4 Ocak 2007

"Bayram ve Yılbaşı Dönüşü"

Ne çabuk geldi geçti...Yılbaşı ile Kurban Bayramı bir olunca anlamadık bile ama ben yinede güzel bir tatil yaptım....Nişanlım her zamanki gibi yanımdaydı, hiç ayrılmadık...

Bayramın 1. günü sabah 7.30'da kalktım, babam ve erkek kardeşim bayram namazına gittiler, annemle biz ise babamlar gelene kadar kahvaltı hazırladık, ben hazırlandım nişanlım geldi bayramlaştık...Bana bir sürü hediye getirmiş canım benim...pekte sever nişanlısını :)))
Manisa'ya yola çıktık...Hava çok güzeldi, günlük güneşlik ve o kadar soğuk değildi...3. gününden itibaren hava bozdu ama eskisi kadar soğuk kalmadı...neyse annemlerle bayramlaştık(Kayınvalidem)...Annem ile birlikte akrabalarımızı gezdik...Akşam tekrardan İzmir'e geri dönmek için yola çıktık...Tam 12'ye 10 vardı eve girdiğimizde...On dakika sonra yılbaşı oldu...Evimiz kalabalıktı...Teyzemler, ablamın kayınvalideleri falan...Bu arada eniştem ile ablam bizi beklemekten yorulmuşlar biz gelince yüzleri gülmeye başladı :))Çok güzeldi...Yılbaşına ailece çok güzel girdik...Tabiki nişanlımla da , çünkü bu yıl nasipse bizim yılımız olucak...Hayal ettiklerimiz gerçekleşecek, bu da bizi şimdiden heyecanlandırıyor :)...
Bayram'ın 2. günü akşam ablamlarda "Tepenin gözleri" adlı korku filmini izledik ...İçim dışıma çıktı ...Midem bulandı ,birşey yiyemedim...Güzel filmdi ama mide bulandırıcı idi...(bööööö) ama yinede filmin sonu güzel bitti...İzleyen var mı? bilmiyorum...
2. günü, 3.günü, 4.günü derken bugün kendimi iş yerinde buldum...Zaten güzel olan herşey çabuk geçer...Herkes bunu böyle bilir...Olsun bu bayram da bize güzel bir anı olarak kaldı :)
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

33 yorum:

Serra dedi ki...

Bayraminiz gezerek gecmi$ canim ne guseL..
yeni yiLa aiLecek girmi$ oLmaniza sevindim.. benimki cok komikti. Bi ekonomi kitabimi kaptim ve okumaya ba$Ladim; tam 12 oLdugunda ders cali$iodum yani. ;p Hani bu senem guseL notLarLa gecSin die.. i$e yarar mi derSin? :)
Sanirim the hiLLs have eyeS`dan bahSediosun? ben korku fiLmi pek izLiemiorum, sonra geceLeri uyuamiorum die. Zannedersem o fiLmin ikinciSi cekiLdi, girer yakinda vizyona. hehe :) Ne mutLu sana, izLiebiLiosun..

~Serra

renkler dedi ki...

Nişanlın ve ailen ile güzel bir tatil geçirmene sevindim. Bu sene inşallah güzel günler sizi bekliyor:-)

Bu arada Tepenin gözlerini izlemiştim, korku filmlerine bayılırım. O film güzeldi ama dediğin doğru miğde bulandırıcıydı. Hostel adında bir film var, geçenlerde sinemada da oynadı, sanırım otel diye çevrilmiş, onu bulursan izle ama o daha da miğde bulandırıcı ona göre:-)

Gamzeli dedi ki...

Serra,

Evet canım...
Çok iyi yapmışssın...Sanırım bütün yıl boyunca notların süper olucak seni, bence çok iyi fikir :)

İzledim ama gelde bana sor yaa..yemek yimedim sonra bir daha izlemem onu ben ...Iyyy

Gamzeli dedi ki...

Renkler,

İnşallah canım :)
Ayy evet midem bulandı sabaha kadar , hatta aklıma geldikçe yine bulanıyor...Seyredebilirmiyim bilmiyorum , denemeye çalışırım bakalım artık...

Murat Artan dedi ki...

bayram bende de çok güzel geçti,herkesinki öyle olmuştur umarım.
hava da güzeldi:)
yıbaşında bizim komşular çıldırdı,havai fişek bile patlattılar:)))

nice gzüel bayramlara ve yıllara.

Adsız dedi ki...

Bayram hazırlıkları benziyor :) aynı şeyler değil mi.
Canımcım o filmi bende izledim ama saçma geldi ama bir çok yeri.

Bu sene güzel haberlerini almaya devam edelim :)

Age35 dedi ki...

E Gazecim seyretme sende öyle iğrenç filmleri...Şöyle al nişanlını yanına koyun bir romantik komedi..

deli mine dedi ki...

benimki gecikmeli olucak ama
geçmiş bayraminn yılbaşinn hepsii kutlu olsun :D
takibindeyim :D
baş baş

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Bir daha 67 yıl sonra, yılbaşı bayramla aynı güne denk gelecek. Yani bu bayramı ve yılbaşını ileride çocuklarınıza anlatabilirsiniz ;)

Pinar dedi ki...

Cok guzel gecmis bayram ve yilbasi :) Nisanlinla birlikte olmak da ayri guzel yapmistir. Gecmis bayramin ve yilbasin kutlu olsun. Optum!

Gulos dedi ki...

Böyle özel günlerde insan sevdikleriyle birarada olmak istiyor.Ne mutlu sana herkes yanındaymış :) .Ben yıl başında yalnızdım :(. Kızımda uyumuştu .İnternete girmeye çalışırken birde baktım yeni yıla girmişiz.Neyse seneye inşallah eşimle birlikte oluruz.

KUGUU dedi ki...

GAMZELIcgm evet bu yil senin de yilin olacak nisanlinla insallah hep mutlu ol canim. opuyorum.

Yaz dedi ki...

Canım sevindim tatilinin güzel geçmesine. İnşallah bu yıl herşey istediğin gibi olur :)

Gamzeli dedi ki...

İvriz,

Benimde yeni yıl ve bayram çok güzel geçti...Seninkininde iyi geçmesine çok sevindim...Umarım bütün yıl böyle devam ederiz...
Bizim burada da hava çok güzeldi,3. gününden itibaren yağmur vardı...

Gamzeli dedi ki...

Çilekli Pasta,

Evet canım,hep aynı herkesde aynı telaş ne güzel...
Ayy saçmadan öte görüntüler çok pisdi...Iyyyyyy.....İzlemem bir daha diyecektim ama renklerin söylediği var bir tane de belki onu izlerim...
İnşallah canım, bizde senden bekliyoruz güzel haberler :)

Gamzeli dedi ki...

Age,

Zaten nişanlımda vardı izlerken, ama arkasından unutalım diye garfield 2'yi izledik :)

Gamzeli dedi ki...

Cansu,

Hoşgeldin...
Teşekkür ederim, seninde yeni yılın ve geçmiş bayramın kutlu olsun...Nice nice yıllara...
bende takipteyim :)

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri,

Ayy biz o zamana kadar yaşamayız ki..herkes acaba ömrü botunca bir keremi görüyor...

Gamzeli dedi ki...

Pınar,

Canım evet...Tabikide onun olması ayrı bir tat...
teşekkür ederim canım seninde kutlu olsun...Bende öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Gülos,

allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın...
Amin...
Senin eşin yanında sayılırdı, çünkü yaşadığını, nerede olduğunu ve geliceğini biliyorsun...
İnşallah seneye üçünüz bereber kutlarsınız ki zaten o zaman eşin gelmiş olucak askerden...

Gamzeli dedi ki...

Kuğu,

Canımcım evet, allah nasip ederse..
Amin...İnşallah...
Bende seni öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Yaz,

Hoşgeldin canım, uzun zamandan beri seni göremedik...
min canım,İnşallah hepimiz :)

tılsım dedi ki...

Bu sene bol bol gezeceksin Gamzecimmm ;))
En güzeli ailenle ve sevdiklerinle geçirmek ;)
Nice güzel bayramlara
İiyi seneler... bayramlara
İiyi seneler...

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

Sanırım öyle olucak, herkes beni eve zor sokucak gibime geliyor ..ÇÜnkü yıla öyle girdik :)
Amin canım inşallah herkes gönlünce istediğini yapabilir
Sana da iyi bayramlar
İyi yıllar :)

tatli-tuzlu dedi ki...

Tesekkür ederim seninde gecmis bayramin ve yeni yilin kutlu olsun,sevgiler behiye

Zehra dedi ki...

canımmm gamzecimmm bu yıl sizin yılınız olsun inşallah birtanem benim mutluluk hep yanınızda olsun :))) kocaman çook öptm seni :)

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Hayatım inş. bu yorumum gelir.
Evet bu sene senin yılın,bizlerde şahid olacağız buradan tüm güzelliklere.:))

Hatta benim orda sana cevap olarak "düğününe geleceğim" yazdım.
Bakarsın olurmu? olur?

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Merhaba gamzeciğim, Tepenin gözleri filmini dün seyrettik kardeşim getirmiş filmi ille seyredelim dedim, Ay ne berbat bir şey ya,Tam evde pasta servisi zamanı üstüne o film kimse Pastasını yiyemedi, korkunçtu canım

Kıraçı bende çok severim, besteleri harika...

Site müziğinede bayıldım :))

Sevgiyle kal
Nesrin

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Merhaba gamzeciğim, Tepenin gözleri filmini dün seyrettik kardeşim getirmiş filmi ille seyredelim dedim, Ay ne berbat bir şey ya,Tam evde pasta servisi zamanı üstüne o film kimse Pastasını yiyemedi, korkunçtu canım

Kıraçı bende çok severim, besteleri harika...

Site müziğinede bayıldım :))

Sevgiyle kal
Nesrin

Gamzeli dedi ki...

Tatlı tuzlu,

Teşekkür ederim Behiye'cim...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

Canım benim çok teşekkür ederim iyi dileklerin için, umarım canım hepimizin yılı olsun:) bende seni öptüm...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur Damlası,

Evet canım gelmiş :)
Artık bloglara zor yorum bırakıyoruz...
İnşallah canım...
Beklerim...Çok mutlu olurum, çok sevinirim...

Gamzeli dedi ki...

Wildrose,

Aman, insanda iştahmı kalıyor artık...Iyyy..
Beğendiğine sevindim canım, sağol...