8 Ocak 2007

"BAKMAK ve GÖRMEK"

Hayatı yaşamanın iki yolu vardır: Biri hiç bir şeyin mucize olmadığını düşünmek,diğeri ise HERŞEYİN mucize olduğunu düşünmektir.
Albert Einstein

BAKMAK ve GÖRMEK..


Eğer yukarıdaki görüntülere bilgisayarınızın hemen önünden bakarsanız, kızgın yüzün solda, sakin yüzün sağda olduğunu görüyorsunuz...
Ancak, 2-3 metre uzaklaşıp baktığınız zaman tam tersini görüyorsunuz...
Bu illuzyon, Glasgow Üniversitesi'nden Phillippe G. Schyns ve Aude Oliva tarafından yaratılmış.
Her gördüğümüz, her zaman gerçek olmayabiliyor…

28 yorum:

Murat Artan dedi ki...

çok güzel bir şey.
ama kadının suratı çok çirkin yahu, sanki yanmış gibi böyle.

adamlar nelerle uğraşıyorlar görüyorsun.

Gulos dedi ki...

Bende hep derim her gördüğüne inanma diye :)) .Filozofmuyum neyim.

zeyno dedi ki...

Hem de hayatın her alanında...:((((

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Bende görünce çok korktum kadındn, iğrenç bir surat şekli var...
Evet, neler yapıyorlar görüyorum :)

Gamzeli dedi ki...

Gulos,

Olabilirsin neden olmasın :)

Gamzeli dedi ki...

Zeyno,

Doğru vallahi :((

Adsız dedi ki...

Çok güzel gerçekten! Çk ilginç geldi bana da!
paylaşımın harika şekerim.

iyi haftalar öptüm çok

deli mine dedi ki...

bunu daha önceden denemiştim :D cidden çok şaşirtici degil mi.. yakından melek görünen uzaktan bakınca şeytan oluyor.. şeytan da melek.. arada bi uzaktan bakmalii :)
baş başşş

tılsım dedi ki...

Görmek bakmanın arasındaki farkı en güzel gösteren örnek =)) Her gördüğünüze inanmayın :D:D
Baş baş cnmm

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Evet bana da çok ilginç geldi...
Rica ederim canım, ne demek :)

sana da iyi haftalar bende çok öptüm :)

Gamzeli dedi ki...

Cansu ,

Doğru canım uzaktan bakmalı ki insanları daha iyi tanıyabilmeli :)

sana da başşş başşş...

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

her gördüğümüze inanmamak gerekir :))

Öptüm canım, başş başş...

sevilay dedi ki...

ben bu resimleri biliyorum, ilk yaptigimda cok sasirmistim, neler var diymi?

one ben bir sey dedi ki...

enteresannn
sevgilerimle

es dedi ki...

gerçektende enteresan resimler.. bu sıralar insan beyninin marifetleriyle ilgili bir çok materyale rastladım ve eğer ilgilenirseniz. H.Alp Boydak'ın "BEYİN YARIM KÜRELERİNİN GİZEMİ" adlı kitabını okumanızı tavsiye edebilirim ..

renkler dedi ki...

Bu tip illluzyonlar çok hoşuma gidiyor. Demek ki neymiş, her gördüğümüze inanmayacağız:-)

Pinar dedi ki...

Ne guzel yapmislar, cok ilginc :) Einstein hangisine inaniyormus acaba? Optum canim!

Gamzeli dedi ki...

Sevilay,

Vallahi Öyle canım...

Gamzeli dedi ki...

Candan,

Haklısın,
Kolay gelsin...

Gamzeli dedi ki...

Margo,

Hoşgeldin Sayfama,
Paylşımın için teşekkür ederim, mutlaka bakacağım...

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

Bencede canım :)

Gamzeli dedi ki...

Pınar,

Nasıl yapıyorlar acaba?
Bende seni öptüm şekerim...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

çok ilginç yaaa....:)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Vaaaay! Süpermiş!
Herkesin ders çıkarması lazım bundan.
Sanırım ben, her şeyin bir mucize olduğunu düşünen biriyim :) Yada en azından sürekli mucze arayan biri.

Serra dedi ki...

ya ben bu yazina cvp yazdim saniodum canim? Allah Allahh.. hatta cvbina bakmaya girmi$tim. Demek ki yoLLiamami$im :)
iLginc bi caLi$ma, bi arkada$im benzerini yoLLami$ti. pek bi begendim! tabii ki kadinin tipini diiL ;)

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Evet öyle gerçekten...

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri,

Biz çıkardık, bundan sonra her gördüğümüze inanmayacağız :)

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Olabilir canım , benimde bazen yolladım dediğim gitmiyor, Aaa Serra'cım aşkolsun kadının tipinde ne var :)