24 Ocak 2007

"SOBEEE :)))"

Sevgili Yaz’cım beni sobelemiş... Hayatım ile ilgili bilmediğiniz 5 şey ne olabilir acaba? Bakalım görelim;

1- Güzel giyinmesini, uyumlu giyinmesini ve o giyinmeye karşı uyumlu makyaj yapmasını çok severim, bu yüzden nişanlım beni çok bekler ve sinir olur :) Özel günlerde nişanlım ile de uyumlu giyinmesini ve kıyafetlerimizin birbirine uymasına çok dikkat ederim…

2- Küçüklüğümden beri büyüğünce ne olacaksın dediler mi? Hemşire derdim hep, hala daha içimde var…

3- Çabuk alınırım, çabuk ağlarım, sulu gözlüyüm bu huyum iyimidir kötümüdür bilmiyorum…Sevdiğim (canımı bile verebileceğim) insanların beni üzmelerine, bana kırıcı davranmalarına dayanamam, hemen üzülürüm ama bu sevmediğim kişiler için geçerli değildir, banane der geçerim…

4- Ütü yaparım, ne var ne yok aklınıza ne gelirse ütülerim. Bazıları gıpta ile bakar, bazıları delimisin sen der uğraşacak başka bir şey bulamadın mı derler ama ben kıyafetlerimin hepsini ütülü giymesini severim...

5- Çok çabuk soğurum insanlardan, bana ters gelen bir sözden, bir hareketten… İnsanlarla çabuk diyalog kurarım amaaaa arkadaş olmaya gelince önce, onların hareketlerine ve konuşmalarına bakarım eğer bana ters ise araya mesafemi koyarım…

Bende izninizle Güloş, Age, ve Sevilay'ı sobeliyorum...
Sevgilerimle
İzmir'li Kuğu

34 yorum:

kurunane dedi ki...

ütü en sevmediğim iş olduğu için bende sana gıpta ettim.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Ama ben de sobelemiştim seni :'(

Bu arada ben de başkasının ütülediği gömleği gitymem, güvenemem. İlla ben jilet gibi yapacağım, yoksa olmaz ;)

tılsım dedi ki...

Çok bekletme cnm ya...İnan beklemek çok kötü...

Gamzeli dedi ki...

Kurunane,

Günaydın canım,
O zaman sende hayran oldun demek benim ütü yapmama gıpta etmek özenmek demek :P

Gamzeli dedi ki...

Sevda Sözleri,

Aferin :))) Ne güzel eşin hiç zorluk çekmeyecek...

Gamzeli dedi ki...

Tılsım,

Biliyorum ama ne yapayım işte :(

Gulos dedi ki...

gamzecim saol beni sobelediğin için.Bişeyler yazdım bakalım.

Gamzeli dedi ki...

Guloş,

Canım teşekkür ederim cevapladığın için :)

Ayçiçeği dedi ki...

Ben de gıpta ettim ütü sevmene :))

Gamzeli dedi ki...

Ayçiçek,

Sağol canım :))

renkler dedi ki...

ütü mü! Valla benim ütüleri de yollayayım sana o zaman çünkü ben hiç sevmem:-)

Adsız dedi ki...

Ütü olayı süpermiş canım ya.
Ben çok sıkılıyorum :(

öperim şekerim

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

herkes gibi...bende ütü yollayabilirmiyiiiim.? :)

Zehra dedi ki...

bendee çook severim uyumlu giyinmesini ve makyajımın tonlarının kıyafetime uymasını :) canımmm benimmm senii kocamann öpüyorumm:) hayırlı cumalar diyor ve güzel bir hafta sonu geçirmeni diliyorumm :)) şeker şey :))

Yaz dedi ki...

Canım cevapladığın için teşekkürler :)
Ütü yapmayı bende çok severim ama fazlasında da sıkılırım. Birde bende insanlardan çok çabuk soğurum. Bu huyumu sevmiyorum aslında ama ne yapayım karakterim böyle.

Gamzeli dedi ki...

renkler,

Yolla canım yolla ütülerim :))

Gamzeli dedi ki...

Çilekli pasta,

Sağol canım, bende sıkılıyorum bazen ama sonra elbiselerimi giyerken çok hoşuma gidiyor :)

Bende seni öptüm tatlım :)

Gamzeli dedi ki...

Yağmur damlası,

Tabikide alabilirim, yeni işim ütücü olucak sanırım...

Gamzeli dedi ki...

Zehra,

sende bendensin Canım :)
Seninde cuman mübarek olsun hatta bütün blogların cumalrı mübarek olsun, iyi bir hafta sonu geçirirsin umarım, kocaman nnnnnnnn kocamannnn öpüyorum seni şekerim...

Gamzeli dedi ki...

Yaz,

Rica ederim canım ne demek :)
Bende canım, çabuk soğuyorum , belkide kafa yapımıza uyumlu gelmedikleri için bizde soğuyoruz...ne yapalım biz böyleyiz :))

Serra dedi ki...

canim ben de suLugozum, napcas biS? :)
utu oLayina da $a$tim kaLdim, ma$aLLah canim. ;)
ben de geneLLikLe evden en son cikan ki$iyimdir, biLirLer huyumu ;p

~Serra

Gamzeli dedi ki...

Serra,

vallahi hiç bilmiyorum :)
Ütülerim bazen sıkılırım ama üşenmem ütülememek için...
benim gibi :)))

KUGUU dedi ki...

Sen cok iyi ve naifsin GAMZELI Adasim Benim. Ve simdi utu ile cok marifetli oldugunu da ogrenmis oldum:) Hep iyilerle karsilasmani dilerim.

DRNEFES dedi ki...

ya beni de sobelemişler napçam..of kendimi anlatırken çok bunalırım..ama optionun hatrı için yapçaz artıkın..

Unknown dedi ki...

Gamzeli'cim,

Bir kac postun baktim az oncede sizin su askinz cok hosuma gidiyor.Ozllikle senin heyecanin anlatisin.Umarim hic kaybetmezsiniz karislikli bu aski:)

sevgiler
Gulenay

Age35 dedi ki...

Gamzecim,ben senin bloguna giremiyorum,girincede bilgisayarım kapanıyor şu an bile acele acele yazıyorum ...neden acaba???

YAGMUR dedi ki...

gamzeli parise gelsen ne guzel olur ben sana eyfeli gezdiririm sen de bizim evdeki iki sepet utuyu yapsan :))))
(nasil bir program ama)

Gamzeli dedi ki...

Kuğu,

teşekkür ederim canım kuğucum...Amin...Hepimiz karşılaşalım inşallah...

Gamzeli dedi ki...

Menapoz Abla,

Yaz bakalım sende birşeyler, merak ediyoruz iyice tanıyalım seni :))

Gamzeli dedi ki...

Gülenay,

Hoşgeldin sayfama, sefalar getirdin...
Çok teşekkür ederim, umarım herkes bizim gibi olur, inşallah canım...Sabah sabah mutlu ettin beni yazdıklarınla ...

Gamzeli dedi ki...

Age ,

Allah allah neden ki? Bende anlamadım, iyi bari şimdi yazabilmişsin...

Gamzeli dedi ki...

Yağmur,

Süper bir program Yağmur'cum, hemen geliyorum ama önce gezdirmen gerekli ki enerjimi toplayayım :)))

sevilay dedi ki...

biraz gec oldu cevap vermem ama sobe ni kabul ediyorum, 4. noktada benim gibisin, bende herseyi ütülerim:)

Gamzeli dedi ki...

Sevilay,

Olsun canım sorun değil...Yalnız kalmadığım için sevindim :)