canim.. strese girme fazla..

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

bilemiyorum artık stresten mi? olabilirde nişan zamanından...Geçi doktor bana kısa bir süre önce ağır bir enfeksiyon geçirmişsin , o yüzden gözüne vurmuş dedi...bakalım artık kremi sürünce 1 hafta sonrayı beklicez...İnşallah geçer :((

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

teşekkür ederim canım...evet zaten o yüzden önemseyip gittim iyikide gitmişim...E birazcık da nişanlımın ve annemin zoruyla oldu ...Bana kalsa korkudan gitmezdim kötü bişey diyecekler diye İnşallah hiçbirşeye gerek kalmaz :(

Gamzeli dedi ki...

Potansiyel ,

Sağol canım evet allah kimseye dert veripde deva arattırmasın :(( çok zor çokkk...

Gamzeli dedi ki...

deepness ,

Sağol canım...Çok teşekkür ederim..Çok doğru demişsin vallahi ...

Gamzeli dedi ki...

deodora ,

Sağol canım....Valllahi şuan meraktayım acaba kremi kullandığımda geçicekmi diye, yoksa hastanede o operasyona girecekmiyim diye :((

Gamzeli dedi ki...

Tarkan ,

Teşekkür ederim ...Sağolasın...

Zehra dedi ki...

canımm hem yorgunluk, hem stres ee biraz da nazar değmiştir sana;) çok çok geçmiş olsun..inşallah operasyona gerek kalmaz;)öptm;)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

gamzeciğim öncelikle nişanlınla sana bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Allah uzun ve hayırlı bir ömür nasip etsin... 12 ağustosta askere gidiyorum fakat bloğum açık fırsat buldukça gelirim artık...

Gamzeli dedi ki...

zehra ,

teşekkür ederim canım , artık bilemiyorum neolduğunu ...İnşallah geçerde gerek kalmaz dediğin gibi :(

Gamzeli dedi ki...

Gökhan ,

Teşekkür ederim gökhan'cım inşallah darısı askerden sonra senin başına...Şimdiden sana hayırlı teskereler diliyorum...Arada sırada girmeyi unutma bizleri unutursun yoksa sonra...Unutmana izin vermicez :)

Bulsara dedi ki...

Büyük geçmiş olsun :( inşallah en kısa zamanda iyleşirsin kendine iyi bak.

Age35 dedi ki...

Geçmiş olsun gamzecim,eminim operasyona falan ihtiyaç kalmayacak!!Doktorlar çok meraklı moral bozmaya...Endişe etme..

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Geçmiş olsuun acil şifa canum. :))

Kayhanoviç dedi ki...

nazardan olsa gerek diye düşünüyorum, geçmiş olsun. sağlıkla ilgili hiç bir ufak esnayı hafife almamak gerek gitmekle iyi yapmıssın
her zman derim allah doktorları basımızdan eksik etmesin,ellerine de düşürmesin.

crépuscule dedi ki...

gecmis olsun canim..
saglik olsun da gerisi bisekilde geliyo cidden
Allah korusun herkesi hastaliklardan, kazalardan belalardan..

Gamzeli dedi ki...

Bulsara ,

teşekkür derim..Çok sağolun inşallah düzelicek...

Gamzeli dedi ki...

Age ,

teşekkür ederim canım...Bana da öyle geliyor...2 gündür merhemi sürüyorum iyi geldi gibi bakalım artık..inşallah gerek kalmayacak..Başım bile çok ağrıyordu geçirdi gibi sanki...

Gamzeli dedi ki...

peace ,

Canım çok teşekkür ederim....Gözümün içinde , alt kapakçığında..Sivilce gibi değil daha çok yara gibi..Geçmezse tekrar gitmemi ve gerekirse ameliyat olacağını sanırım iltihap varsa onu boşaltacaklarmış....merhem verdi adı "KEMICETINE" diye onu kullanıyorum inşallah iyi gelicek ..Sabah akşam kullanıyorum

Dediğini uygulayacağım..Yardımların için teşekkür ederim canım...Sen hastanede mi çalışıyorsun?

Gamzeli dedi ki...

Atonica,

teşekkür ederim Atonica'cım...

Gamzeli dedi ki...

kayhan ,

herkes öyle söyledi ama bilmiyoruz artık ne olduğunu...Bencede hafife almaya gelmez ki bu gözse...Aynen dediğin gibi başımızdan eksik etmesin , düşürmesinde :)

Gamzeli dedi ki...

Crepuscule ,

Teşekkür ederim canım...Öyle allah önce sağlık versin...Aminn...

one ben bir sey dedi ki...

gamzecim bugün nasılsın çokk sevgilerimle

CRESCENT dedi ki...

Geçmiş olsun! Nazar değmiştir sana...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Canım bugün biraz daha iyyim .ok şükür sanırım geçicek ...Merak edip sorduğun için teşekkür ederim :)

Gamzeli dedi ki...

crescent ,

Teşekkür ederim...vallahi bilmiyorum artık ama bir an önce geçsin artık :((

Erkin dedi ki...

Büyük geçmiş olsun. Take care...

Pinar dedi ki...

Cok gecmis olsun, cok uzudum. Nazar degdi sanirim :( Kendine cok iyi bak. Optum!

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Çok teşekkür ederim..Sayfama hoşgeldin ...

Gamzeli dedi ki...

pınar ,

Canım sağol çok teşekkür ederim...Bir an önce geçmesini diliyorum artık...Sende kendine iy bak..Öptüm...

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun.. Hiç abartmadan anlatmışsın.. Doktorlar senin gibi soğukkanlı hastayı çok seviyorlardır herhalde.
(Bazıları gözüne çöp kaçsa, hastaneye koşar)
Tekrar geçmiş olsun.
Selamlar.

U.T dedi ki...

gamze,
gelişme varmı?bilgilendirirsen sevinirim

Gamzeli dedi ki...

pes ,

sayfama hoşgeldin...teşekkür ederim sağol abartılacak bişey yoktu ki zaten ama korkmuyorda değildim yani...Çünkü göz çok hashas bir organ...

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Son gelişmeyi post olarak yayınladım Umar bakabilirsin :)

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. Tiny tits small boobs Iroc mp3 player web voyeur original Teen licks mature www big nippled breasts comcls cb 100mg tramadol Jensen mattresses huge natral boobs military batteries Microsoft project to schedule training classes big tits Lexington phones faucets

Adsız dedi ki...

Keep up the good work » »