30 Ağustos 2006

"İZMİR FUARI"

Fuar zamanıda geldi çattı...Eskiden pek bir heveslenirdim fuar açılacak diye...şimdide hevesliyim ama eskisi kadar değil...Ya pek ilgilenmiyorum ya da artık büyüdüm..Bu hafta sonu gitmeyi düşünüyoruz..

Fuarımız 01.09.2006 - 10.09.2006 tarihi arasında açık olacak yetişen yetişdi,yetişemeyen bu yıl gidemiyecek...Ama ben ciddi ciddi gitmek istiyorum :) zaten iş yerim çok yakın ama nişanlım olmadan ben bir yere gitmem...Anca beraber kanca beraber derler işte o misal...ben nereye o oraya ,o nereye ben oraya :))) E fırsat bulursanız arkadaşlar sizleride bekleriz İzmir'i mizin güzel fuarına :)

Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

19 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

GAMZECİM MERHABALAR,
ÇOK UZUN SENELER ÖNCE GİTMİŞTİM FUARA ,KISMET DİYELİM BAKALIM:)
SEVGİLERİMLE

Zehra dedi ki...

:) tamam 9 eylülde ordayım :P ;) öptüm kocaman:))

KUGUU dedi ki...

IzmirliKuguCugum, fuar hala yasiyor, yasatiliyor mu... Sasirdim, yillar icinde bunu da atlar olmusuz:( Oysa cocuklugumda gazetelerde gunler oncesinden starlarin fuar savasi vs haberleri yer alirdi...

Gamzeli dedi ki...

Candan ,

Merhaba canım
İnşallah kısmet olurdu bu yıl gelirsin...

Gamzeli dedi ki...

Zehra ,

bak bekliyorum haa ona göre :P

Gamzeli dedi ki...

Kuğu ,

Yaşatılıyor gibi ama zorla..eskisi gibi güzelliği yok :(( Eskiden hergün gitmek için can atardım babama yalvarırdım yazık babam kırmaz götürürdü...şimdide gitmek istiyorum ama eskisi gibi değil...

crépuscule dedi ki...

eskiden her yaz izmirdeyim mutlaka, bikac kere gitmistim bu fuara..
:)

Gamzeli dedi ki...

crepuscule ,

Yine bekleriz :)

DRNEFES dedi ki...

selam gamze..ben de bir izmirli olarak fuar zamanını iple çekerdim...malesef izmir artık eskisi gibi sadece izmirlilerden oluşmuo..nezih bi yer olmaktan çıkıo,,özellikle de fuar zamanı..tabiki nişanlınla git..özellikle de fuara...
bu sene izmire gidemediim için fuar da rüyalaerımda kaldı...özellikle de havuz önü konserleri,,ufo,,kamikaze...

Erkin dedi ki...

Bende bir vakitler İzmir'e özellikle fuara çok gelir giderdim. Belki önümüzdeki sene.Üç günlüğüne İstanbulu tercih ediyorum. Bu akşam gidiyorum. Canım ablam ve arkadaşlar. Aaaa tabi birde cameram, istanbulun güzelliğini kare kare donduracak! :))

Gamze nasılsın? Evlilik nasıl gidiyor? Mutlulukların bir ömür boyu devamı dileğiyle...

Gamzeli dedi ki...

menopoz abla ,

Selam
Evet çok haklısınız artık pek iple çekemiyoruz fuarın gelmesini...Çok sıkıcı oluyor, kalabalık oluyor anlaşılmıyor bile fuarın tadı...Tabiki nişanlımla giderim çünkü onunla biz bir bütünüz :)
Senin yerine bineyim dicem ama çok zor yaa :)) korkarım binmeye :)

Gamzeli dedi ki...

Erkin ,

Aaa ne güzel e artık yayınlarsın fotoğraflarını görürüz bizlerde :)

Teşekkür ederim iyiyim sen nasılsın? daha evlenmedim ama nişanlılık çok güzel gidiyor :) Amin inşallah darısı senin başına...

U.T dedi ki...

Meşhur olduğu zaman tüm dünya ülkelerinden ziyaretçi akınına uğradığını biliyorum.
...
Arka kısımdaki kortlarda tenis oynamayı,yürüyüş parkurunda koşmayı özledim.
...
Resim çok yakışmış aile havası esmeye başladı süper

pınar dedi ki...

merhaba gamzeli. ben çocukken hep giderdik fuara. ne güzeldi yaa.çok kalabalık olurdu ve çok eğlenirdik. sonradan eskisi gibi tadı olmadı nedense. gidersen resimlerini bekliyoruz.

Gamzeli dedi ki...

Umar ,

Evet hala daha öyle ama eskisi kadar değil...

Teşekkür ederim Umar'cım...E artık ben bir aile kuruyorum allah nasip ederse...Darısı senin başına :)

Gamzeli dedi ki...

Pınar ,

Merhaba canım...Bizde çok giderdik çocukken ama dediğin gibi tadı yok pek şuan ama yinede gezmek amaçlı güzel ...tabikide yayınlarım blogta resimleri...

DRNEFES dedi ki...

nişanlınla bin süper olurr.eeee anca beraber kanca beraber..dimi?

Gamzeli dedi ki...

menopoz abla ,

tabikide anca beraber kanca beraber....

Erkin dedi ki...

Amin inşallah darısı benim başıma. :)